zommes zei:Verder, omdat lsd chemisch is, is het puur. LSD is de puurste drug die je kan krijgen. DMT ook btw. Het is dus minder toxisch dan paddo's en dus 'gezonder'. Het duurt inderdaad langer en dat kan vervelende situaties opleveren.
.
zommes zei:De vergelijking oplosmelk = lsd en koemelk = paddos's is sowieso belachelijk...
Verder, omdat lsd chemisch is, is het puur. LSD is de puurste drug die je kan krijgen. DMT ook btw. Het is dus minder toxisch dan paddo's en dus 'gezonder'. Het duurt inderdaad langer en dat kan vervelende situaties opleveren.
De vergelijking LSD en paddo's kan je beter niet maken, psilocybine is niet de natuurlijke variant van LSD ofzo.
Waterpijp zei:Zo mensen, jullie hebben me het 1 en ander weer bijgebracht, hier dank ik u allen voor! Weet iemand dan ook nog waar ik LSD kan krijgen? Groningen... Leeuwarden?
Dree zei:Waterpijp zei:Zo mensen, jullie hebben me het 1 en ander weer bijgebracht, hier dank ik u allen voor! Weet iemand dan ook nog waar ik LSD kan krijgen? Groningen... Leeuwarden?
nou als je ondertussen een adres hebt ?!
Ik ben al tien jaar op zoek naar lsd, ken helemaal niemand meer, en leef als jaren op loze beloften van vrienden en collegas die wel iemand kennen die er aan kan komen. Heb onderzocht hoer het zelf te maken, maar heb te weinig verstand van chemie. Al moet ik er voor naar de ander kant van NL.

Bal0n zei:LSD maak je niet zomaar zelf, daar heb je een flink geavanceerd lab voor nodig.
Caatje zei:same here, loze beloftes heb ik een kast vol van![]()