Paddo100 zei:
fuck pep, kut drugs, junky drugs
Ja, daar kan jij goed over oordelen met 0,0% ervaring met speed. Prima dat je het kut vindt maar je hebt het niet eens gebruikt en je denkt te kunnen oordelen?
Over junkiedrugs ga ik geen woorden aan vuil maken. Wat een onzin. Pep is verslavend, maar de meeste pepverslaafden zijn niet eens junkies (tenzij je verslaafd bedoelt, maar dan is wiet ook junkiedrugs). Ik bedoelde uiteraard niet werken, stelen/criminaliteit voor drugs en dat zit er vaak niet in met pep.. Omdat het voor paupers is die geen geld hebben natuurlijk. Wat een onzin.
Paddo100 zei:
voor paupers die geen geld hebben.
Hier ga ik zelfs geen woorden aan vuil maken. Domme stereotypes. Ik kan net zo goed voor coke betalen als voor speed.
Paddo100 zei:
het is super slecht voor je
Drugs are bad, mmmkay. Heroine is niet zo slecht voor je en dat wou je nu vast gaan goedpraten?
Paddo100 zei:
en je eet, slaap en leeft patroon gaat er van naar de klote.
Als je er naar gaat leven wel, ja. Eten kan gewoon onder de speed en dat doen de meeste verstandige gebruikers wel.
Paddo100 zei:
Wat? Coke en MDMA werken vaatvernauwender dan speed. Daar sta je ook “te strak” van zeker?
Paddo100 zei:
Jij wel ja. Oh wacht, jij niet.
Paddo100 zei:
Totale uitputting van je lichaam omdat je doorgaat op energie die je niet hebt.
1 woord: Uppers. Ga nog wat coke en MDMA gebruiken man! Die doen toch dingen die je lichaam al van zichzelf kan! En met die energie valt het ook wel weer mee, afhankelijk of je eet of niet.
Paddo100 zei:
Vaak word het ook nog gecombineerd met blowen of enige verwanten van slaapmiddelen of middelen waar je hartslag van omlaag gaat. Ook niet al te best.
Ik blow er zelf nooit bij, vind het maar een leip effect geven en ik ben zowiezo geen blower. Moet ik nog aan toevoegen dat de slaapmiddelen die doorgaans na speed gebruikt worden (Benzo's, GHB, alcohol) doorgaans HARTSLAGVERLAGEND werken. Dat het niet gezond is is een feit, maar pretendeer alsjeblieft niet dat andere drugs wel gezond zijn en deze dan te gaan bestempelen als het slechtste wat er is. Wat een naief gedoe.
Paddo100 zei:
Daarbij ken ik weinig/geen mensen die wat bereikt hebben in hun leven, die pep op regelmatige basis gebruikte.
Oh ja, dat is een goeie. Wat voor een mensen ken jij? En leer godverdomme spellen, gebruikteN.
Paddo100 zei:
Dan nog maar te zweigen over je pep-kop en je vriendschappen buiten de drugs-scene en je werk, als je dat hebt dan.
Juist, want van pep word je enkel een navelstaarder. Pepverslaafden werken nooit. Hahaha. Onzin. En wat je zegt over vriendschappen buiten de drugsscene gaat net zo goed op voor coke of heroine, dat is echt niet beperkt tot pep maar tot drugs in het algemeen.
Paddo100 zei:
tot zover mijn pleidooi over pep. Als je wat wil bereiken in je leven en niet zo'n simpele ziel wil worden blijf je er gewoon met je poten vanaf.
Drugs are bad, mmmkay.
Paddo100 zei:
teveel mensen gaan er aan kapot terwijl ze het zelf niet doorhebben
En jij gebruikt coke zeker? Naieveling..