Tips, Hints, Dingen die je MOET doen onder invloed van XTC!

dollegekske

Bewuste gebruiker
Gwn met un paar vriende midde in een bos een tent opzette, je spulle derin zette, pille neme & dan heel de nacht spacend in het bos en over straat gaan, veel knuffelen, ouwehoere & kutte in t (in mijn geval) dorp!
Dit weekend gedaan, erg goed bevalle! zeker aanrader.

Stoniemelony

Experimenterende gebruiker
Voor mij blijft het toch het mooiste om op een groot hardcore feest (bijv. masters of hardcore) hard uit je dak helemaal los te gaan :hearteyes:

Re:

Deranged zei:
Knuffelen met je meisje.
helemaal mee eens. Op I love techno de hele avond in de hal op de grond gezeten met mn dinnetje, alleen maar zitten vertellen en knuffelen.
En de laatste twee uur loos gegaan in de schranz zaal :tongueout:

XtCliffix

Gwn de dingen doen die je anders ook fijn vindt , xtc versterkt gevoelens dus !
iets tof maal xtc = supertof

PJ

Newbie
met een biertje en een sigaret op de wc gaan zitte om te schijten, klinkt dom maar is echt lekker!

grtz

Het beste is juist om drankjes zoals Gatorade te drinken! Heb ik nooit last van een droge bek de volgende dag!

En zwemmen staat ook nog steeds op mijn lijstje om een keer te doen! dan vind ik het al reuze vet omdat je gewichtloos bent, iets wat ik ook zo kan waarderen als ik door een feestzaal loop :sunglasses: en meer boven de grond zweef als erover heen loop!

Beetje offtopic reactie maar hoe voeg ik een avatar toe haha :confused:

Re:

MissDior zei:
Op het balkon zitten, en kijken naar de zonsopkomst!!!
Egt heerlijke ervaring vind ik dat steeds weer!!
Iedereen vind het daglicht en de fluitende vogeltjes vreselijk, ik kan er echt van genieten op een zomerse zondagochtend, alles ligt dan nog stil, iedereen slaapt, das een heerlijk moment!! :hearteyes:

Daar ben ik het zeer zeker mee eens. Een donkere nacht en dan ineens kijk je omhoog, en dan komt al dat licht opeens op je af, en die vogels zijn fantastisch. Dat is een moment waarop je van het leven geniet, van de natuur, heeeeeeeerlijk. geen auto's helemaal niks. Rust, kauwgom en sigaretten! :mrgreen:

Miss J

Bewuste gebruiker
Ik vind juist van niet, ik heb dan meer het idee van: Kut de hele nacht alweer voorbij, pillen zijn op, ik moet nog slapen en hoe kut zal ik me daarna gaan voelen? :P

Debris

Bewuste gebruiker
Re:

Deranged zei:
Knuffelen met je meisje.
Yep, praten en knuffelen.

Ook leuk: Speed met veel mdma. Ik heb vaak onder mdma dat 't praten niet zo heel makkelijk afgaat. Maar met speed...amai, dan vertel ik hele verhalen.

T-men

Bewuste gebruiker
Donkere kamer, Qlimax-dvd aan (geluid via surround en grote tv zodat lasers vd show je kamer verlicht) en dan de ultieme liefde bedrijven met je meisje... Naar buiten is dan ook leuk, als je daarna weer naar binnen gaat is je woonkamer pas écht je tempel. :hearteyes:

Note: Niet vergeten dat die oude oma met die bril die plotseling naakt naast je op de bank zit je vriendin is... :wink:

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Het valt me op dat deze er niet bij staat:

Push ups en sit ups of eventjes gaan sprinten. Daarna krijg je even zo een mega roes, heerlijk :hearteyes: Ook als het effect wat minder is geworden kun je dat gaan doen om het effect weer (voor eventjes) volop terug te krijgen.

GODdamn

citroen! geweldige aanrader x)
in de spiegel kyken en met jezelf gaan flirten
gewoon in de zon zitten met vrienden, muziekje dr by, verder helemaal niemand, en chillen :hearteyes:

Dork

Newbie
ik heb 2 nummers die je MOET luisteren, superintens! echt zo onwijs bizar als je die shit luistert, het liefst nog met oordopjes in in een stille omgeving (natuur)
josé gonzales - crosses
trespassers william - different stars; deze is echt bizar, kippenvel!

En verder moet je met xtc gewoon buiten zijn geweest, heelijke hallucinaties. en het beste met partner of goede vriend, want, goede / openhartige gesprekken : )

Bcore

Newbie
Ik vind 't zelf altijd lekker om bij de XTC een beetje poppers te gebruiken. (:
En knuffelen/zoenen/seks, is ook echt een must.
Roken doe ik het liefst niet, soms wel .. maar ik word er altijd zo misselijk van dan.
Het liefst zit ik met XTC op gewoon op de grond of een bankje ofzo, met m'n voeten drop, en m'n hoofd tussen m'n knieeen, en met m'n ogen dicht. Dan geniet ik echt het meeste.

