Tips om te slapen?

psych-out

Bewuste gebruiker
als ik nie kan slapen, dan ga ik gewoon tv kijken, gamen gewoon chillen.
anders lig je in bed je eigen op te naaien, omdat je wil slapen maar dat gaat gewoon nie.
is kut, maar niks aan te doen,
gewoon ervan genieten.
probeer anders voor dat je gaat slapen, een joint te roken, ik vind
dat het helpt, en de combinatie ( wiet en speed )
heerlijk gewoon :hearteyes:

succes

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Ik ga gewoon liggen en accepteer dat het niet van slapen gaat komen als ik er bewust mee aan de gang ga. Ik kruip in een zo'n comfortabel mogelijke positie en doe mijn ogen dicht en laat me gewoon mee voeren door mijn gedachten en binnen een uur ben ik weg.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Is dat niet redelijk gevaarlijk om uppers en downers door elkaar te nemen? Heb t over die mao remmers PAM dingetjes. Zeker met speed lijkt me want die is niet al te lief voor je hart en je ribbenkast.

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Het is niet de bedoeling dat je eerst een lijn speed neemt en een uur later een pam of iets.... :wink:

Als je uurtje of 7 geleden voor het laatst een lijn hebt genomen en DAN een pammetje lijkt me niet zo ernstig voor je hart...denk dat het juist beter is om je hart na zo'n lange intensieve tijd te hebben gebruikt wat rust te geven...

raging_bull

Bewuste gebruiker
paulXTC zei:
beter neem je speed als je wakker word, en dan gaat slapen die avond wel heel goed
Dan voel je je eigen een groot deel van de dag lekker chill maar dan komt er toch een moment van depressie aan en dan moet je kiezen nieuwe of doorbijten en slapen. Niet fijn die laatste optie.. Die eerste optie kan je ook niet vol blijven houden..

klaar dr mee

Experimenterende gebruiker
Ja precies zei:
Ben het met Cropp eens, je suf blowen. En als dat niet helpt, accepteren dat je niet kunt slapen en er een leuke nacht van maken.

beste antwoord :grin:
er is namelijk niks aan te doen.
dan kun je er idd maar het beste van maken.
en dat is het gevaar van speed want dan ga je door en wil je na een paar uur toch weer nemen om wakker te blijven enz enz

Kwek

Newbie
Aftaaier.. Slapen is voor mietjes..

Als ik weet bij mezelf dat ik wil slapen dan weet ik dat ik niet mn laaste nakkies naar binnen moet gaan werken voordat ik net mn bed in stap...
en een nachie wakker kan toch geen kwaat...? 2 ook niet en 3 al helemaal niet dus dont worry je knalt heus niet opeens uitelkaar hoor als je niet slaapt. :rockband:

Klaara

Bewuste gebruiker
rond deze tijd wordt het tijd om me er maar bij ner te leggen dat ik wakker blijf..
wel lekker gelegen endat scheelt :grin:

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Wat zeiken die mensen altijd hier dat ze niet kunnen slapen.. DAN MOET JE GEEN DRUGS GEBRUIKEN!

Hoort er gewoon bij.. en ja dat kan ook best wel eens drie dagen zijn, ligt er maar net aan hoe bont je het zelf maakt.

Supervlieg

Wijs gebruiker
Gewoon een goeie maaltijd!

Voor het verwerken van je voedsel is altijd veel energie nodig, dus das net lekker om die laatste brokjes wakker weg te werken :P. Dit werkt overigens alleen als je al redelijk brak begint te worden en de speed vrijwel uitgewerkt is, anders neemt de speed deze taken van je lichaam over..

spazzn

Ik verplicht me altijd om niet meer na 3 uur te snuiven zodatk kan slapen.

Maar dat lukt ook niet altijd :P

Stabby

Newbie
Marla Singer zei:
FTW*TERRORGIRLY*FTW zei:
ga altijd alcohol drinken word ik meestal wel moe van en op tijd stoppen hoewel dat in praktijk soms nog wel tegen valt van o 1 lijntje kan nog wel en je weer wakker ligt en de volgende dag weer brak aant werk mag
amen

Speed moet je niet met alcohol combineren, die combi maakt de kater alleen nog maar 10x erger! De rest van je post begrijp ik niet zo goed.... Is het een soort van gebed? :rolleyes:

Ik heb eens enorm veel gedronken, was er echt helemaal ziek van. Heb dan 250mg speed genomen en ik was weer nuchter. 5u later perfect kunnen slapen en na 4 uur slaap opgestaan. Ik had geen kater, die morgen heb ik me zelfs nog nooit zo goed gevoeld.

