Lauu zei:rondjes lopen...nee echt
Miss J zei:Een kaartenhuis bouwen![]()
jajaxtc zei:serieus ik was vanochtend nog lekker onder invloed van XTC,, in totaal nog 2 op, van 8 tot 12 uur, smorgens,, echt waar een tip die ik heb
Ga met Knuffels spelen!, echt geweldig !! haha
Special_K zei:Met twee handen door je haar wrijven. Of gewoon in je handen wrijven. Echt iets speciaals. Vooral het haar is leuk.
Skippy zei:denk dat nicolette niet zo vaak spaced op X, vandaar knalde die er lekker in
Het is absoluut niet nodig om 4 post na mekaar te doen, je kan post editen door op de edit knop te duwen..KetaNr1 zei:VERGETEN!!!! BIJ HET BODY FLASHEN WORD JE NA EEN PAAR SECONDEN WEER GELIJK WAKKER!!!
roLATERS![]()
KetaNr1 zei:Of deze: Body flashing (je moet onder invloed van XTC zijn)
Ga gehurkt zitten en houd je hoofd tussen je benen....nu 30 sec tot 1 min(of langer :P )HEEL DIEP EN SNEL ADEMEN!!!
spring na de 30sec tot 1min heftig ademen INEENKEER rechtop!!
je valt gelijk in slaap zonder slecht gevoel...
OeLaLeE!!:P
BTW: doe het in de buurt van een bank of een zachte ondergrond...
KetaNr1 zei:Of deze: Body flashing (je moet onder invloed van XTC zijn)
Ga gehurkt zitten en houd je hoofd tussen je benen....nu 30 sec tot 1 min(of langer :P )HEEL DIEP EN SNEL ADEMEN!!!
Skippy zei:Poppers , gaat goed samen, heerlijk, sigaret erin dopen en er flink aan hijsen, gaat je potje wel snel van op btw.
Drientje zei:KetaNr1 zei:Of deze: Body flashing (je moet onder invloed van XTC zijn)
Dat is echt super slecht voor je dus. Je creeërt zo een zuurstof tekort in je hersenen omdat je bloeddruk verlaagt is door de XTC. (Ga nou niet zitten zeuren over dat je bloeddruk juist verhoogd is als je XTC neemt dat is niet zo)
Ik heb standaard een lage bloeddruk en ik heb dit heel vaak als ik snel opsta uit bed. Je bloed kan, omdat je een lage bloeddruk hebt, niet snel genoeg naar je hersenen gepompt worden, en zo ben je dus even out...
Geen aanrader omdat je jezelf ook nog eens kunt verwonden met dit geintje...
X

precies!liamgallagher zei:gha gewoon naar een kk vet feest en ga daar helemaal los
htweeoo zei:Inderdaad, ik doe het nu maandelijks.Midway zei:2 maar?
Zelfs met 1tje van 85 MG ga ik al goed.
2 Raket- of perenijsjes. De beste ijsjes van de wereld...