tolerantie

Ganjaman181

Experimenterende gebruiker
Ik vroeg me af hoe het eigenlijk zit met tolerantie en THC , bij veel andere drugs zijn dat vaak een paar dagen weken vof maanden. Maar bij wiet is dit miet zo duidelijk aan te geven ( dit geld ook voor bijv. alcohol en 2C-B.
ik heb de laatste tijd vooral haze gerookt en ik heb nu zieke tolerantie. Van het weekend een blunt gedraaid met gram amnesia en een gram polm (hasj) met twee mans opgerookt en het deed me eigenlijk maar vrij weinig. Aan de kwaliteit lag het zoiezo niet het kwam uit de shop zelfs en mijn maat was wel ziekelijk stoned.
verder die dag ook gewoon geblowd maar nog steeds weinig effect. Op deze manier wordt het me een beetje een dure hobby en im vraag me dan ook af hlng het duurt om tolerantie af te bouwen. Ook voel ik zoiezo amper iets als het geen haze is.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Tolerantie kan al ontstaan na 1 dag ziek veel blowen, maar ook bij dagelijks gebruik. Rook een week niet meer en je bent weer zo stoned als een garnaal.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
ik heb de laatste tijd vooral haze gerookt en ik heb nu zieke tolerantie. Van het weekend een blunt gedraaid met gram amnesia en een gram polm (hasj) met twee mans opgerookt en het deed me eigenlijk maar vrij weinig.

Wtf gozer je was hier niet stoned van? Ik heb zelf ook sicke tolerantie gehad, maar was na een paar trekken van een dergelijke blunt zo stoned als een kanarie. Die van jou moet wel torenhoog zijn. :tearsofjoy:

Ganjaman181

SWIM blowt regelmatig als, als SWIM een paar dagen op rij rookt is het moeilijk een dag tussen door niet te roken hij kan dan niet slapen, een dag of twee niet roken en hij kan weer blowe wanneer die zib heeft

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Waarom kom je nu in enen met die swim onzin terwijl je in je eerste post gewoon duidelijk ik zegt? Je houd niemand voor de gek hoor met die swim bullshit...

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Psychedelibee zei:
Tolerantie kan al ontstaan na 1 dag ziek veel blowen, maar ook bij dagelijks gebruik. Rook een week niet meer en je bent weer zo stoned als een garnaal.

Precies of haal bij een andere (betere) wiet winkel iets anders dan haze (Amnesia is toch ook haze?) Zou als ik jou was weekje of iets stoppen. Anders spacecake dat werkt stuk(ken) sterker proberen of hasjmelk (simpel in 5 minuten te maken}

Take it easy.

ik rook een jaar of 10 dagelijks 2 a 3 gram. Ik word wel nog steeds stoned maar ik rook puur en minimum 0.5 gr in mijn joint.
Als ik 3 joints gerookt heb ik een periode van een uurtje of 3 ben ik echt stoned maar als ik er 1 of 2 gerookt heb dan voel ik mij eigelijk wel nog ok.

Als ik met mensen rook dan vragen ze mij of ik wel wiet in mijn joits draai omdat ik er niet stoned uitzie.. tot als ze eens proeven :stoned: :rock:

Dusja tolerantie is er zeker en vast (ik las dan ook geen "rook pauzes" in).

Ganjaman181

Ik ben er achter hoe het komt dat ik er soms zo extreem tege kan. Als je op een dag stoned bent geweest en uit nuchtert voel je daarna veel minder als je weer rookt.
vooral bij (amnesia) haze. Ik rook nu overdag gewoon geen haze meer en nu ist op gelost. Bij hasj heb ik het gevoel dat het niet uit maakt wanneer ik rook.

Bovenaan