Kwek

Newbie
En is het al gelukt om in slaap te vallen of zit je nog steeds hopeloos op een stoel te wachten? :rock:

atbboy

Bewuste gebruiker
Ik kan na pep gewoon nog slapen, heb ik een lijn gemaakt ongeveer even groot als een pasje en dan halve cm dik ong. Ik gebruik de zelfde pep als die andere en hun kunnen niet slapen....
Waar kan dat aan liggen?, Om 12 uur `s morgens nam ik me laatste lijn (net zo groot als een pasje.) En nee ik heb geen tolerantie.

Ik denk dat ik maar aan de Meth ga, kan ik dan wel wakker blijven denken jullie??

Paddo100

Bewuste gebruiker
kijk al die reacties dan, ja mix lekker alles door elkaar :wave:

fuck pep, kut drugs, junky drugs voor paupers die geen geld hebben. het is super slecht voor je en je eet, slaap en leeft patroon gaat er van naar de klote. je staat te strak je verbruikt meer energie dan je hebt, je eet weinig tot niks. Totale uitputting van je lichaam omdat je doorgaat op energie die je niet hebt. Vaak word het ook nog gecombineerd met blowen of enige verwanten van slaapmiddelen of middelen waar je hartslag van omlaag gaat. Ook niet al te best.

Daarbij ken ik weinig/geen mensen die wat bereikt hebben in hun leven, die pep op regelmatige basis gebruikte.

Dan nog maar te zweigen over je pep-kop en je vriendschappen buiten de drugs-scene en je werk, als je dat hebt dan.

tot zover mijn pleidooi over pep. Als je wat wil bereiken in je leven en niet zo'n simpele ziel wil worden blijf je er gewoon met je poten vanaf. kut spul!!!!!!!!

teveel mensen gaan er aan kapot terwijl ze het zelf niet doorhebben :angry:

Arenshi

Bewuste gebruiker
Hoe vaak gaat dit nog gevraagd worden..

Als je pep neemt, sta dan in voor de gevolgen en loop niet te zeiken dat je niet kan slapen.

Flameon

Badass junkie
Inderdaad vind ik ook ... pep is geen middel om te maffen maar juist om wakker te blijven!
Heb je goeie pep en hou je lang je ogen open daar door dan vind ik dat je niet mag klagen en gewoon wat moet gaan doen tot dat je omvalt van dufheid

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Kwek zei:

Als ik weet bij mezelf dat ik wil slapen dan weet ik dat ik niet mn laaste nakkies naar binnen moet gaan werken voordat ik net mn bed in stap...
en een nachie wakker kan toch geen kwaat...? 2 ook niet en 3 al helemaal niet dus dont worry je knalt heus niet opeens uitelkaar hoor als je niet slaapt. :rockband:

Nee je zal niet uit elkaar knallen, maar psychoses, depressies en nare kwaaltjes door een verslechterde weerstand, zijn nou niet bepaald iets waar je op zit te wachten. Overigens sterft een mens na 11 dagen zonder slaap.

Dus wie is hier nou echt het mietje? :rolleyes:

atbboy

Bewuste gebruiker
Marla Singer zei:
Kwek zei:

Nee je zal niet uit elkaar knallen, maar psychoses, depressies en nare kwaaltjes door een verslechterde weerstand, zijn nou niet bepaald iets waar je op zit te wachten. Overigens sterft een mens na 11 dagen zonder slaap.

Dus wie is hier nou echt het mietje? :rolleyes:

viewtopic.php?f=4&t=13393

Hij/zij leeft ook nog gewoon hoor...

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb toevallig eens die desbetreffende topicstarter in het echt ontmoet en hij zag er nou niet bepaald nog gezond uit... :rolleyes:

Immo

Badass junkie
Marla Singer zei:
Ik heb toevallig eens die desbetreffende topicstarter in het echt ontmoet en hij zag er nou niet bepaald nog gezond uit... :rolleyes:

Lekker aardig om over iemand te zeggen. :rolleyes:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb gezien wat de desbetreffende persoon allemaal naar binnen werkte, dan heb je het toch aan jezelf te danken? Heb hem toen ook al gezegd dat ie niet gezond bezig was. Misschien niet aardig om te zeggen, maar niet alles wat je zegt hoeft aardig te zijn toch? Soms moeten mensen zelfs even goed geconfronteerd worden met zichzelf, voordat ze de ernst van hun situatie inzien. Omdat het niet zo aardig is om te zeggen, hoeft dat nog niet gelijk te betekenen dat ik ook niet meer het beste met diegene voorheb!

edwin__

Belezen gebruiker
Tja, op een dag zal hij in de spiegel kijken en schrikken. Ik hoop maar dat hij zichzelf nog kan aankijken.

Voor de tips over het slapengaan zit ik nu ook wel gelegen, gelukkig 4fmp en geen amfetamine. Maar mij tips:

-Pak je laptop, maak je huiswerk.
-Pauzeer af en toe voor een sigaretje.
-Draai jezelf een jointje als je aan het inkakken bent, en slaap als een roosje. Dromend over duits en wiskunde, of een combi daarvan. :P

edwin__

Belezen gebruiker
En zo kun je 5 uur later, een hele hoop aan school doen.
En je hele muziekverzameling weer up to date ordenen :grin:
ik zie nu pas dat dit topic al verjaard is :P

W.F.L.

