tips

DjTrips

Bewuste gebruiker
tegen grote pupillen = my magic trick = zonnebril,
slaapverwekkend = weet, naar de les gaan, heroine

en euh zonnebril je zou denken lol iedereen gaat da doorhebben, ma da is niet zo enkel de mensen die weten dat je drugs pakt, weten wrm je dat doet, de rest denkt gwn iets anders, niets bijzonders eigenlijk :)

Funky Monkey

Badass junkie
^ Klopt, ik ging me ook pas afvragen wat er zich achter de zonnebril afspeelde toen ik voor de eerste keer x en pep geprobeerd had :beer:
En inderdaad als je wil slapen gewoon vlink veel wiet roken... Verder wil het ook wel eens helpen om gewoon op bed te gaan liggen en alle muziek en lichten uit doen.

DjTrips

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:
^ Klopt, ik ging me ook pas afvragen wat er zich achter de zonnebril afspeelde toen ik voor de eerste keer x en pep geprobeerd had :beer:
En inderdaad als je wil slapen gewoon vlink veel wiet roken... Verder wil het ook wel eens helpen om gewoon op bed te gaan liggen en alle muziek en lichten uit doen.

experts @ work :smoke:

JewCookie

Wijs gebruiker
Tegen de pupilen werkt alleen minder gebruiken. Het word veroorzaakt door adrenaline, het stofje dat voor een groot deel van het effect van speed zorgt..

Om te slapen inderdaad 4-5 uur na het laatste lijntje een dikke joint roken. Wiet heeft veel voordelen bij speed gebruik, hash minder. Je word er veel slaperiger van en het is aardig goed voor je spieren!

GHB is voor je lichaam zelfs beter om te gebruiken, beter voor je spieren en helpt veel beter om slaap te vatten (dosis afhankelijk natuurlijk). Een groot risico van GHB is echter de veel sterkere verslavende werking. Hoewel de schade aan je lichaam heel gering is, is een GHB verslaving zeker geen pretje..!

dr. pepper zei:
weet iemand iets tegen: grote pupillen ??

Wel, ik heb zo ooit is een oogonderzoek moeten laten doen, en daar kapten ze een product in m'n ogen dat m'n pupillen groot maakte, om allerlei testjes te doen. Na da onderzoek kapte diejen doc. een ander produkt in m'n oogjes en hop, kleine pupillekes :tongueout:
Alleen kak dak de naam van da product ni meer weet :(
Is er hier niemand die dokter is ofzo :tongueout:

Droopy

Experimenterende gebruiker
goaflasher zei:
dr. pepper zei:
weet iemand iets tegen: grote pupillen ??

Wel, ik heb zo ooit is een oogonderzoek moeten laten doen, en daar kapten ze een product in m'n ogen dat m'n pupillen groot maakte, om allerlei testjes te doen. Na da onderzoek kapte diejen doc. een ander produkt in m'n oogjes en hop, kleine pupillekes :tongueout:
Alleen kak dak de naam van da product ni meer weet :(
Is er hier niemand die dokter is ofzo :tongueout:
Atropine gebruiken ze daarvoor.

Droopy zei:
Atropine gebruiken ze daarvoor.

Neen, daz om de pupillen te doen verwijden. Ma na zo'n onderzoek gebruiken ze ander druppelkes om ze terug klein te maken....

Ook vindt atropine nog wel toepassing in oogdruppels als middel om de pupil te verwijden en de accommodatie van de ooglens te verlammen.Overigens houdt dit effect zeer lang aan (tot enige dagen), wat voor de gebruiker vaak een hinderlijke lichtschuwheid en onscherp zien oplevert (tis daarvoor nét da ze da doen).

Ma ge kunt wss ni zomaar den apotheek binnenwandelen en zeggen:
Vo mij een flesje atropine aub :P

richie87

Belezen gebruiker
Nick de Neger zei:

na tijdje op de pep moet ik juist niet gaan blowen alsk slapen wil...ga alleen maar vaag denken en juist dat houd me wakker :stoned:

speedkills

Experimenterende gebruiker
ja hier ook
ik heb precies hetzelfde
blowen maakt in eerste instantie wat duf, dus dan denk je te kunnen slapen.
lig je de hele nacht na te denken, zwaar onrustig en zweten,
volgende dag gebroken...
zonder blowtjes lig ik veel meer ontspannen in bed, volgende dag minder gebroken :)

Bovenaan