Toch maar geen LSD?

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Laatst dus paddo's gebruikt en dat sloeg er behoorlijk hard in, wel fijn!
Maar paddo's zijn niet chemisch en dat is LSD wel. Ik wil eigenlijk liever weg blijven van de "chemische" rommel.. of valt dit allemaal wel mee?

Bal0n

Badass junkie
Denk eens na. Het maakt niets uit of iets kunstmatig is gemaakt of dat het rechtstreeks uit de natuur komt. Het is gewoon een biochemische reactie in je hersenen, ongeacht de afkomst van de stof.

Daarnaast is LSD veel makkelijker te verdragen dan paddo's. Alleen duurt het 2x langer..

matthijs

Badass junkie
Nouja, het gaat om het idee, en daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen... Als jij moet kiezen tussen oplosmelk die precies zo smaakt als gewone koemelk en de gewone melk kies je toch ook voor de gewone melk. Het is ook een soort instinct lijkt me.

zommes

Badass junkie
De vergelijking oplosmelk = lsd en koemelk = paddos's is sowieso belachelijk...

Verder, omdat lsd chemisch is, is het puur. LSD is de puurste drug die je kan krijgen. DMT ook btw. Het is dus minder toxisch dan paddo's en dus 'gezonder'. Het duurt inderdaad langer en dat kan vervelende situaties opleveren.

De vergelijking LSD en paddo's kan je beter niet maken, psilocybine is niet de natuurlijke variant van LSD ofzo.

matthijs

Badass junkie
Daar is niets belachelijks aan ik maak alleen maar duidelijk dat men altijd liever iets natuurlijks heeft. En ja het is geen geweldige vergelijking maar ik was ook redelijk stoned toen ik het schreef :P
En om dingen "sowieso belachelijk" te noemen is misschien wat overdreven...

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Zo mensen, jullie hebben me het 1 en ander weer bijgebracht, hier dank ik u allen voor! Weet iemand dan ook nog waar ik LSD kan krijgen? Groningen... Leeuwarden?

Bal0n

Badass junkie
zommes zei:
Verder, omdat lsd chemisch is, is het puur. LSD is de puurste drug die je kan krijgen. DMT ook btw. Het is dus minder toxisch dan paddo's en dus 'gezonder'. Het duurt inderdaad langer en dat kan vervelende situaties opleveren.
.

Elke compound kan puur worden gesynthetiseerd..

Himself

Belezen gebruiker
ballon heeft gelijk op dit punt.... je kunt van elke stop het sytheseren omdaar "pure stoffen" van te krijgen.... gezonder word het er echt niet van..... misschien leuker, maar gezonder is vergezocht

Jeller

Badass junkie
Lichamelijk is het alletwee niet schadelijk ( als je maar de juiste paddo's hebt hehe).. LSD is ook helemaal niet erg voor je lichaam want de dosis is maar 100-400 microgram en ik kan me niet voorstellen dat dit vel schade aan je lichaam kan doen :confused:

Bal0n

Badass junkie
Het ligt niet aan de lage dosis, dat het niet schadelijk is. Maar gewoon aan de compound en de metabolieten zelf. Fentanyl is ook actief in de microgram range, en is wel zeker gevaarlijk.

BacingsPen

Badass junkie
zommes zei:
De vergelijking oplosmelk = lsd en koemelk = paddos's is sowieso belachelijk...

De vergelijking LSD en paddo's kan je beter niet maken, psilocybine is niet de natuurlijke variant van LSD ofzo.

Ik vind dit toch een aardig goede vergelijking hoor! Mathijs geeft hier gewoon aan dat men eerder voor natuurlijk kiest! ( zal ik iig wel doe!) en dat ben ik het ook met hem eens! Paddo's gaan voor LSD naar mijn mening...

spacekonijn

Badass junkie
en waarom? ik bedoel je snuift toch ook liever speed(chemisch) dan dat je zwaar giftige bessen gaat eten (natuurlijk)

matthijs

Badass junkie
Ja, maar dat bedoel ik niet...Ik zeg, dat als je moet kiezen tussen 2 (in feite) gelijke producten waarvan de een naturlijk is, en de ander chemisch, je de natuurlijke kiest.
De keuze speed snuiven en giftige bessen eten is weer een andere.
Als je bijvoorbeeld kan kiezen tussen poedermelk door de koffie en gewone koffiemelk, kiezen de meeste mensen voor de koffiemelk (terwijl melk in je koffie überhaupt vies is :P )

matthijs

Badass junkie
Hmm nee, koffie met suiker kan ik niet eens drinken, zo smerig. 's Ochtends vind ik het wel lekker om er wat warme melk bij te doen. Zwarte koffie op een nuchtere maag is toch wel veel van het goede... :wink:

roaren*

Bewuste gebruiker
koffie :kots: heb het één keer gedronken tijdens de examens om wakker te blijven.. gevolgd: de volgende dag misselijk thuis gezeten.. ik kan er blijkbaar niet tegen ofzo, maar ik ruik wel graag de geur van verse koffie :)

Dree

Newbie
Waterpijp zei:
Zo mensen, jullie hebben me het 1 en ander weer bijgebracht, hier dank ik u allen voor! Weet iemand dan ook nog waar ik LSD kan krijgen? Groningen... Leeuwarden?

nou als je ondertussen een adres hebt ?!
Ik ben al tien jaar op zoek naar lsd, ken helemaal niemand meer, en leef als jaren op loze beloften van vrienden en collegas die wel iemand kennen die er aan kan komen. Heb onderzocht hoe het zelf te maken, maar heb te weinig verstand van chemie. Al moet ik er voor naar de ander kant van NL.

caatje

Badass junkie
Dree zei:
Waterpijp zei:

nou als je ondertussen een adres hebt ?!
Ik ben al tien jaar op zoek naar lsd, ken helemaal niemand meer, en leef als jaren op loze beloften van vrienden en collegas die wel iemand kennen die er aan kan komen. Heb onderzocht hoer het zelf te maken, maar heb te weinig verstand van chemie. Al moet ik er voor naar de ander kant van NL.

same here, loze beloftes heb ik een kast vol van :wave:

Dree

Newbie
Bal0n zei:
LSD maak je niet zomaar zelf, daar heb je een flink geavanceerd lab voor nodig :).

I know, en gedegen kennis van zaken. Je wilt niet weten wat je anders overkomen kan.

Caatje zei:
same here, loze beloftes heb ik een kast vol van :wave:

Hmm, hebben meer mensen dus last van. Heb altijd het idee (ook door de loze beloften) dat iedereen er makkelijk aan kan komen, behalve ik.

Bovenaan