Tips, Hints, Dingen die je MOET doen onder invloed van XTC!

gerbeenn

Belezen gebruiker
ook een aanrader naar tmf kijken space nummers kijken.
of gewoon rondjeslopen of fietsen.
Volgende week voor het eerst op een feest spacen.
of gewoon in je eigen wereld, op alles concentreren is ook vet hellemaal in een trance totdat iemand wat tegen je zegt :P

Carlitos

Badass junkie
Languit liggen en een kat over je benen laten lopen,of het is nog leuker als de kat gaat ''fietsen''.

vdk

Bewuste gebruiker
Miss J zei:
Een kaartenhuis bouwen :grin:

had ik dat nou vorige week gedaan :openmouth: ik dacht laat eens een spel kaarten meenemen..

dus een kaartenhuis gemaakt, de eerste 2 tegen elkaar gezet, 5 minuten later, oja was bezig met men kaartenhuis, dan bouw je der weer 2 tegen elkaar, enz. :grin:

vandaag een halve gepakt om te proberen heb een nieuwe reeks binnen.
en moest dus terug met de bus.. keigaaaaaff :sunglasses: haha leek wel of die bus weet ik het hoe hard reed :rolleyes:
zeker leuk om dat te doen maar 2 u is te lang geloof mij..

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Naar een groot technofeest gaan, helemaal vooraan gaan staan een beetje naar links (daar zie je mij :P ) En dan dansen met je ogen dicht, en je handen op praisestand :mrgreen:

LEX

Newbie
- Roken!
- Dansen!
- Kauwgom kauwen (fruitkauwgum, de hemel)
- Zoenen/sexen
- Feestmuziek draaien (bij uitgaan)
- Rustige muziek draaien (bij thuis zitten)
- Nieuwe mensen leren kennen

Tips voor tijdens xtc gebruik:

1 Poppers: een minuutje compleet van de wereld... :rolleyes:

2 Raket- of perenijsjes. De beste ijsjes van de wereld...

3 Alles wat zoet is, behalve cola. Vooral 7-up en sinas

4 Eigenlijk is alles chill tijdens een pilletje :hearteyes:

Yensie

Newbie
Voor als je uit gaat, met een hand over je buik wrijven, en de ander over je achterhoofd.
En lekker tegen zezelf ouwehoeren hoe geweldig je t vind. Je hoort jezelf niet maar je voelt t wel in je keel, echt heeel lekker. Ziet er dan alleen wel een beetje verdwaalt uit :P
Daar word je echt op een heerlijke manier helemaal gek van :grin:

Skippy

Wijs gebruiker
Poppers , gaat goed samen, heerlijk, sigaret erin dopen en er flink aan hijsen, gaat je potje wel snel van op btw.
Next day : fruit eten, is het zaligste wat er is na een tripnachtje.

Special_K

Experimenterende gebruiker
Met twee handen door je haar wrijven. Of gewoon in je handen wrijven. Echt iets speciaals. Vooral het haar is leuk.

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker
jajaxtc zei:
serieus ik was vanochtend nog lekker onder invloed van XTC,, in totaal nog 2 op, van 8 tot 12 uur, smorgens,, echt waar een tip die ik heb
Ga met Knuffels spelen!, echt geweldig !! haha

Haha dude das idd de meest goeie tip , een vriend van me heeft een Kid en dus in de kamer ook een box staan met vel veel knuffels, en een maakte ook nog van die hele bizarre geluiden , we hebben ons zo hard geamuseerd

Nog een zwaar Goeie tip is zo een livingcolorslamp van philips lekker spelen met de afstandbediening en de kleur is de mood van spaceness !

Drientje

DF-koning
Special_K zei:
Met twee handen door je haar wrijven. Of gewoon in je handen wrijven. Echt iets speciaals. Vooral het haar is leuk.

Laatste spuiten en slikken aflevering ging over de verjaardag van xtc. Nicolette nam op een feest een pil en die zat ook alleen maar in haar haar te woelen...

Ik heb dat nooit zo, ik denk dat iedereen zijn xtc op geheel eigen manier ervaart. Je voelt het zelfde(love peace and harmony) maar je ervaart het anders... raar is dat...

