Gebruik XTC en regelmatig gebruik effecten

jsjmodz

Newbie
Hallo, Ik heb dit jaar al vaker XTC gebruikt boven de aangeraden limieten zoals ik ze online zie aangegeven, dit gaat eerder naar de richting van elke 2 maanden een keer gebruiken ook wel eens wat minder (Dit is ook alleen op festivals).
Verder heb ik wel elke keer hetzelvde effect nog ik gebruik 2 pillen per festival (180mg per pil) ongeveer elke 2-3 uur bijnemen, weeg 130kg is deze hoeveelheid veel te veel of kan dit wel?
Ook maak ik me langs een kant toch wel wat zorgen ik zie dat veel mensen minder effect hebben na een tijd gebruik ik hier gewoon veel te veel of hoe zou dit komen?
Verder zie ik bij men vrienden ook hetzelvde elke keer dezelvde hoeveelheid en het effect blijft nog altijd goed.
Ik heb nu ook wel eens 3-mmc geprobeerd maar daar blijf ik liever dan weer af en lijkt me niet beter dan XTC te zijn zou wel nog eens ket willen proberen maar lijkt me minder voor op een festival? Zijn er soms nog andere dingen aangeranden om eens te proberen?

Alvast bedankt voor de info en toch goed dat er een plek is om het eens na te vragen!

Laatst bewerkt:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Hallo, Ik heb dit jaar al vaker XTC gebruikt boven de aangeraden limieten zoals ik ze online zie aangegeven, dit gaat eerder naar de richting van elke 2 maanden een keer gebruiken ook wel eens wat minder (Dit is ook alleen op festivals).
Verder heb ik wel elke keer hetzelvde effect nog ik gebruik 2 pillen per festival (180mg per pil) ongeveer elke 2-3 uur bijnemen, weeg 130kg is deze hoeveelheid veel te veel of kan dit wel?
Ook maak ik me langs een kant toch wel wat zorgen ik zie dat veel mensen minder effect hebben na een tijd gebruik ik hier gewoon veel te veel of hoe zou dit komen?
Verder zie ik bij men vrienden ook hetzelvde elke keer dezelvde hoeveelheid en het effect blijft nog altijd goed.
Ik heb nu ook wel eens 3-mmc geprobeerd maar daar blijf ik liever dan weer af en lijkt me niet beter dan XTC te zijn zou wel nog eens ket willen proberen maar lijkt me minder voor op een festival? Zijn er soms nog andere dingen aangeranden om eens te proberen?

Alvast bedankt voor de info en toch goed dat er een plek is om het eens na te vragen!
2x 180mg is veel teveel als nodig en moet je veel water drinken. Hou het dan liever bj 2x een halve van 180mg. Is nog veel maar scheelt al een recovery de dagen erop.
En je kan het rustig met Ketamine mixen maar weeg dat van tevoren af in porties van 70-90mg.
Verder kan je ook als je psychedelica al vaker gebruikt. Maar dan wel lage doseringen zodat het niet te overweldigende ervaringen zijn. 2CB of LSD (analoog) zoals 1p-lsd of 1D-LSD ALD-52 etc in bijvoorbeeld max 100ug.

Doe dit alleen als je een tripsitter(s) hebt op de festival en of concerten.

Hopelijk heb je hier wat aan. Maar de grootste boodschap die ik wil meegeven dat 360mg MDMA echt overkill is. Zijn ze wel getest dat is geen overbodige luxe. Vaak is het netto een stuk minder maar kan ook meer zijn. Denk aan doodshoofdjes die met ADE werden veelvuldig werden verkocht en er erg veel ongelukken waren. Vooral te weinig water (uitdroging) of het met drank mengen. 2 liter water is minstens wat ik je aanraadt bij MDMA maar ook psychedelica. In fruit sap mag ook natuurlijk en is vooral op psychedelica erg lekker vind ik 😇 👼

Bovenaan