tips voor xtc gebruik

TrickVL

Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal, ik gebruik nu al een tijdje XTC maar ik vroeg me af of ik wel juist op de hoogte ben van hoe ik het het beste kan aanpakken.

Vandaar mijn vraag/vragen

- Wanneer is het slimste om bij te pakken, tijdens je piek of nadat alles zowat is uitgewerkt?
- Wat kan ik het beste eten op de dag van het feest? Ik merk hoe gezonder/minder calorieën ik eet hoe beter het werkt. Maar ik heb dus ook een keer te weinig calorieën gegeten waardoor het na 5 minuten al werkte en ik echt moest knokken om niet in paniek te raken.
- Weet er iemand nog manieren om het piekgevoel iets te rekken, beter te maken? Zoals bijv. heel hard achter door je haren aaien of spacebril op en af zetten?

Laatst bewerkt:

Bas

Wijs gebruiker
Wanneer is het slimste om bij te pakken, tijdens je piek of nadat alles zowat is uitgewerkt?
Gewoon niet. Neem een hogere dosering aan de start en hou het daarbij, bij pakken heeft geen enkele positieve zin. Als je je lang goed wilt voelen, neem dan iets van een klein puntje pep achteraf zodat je nog lang wakker blijft. Je kan anders je maximale hoeveelheid XTC verdelen over 2 innames. Bijvoorbeeld bij iemand van 80 kg (1 mg - 1,5 mg mdma / kg lichaamsgewicht) -> 100 mg over 2 innames. Dan verleng je de duur een beetje.

- Wat kan ik het beste eten op de dag van het feest? Ik merk hoe gezonder/minder calorieën ik eet hoe beter het werkt. Maar ik heb dus ook een keer te weinig calorieën gegeten waardoor het na 5 minuten al werkte en ik echt moest knokken om niet in paniek te raken.
Een goede maaltijd dat goed valt op de maag zonder te veel specerijen erin. Iets zoals pasta, macaroni, spaghetti (dat soort gerechten vallen zeer goed (heb ik gehoord))

- Weet er iemand nog manieren om het piekgevoel iets te rekken, beter te maken? Zoals bijv. heel hard achter door je haren aaien of spacebril op en af zetten?
Meer tintelingen creëren kan wel helpen. Zoals inderdaad je zicht vermogen aan te passen of door bepaalde lichtjes op een festival etc.

Fransje

Newbie
Wat eten betreft: meestal eet ik 2 à 3 uur van tevoren een bord pasta. Niet te veel eten, maar ook zeker er voor zorgen dat je lichaam wat brandstoffen heeft!

Gedurende het gebruik eet ik eigenlijk altijd wel wat bananen op de momenten dat ik me wat slapper voel (meestal heeft je lichaam dan gewoon een te lage suikerspiegel). Vaak voel ik me hierna dan ook een stuk beter wat er voor zorgt dat ik ook weer terug kom in een soort 'piek'. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet zeker weet of dit een placebo effect is of niet.

Bovenaan