KetaNr1

Belezen gebruiker
voor dit moet je met 2 personen zijn en onder invloed van XTC...:

Ga gestrekt op de helemaal plat op grond liggen....linkerarm naar links uitsteken en rechterarm naar rechts....DOE JE OGEN DICHT!!
laat de andere persoon je armen vastpakken bij de pols en laat diegene je armen langzaam van de grond omhoog tillen...

denk dat je uit een vliegtuig springt of een ravijn in jumpt...
SUPERLEIP!! :wink:

KetaNr1

Belezen gebruiker
Of deze: Body flashing (je moet onder invloed van XTC zijn)

Ga gehurkt zitten en houd je hoofd tussen je benen....nu 30 sec tot 1 min(of langer :P )HEEL DIEP EN SNEL ADEMEN!!!
spring na de 30sec tot 1min heftig ademen INEENKEER rechtop!!

je valt gelijk in slaap zonder slecht gevoel...
OeLaLeE!!:P

BTW: doe het in de buurt van een bank of een zachte ondergrond...

geox

Bewuste gebruiker
KetaNr1 zei:
VERGETEN!!!! BIJ HET BODY FLASHEN WORD JE NA EEN PAAR SECONDEN WEER GELIJK WAKKER!!!

roLATERS :wave:
Het is absoluut niet nodig om 4 post na mekaar te doen, je kan post editen door op de edit knop te duwen..

Lauu

Badass junkie
KetaNr1 zei:

Ga gehurkt zitten en houd je hoofd tussen je benen....nu 30 sec tot 1 min(of langer :P )HEEL DIEP EN SNEL ADEMEN!!!

dit is een hype geweest onder de pubers...dus triest..fokking hypes

en Geox heeft gelijk

KetaNr1

Belezen gebruiker
Ja dat body flashe vind ik zelf ook triest :flushed:zal ook niet goed voor je koppie zijn
maar is toch een ervaring voor diegene die het wil proberen daarom zet ik het op het forum...

en dat je kan editen had ik nog niet gezien(ben nieuw hier)
maar toch bedankt :grin:

Drientje

DF-koning
KetaNr1 zei:

Dat is echt super slecht voor je dus. Je creeërt zo een zuurstof tekort in je hersenen omdat je bloeddruk verlaagt is door de XTC. (Ga nou niet zitten zeuren over dat je bloeddruk juist verhoogd is als je XTC neemt dat is niet zo)

Ik heb standaard een lage bloeddruk en ik heb dit heel vaak als ik snel opsta uit bed. Je bloed kan, omdat je een lage bloeddruk hebt, niet snel genoeg naar je hersenen gepompt worden, en zo ben je dus even out...

Geen aanrader omdat je jezelf ook nog eens kunt verwonden met dit geintje...

X

tomz0r

Badass junkie
Drientje zei:
KetaNr1 zei:

Dat is echt super slecht voor je dus. Je creeërt zo een zuurstof tekort in je hersenen omdat je bloeddruk verlaagt is door de XTC. (Ga nou niet zitten zeuren over dat je bloeddruk juist verhoogd is als je XTC neemt dat is niet zo)

Ik heb standaard een lage bloeddruk en ik heb dit heel vaak als ik snel opsta uit bed. Je bloed kan, omdat je een lage bloeddruk hebt, niet snel genoeg naar je hersenen gepompt worden, en zo ben je dus even out...

Geen aanrader omdat je jezelf ook nog eens kunt verwonden met dit geintje...

X

Mijn hart gaat anders wel tekeer dan, en heb jee een bron iod dat je bloeddruk lager wordt? Want dat lijkt me sterk :confused:

KetaNr1

Belezen gebruiker
Wat drientje zegt zit een kern van waarheid in...iedereen heeft een reflex in zn lichaam dat je als je opstaat niet out gaat
door het body flashe houd je die reflex voor de gek....ik heb ook een hele poos last er last van gehad dat als ik te snel opstond zwart voor men ogen kreeg(kameraad is 2 keer nokkie gegaan)...

dus indd niet om aan te raden... :rolleyes:

mellowWw

Belezen gebruiker
2 Raket- of perenijsjes. De beste ijsjes van de wereld...

Oehw.. IJs.. niks voor mij iig.. Dan heb ik altijd meteen het gevoel dat al m'n tanden in m'n mond los zitten.. en ook al weet ik dat het door het ijs komt toch kom ik niet van dat gevoel af en word er niet vrolijker van.. Telkens voelen aan m'n bekkie en zo :grin:

Wat ik leuk vind.. andere mensen blij maken.. Sigaretten uitdelen.. met totaal onbekende je jointjes op roken..(dit geld vooral op grote feesten waar iedereen al in de partystemming is) en lekker spacend door straten heenlopen in steden waar je normaal niet vaak komt.. Dit heeft echt een gweldige band geschept met een andere kameraad van mij.. :xtc:

Lauu

Badass junkie
ga lekker een halfuurtje lekker zitte met vrienden van je en praat met elkaar...dan kom je nog is wat te weten wat je nooit zou verwachten :grin:

gekkehenkie

Belezen gebruiker
's Nachts buiten shirt-loos met een deken om en een mp3 op en lekker rond je heen kijken of naar de sterren, succes gegarandeerd! Ook als je je mp3 afdoet, die stilte :hearteyes: (moeten er natuurlijk geen autos langsrijden, gewoon absoluut stil zijn.

Bovenaan