Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
heeft er iemand tips tegen de xtc kater, ik merk als ik en stuk heb gefietst is mijn kater onwijs minder tot helemaal niet. heeft er iemand nog goeie tips ervoor?
mijn sipheid is weg of en stuk minder en ik voel en stuk fitter/gezonder als ik heb gefiets met xtc op dagen erna, heb jij nog goeie tips? want ik heb niet altijd zin om te fietsen haha met xtc op want het beeld herhaald zich bij mij tijdens fietsen alsof ik en uur het zelfde stukje aan het fietsen ben door de trip van xtc
De dosis laag houden werkt het best. Verder werkt het ook als je in je normale slaapritme blijft (dus overdag MDMA nemen en 's avonds op een normaal tijdstip slapen).
De dosis laag houden werkt het best. Verder werkt het ook als je in je normale slaapritme blijft (dus overdag MDMA nemen en 's avonds op een normaal tijdstip slapen).
Dit.
Mijn laatste MDMA ervaring was overdag en de nacht erop geslapen als een roosje.
De dag nadien voelde ik mezelf zelfs beter dan voor de MDMA ervaring.
Maar dat heb ik vaak met dit middel, ook wanneer ik het bv neem om te feesten.
Goed slapen en rusten de dagen ervoor is ook al de helft, net als goed gezond eten. En de dagen erna natuurlijk ook. Daarbij is t voor mij vaak wel een flink verschil als ik vaker dan 1 keer bijpak (wat ook nog eens helemaal niet het gewenste effect heeft op de avond zelf). Als je ook veel last hebt van spierspanning kan je de dagen vooraf wat magnesium bijslikken maar idk, heb t gevoel dat dat een beetje placebo is.
En ik weet niet of je een man of vrouw bent maar mijn menstruatie piekt op oudjaarsavond dus ik overweeg een ander middel dan mdma die avond: mijn lichaam heeft dan al zo veel energie nodig om er wat van te maken, dan vind ik mdma en de dagen erna echt ongezellig lol.
Goed eten en drinken voor de trip, en ook voor het slapen voldoende voedingsstoffen innemen.
In een ver verleden toen ik met regelmaat nog naar feesten/festivals ging, zorgde ik altijd dat ik een literpak goedemorgen drink (die met vezels) in de bus had liggen voor de terugweg.
Vast voedsel kreeg ik echt niet weg, dus bovenstaande was voor mij een goede oplossing.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.