Badass junkie
Paddo100 zei:
fuck pep, kut drugs, junky drugs

Ja, daar kan jij goed over oordelen met 0,0% ervaring met speed. Prima dat je het kut vindt maar je hebt het niet eens gebruikt en je denkt te kunnen oordelen?

Over junkiedrugs ga ik geen woorden aan vuil maken. Wat een onzin. Pep is verslavend, maar de meeste pepverslaafden zijn niet eens junkies (tenzij je verslaafd bedoelt, maar dan is wiet ook junkiedrugs). Ik bedoelde uiteraard niet werken, stelen/criminaliteit voor drugs en dat zit er vaak niet in met pep.. Omdat het voor paupers is die geen geld hebben natuurlijk. Wat een onzin.

Paddo100 zei:
voor paupers die geen geld hebben.

Hier ga ik zelfs geen woorden aan vuil maken. Domme stereotypes. Ik kan net zo goed voor coke betalen als voor speed.

Paddo100 zei:
het is super slecht voor je

Drugs are bad, mmmkay. Heroine is niet zo slecht voor je en dat wou je nu vast gaan goedpraten?

Paddo100 zei:
en je eet, slaap en leeft patroon gaat er van naar de klote.

Als je er naar gaat leven wel, ja. Eten kan gewoon onder de speed en dat doen de meeste verstandige gebruikers wel.

Paddo100 zei:
je staat te strak

Wat? Coke en MDMA werken vaatvernauwender dan speed. Daar sta je ook “te strak” van zeker?

Paddo100 zei:
je eet weinig tot niks.

Jij wel ja. Oh wacht, jij niet.

Paddo100 zei:
Totale uitputting van je lichaam omdat je doorgaat op energie die je niet hebt.

1 woord: Uppers. Ga nog wat coke en MDMA gebruiken man! Die doen toch dingen die je lichaam al van zichzelf kan! En met die energie valt het ook wel weer mee, afhankelijk of je eet of niet.

Paddo100 zei:
Vaak word het ook nog gecombineerd met blowen of enige verwanten van slaapmiddelen of middelen waar je hartslag van omlaag gaat. Ook niet al te best.

Ik blow er zelf nooit bij, vind het maar een leip effect geven en ik ben zowiezo geen blower. Moet ik nog aan toevoegen dat de slaapmiddelen die doorgaans na speed gebruikt worden (Benzo's, GHB, alcohol) doorgaans HARTSLAGVERLAGEND werken. Dat het niet gezond is is een feit, maar pretendeer alsjeblieft niet dat andere drugs wel gezond zijn en deze dan te gaan bestempelen als het slechtste wat er is. Wat een naief gedoe.

Paddo100 zei:
Daarbij ken ik weinig/geen mensen die wat bereikt hebben in hun leven, die pep op regelmatige basis gebruikte.

Oh ja, dat is een goeie. Wat voor een mensen ken jij? En leer godverdomme spellen, gebruikteN.

Paddo100 zei:
Dan nog maar te zweigen over je pep-kop en je vriendschappen buiten de drugs-scene en je werk, als je dat hebt dan.

Juist, want van pep word je enkel een navelstaarder. Pepverslaafden werken nooit. Hahaha. Onzin. En wat je zegt over vriendschappen buiten de drugsscene gaat net zo goed op voor coke of heroine, dat is echt niet beperkt tot pep maar tot drugs in het algemeen.

Paddo100 zei:
tot zover mijn pleidooi over pep. Als je wat wil bereiken in je leven en niet zo'n simpele ziel wil worden blijf je er gewoon met je poten vanaf.

Drugs are bad, mmmkay.

Paddo100 zei:
teveel mensen gaan er aan kapot terwijl ze het zelf niet doorhebben :angry:

En jij gebruikt coke zeker? Naieveling..

hchooligun1994

Wou je een tip om te slapen?

probeer eens een koekepan, sla hard genoeg en je bent weg.
zo niet, doe het nog een paar keer. :grin:

gebruik gewoon niet, of in de vroege morgen:wink:

Mvg,

Vigilante

Wijs gebruiker
- Warme douche of bad.
- Probeer wat te eten, iets warms helpt goed.
- Warme melk met anijs.
- Rukken / sex.

Minder gezonde tip: jezelf platdopen met D.O.C. (dope of choice)

Dica

Newbie
paulXTC zei:
Hallo, Ik kan niet slapen door de Amfetamintjes, maar wat is de beste manier om in slaap te vallen (zonder valium of zolpidem)

Veel Blowen/
of.. Gewoon niet zeiken en doorgaan.

Bovenaan