Jackthetripper

meisje20 zei:
Cola drinken. Smaakt op dat moment alsof er engeltjes je tong kussen. :hearteyes:

Ik heb er dan GHB inzitten. Kwartier na je pil pakken. Lekkerste gevoel van de wereld! Zo moet de hemel proeven! :hearteyes:
Maarre...daarna lust je een hele tijd geen cola meer! :kots:

Mijn vriendin krijgt altijd een "kleding-tik". Dan gaat ze allemaal sexy pakjes aantrekken en showen ...die mag ik dan vanaf de bank bekijken. Natuurlijk vind ik alles "Moooohhooooiii" :stoned: :hearteyes:

Debris

Bewuste gebruiker
mdma + speed, hou je bezig met de vrouwen.
Gaat zovéél makkelijker. (Je hebt 't niet eens door)

caatje

Badass junkie
Jackthetripper zei:
Mijn vriendin krijgt altijd een "kleding-tik". Dan gaat ze allemaal sexy pakjes aantrekken en showen ...die mag ik dan vanaf de bank bekijken. Natuurlijk vind ik alles "Moooohhooooiii" :stoned: :hearteyes:

Erg grappig. :grin:

Wat ik zelf fijn vind als het erin tikt, onder de douche staan :hearteyes: .

Windhoos

Debris zei:
mdma + speed, hou je bezig met de vrouwen.
Gaat zovéél makkelijker. (Je hebt 't niet eens door)

Wel mee eens, en niet. Heel erg gemakkelijke gesprekken gehad, maar ook welleens héle moeilijke :flushed:

Jackthetripper

caatje zei:
Jackthetripper zei:

Erg grappig. :grin:

Wat ik zelf fijn vind als het erin tikt, onder de douche staan :hearteyes: .

Ik heb dat ook wel 's gedaan..onder de douche staan...erg lekker. Maar het is volgens mij niet echt verstandig omdat je eigenlijk veel moet afkoelen als je een pilletje hebt gebruikt. En koude douches? Nou....dat liever niet haha! :grin:

Gorrila

Newbie
Goeie muziek - dwz muziek waar je lekker op tript - en dan onwijs lekker sexen met je meissie.....mmmmmmmmmmmmmmmmmmm......

Mr-X

Newbie
Haha
Worstenjongen zei:
Eens lekker knuffelen met familie :rock:

Haha me opa en oma zien me al aan komen.... Ik reageer nogal heftig op dat spul, kheb ongecontroleerde spiersamentrekkingen. Loop als een idioot met me hoofd heen en weer te zwaaien alsof ik in TE fel licht kijk en dus weg draai. Ik zit echt de hele avond 'nee' te schudden en met me neus te snuiven. Tot grote lol van mijn vrienden. Maar het voelt geniaal dat moment. :grin:

Wat wij altijd doen is zorgen dat we ontzettend veel apparte voorwerpen tot onze beschikking hebben. Waar je lekker mee kunt prutsen. En Idd lichtgevend spul. Powerball met ledjes erin bijvoorbeeld. Heb er een keer een hele avond mee gespeeld. Alleen al om dat ding draaiende te houden voelt ontzettend ontspannend voor mij. Ben er ook wel eens een hele avond zoet mee geweest.

1 van mijn favorieten is de laser pen, zo'n groene waar je ook echt de beam van kunt zien. Die schijn ik altijd op me voorhoofd zodat ik bijna tegen de beam inkijk. Die is zo mooi groen en helder, bijna TE fel maar toch net niet. Dat is zo chill! je moet alleen wel uitkijken dat je niet in je ogen schijnt want dat is slecht voor je ogen. 125mw kun je ballonnen mee knappen. Dus dat het is wel ff iets om voor op te passen. Mij Is het nog niet overkomen, zelfs niet als ik met me hoofd schud. Dan laat ik het knopje gewoon los zodat ik ff weer 'me ding' kan doen. Ben er constant bewust van wat ik doe en dat ik ermee op moet passen. Dat is ook iets wat ik zo fijn aan MDMA vind. Dat ik super helder in me hoofd ben en weet wat goed is en wat slecht is. Maar tegelijk ben ik ook zo 'ver' heen. :hearteyes:

Belangrijkste vind ik dat me vrienden er zijn dat vind ik toch nog het allerleukste. Ik heb altijd een behoorlijke praat kick en heb veel behoefte aan contact.

-spaceman-

Badass junkie
Mr-X zei:
1 van mijn favorieten is de laser pen, zo'n groene waar je ook echt de beam van kunt zien. Die schijn ik altijd op me voorhoofd zodat ik bijna tegen de beam inkijk. Die is zo mooi groen en helder, bijna TE fel maar toch net niet. Dat is zo chill! je moet alleen wel uitkijken dat je niet in je ogen schijnt want dat is slecht voor je ogen. 125mw kun je ballonnen mee knappen. Dus dat het is wel ff iets om voor op te passen. Mij Is het nog niet overkomen, zelfs niet als ik met me hoofd schud. Dan laat ik het knopje gewoon los zodat ik ff weer 'me ding' kan doen. Ben er constant bewust van wat ik doe en dat ik ermee op moet passen.

tja... slecht voor de ogen...
je kan er gewoon blind van worden...

pas op, dit is geen space speelgoed...

Bovenaan