Tips afkicken van bruin

Qbase

Newbie
Ook al ken ik jou niet , ik hoop gewoon dat je op de goede weg blijft maar heb er ook alle vertrouwen in , veel sport en goede band met je familie doet wonderen geloof me !

succes verder :stoned:

darkbull

Bewuste gebruiker
wel grappig, ik zie dat je af en toe terugkomt om een berichtje achter te laten.

nu is het nog in maanden, straks is het in jaren...

superrr dat je volhoudt, echt waar (er is geen hug-smiley, anders kreeg je die van mij).

grun

Experimenterende gebruiker
netjes man! mag ik je vragen hoeveel je in het begin en nu nog thuis met je 12 stappen bezig bent?

scorpioaddict

Thx allen en @grun, ik zou willen zeggen dagelijks maar dat gaat niet, ik heb min 2 max 3 meetings in een week ik doe ook service voor de NA werk met een sponsor en ben zelf sponsor.
Hoop dat dat je vraag beantwoord thx

:rock: in a free world

scorpioaddict

De kerstdagen zijn er weer ik ben inmiddels 15 mnd clean en sober en dit is de tweede kerst op rij dat ik volledig bij mijn positieve het mag vieren met de mensen van wie ik hou en die van mij houden. Voor mij nooit meer een ''witte kerst'', en ik zal echt niet zeggen dat het allemaal leuk en fijn is want dat is het leven gewoon niet er gebeuren bij iedereen en dus ook bij mij k*tdingen maar hoe ik er mee omga dat maakt voor mij het verschil.
Mijn slechtste dag nu is nog beter als de beste dag tijdens mijn gebruik en dat is gewoon de waarheid.

Fijne dagen allemaal

:rock:
Roger

foreverinspace

Belezen gebruiker
scorpioaddict zei:
De kerstdagen zijn er weer ik ben inmiddels 15 mnd clean en sober en dit is de tweede kerst op rij dat ik volledig bij mijn positieve het mag vieren met de mensen van wie ik hou en die van mij houden. Voor mij nooit meer een ''witte kerst'', en ik zal echt niet zeggen dat het allemaal leuk en fijn is want dat is het leven gewoon niet er gebeuren bij iedereen en dus ook bij mij k*tdingen maar hoe ik er mee omga dat maakt voor mij het verschil.
Mijn slechtste dag nu is nog beter als de beste dag tijdens mijn gebruik en dat is gewoon de waarheid.

Fijne dagen allemaal

Roger

Keep up the good work :wave: .

scorpioaddict

Je zou bijna zeggen dat het normaal is geworden ben inmiddels 20+maanden clean en voel me prima ik werk nog steeds het programma doe service en werk met en ben een sponsor, kan wel zeggen dat ik een nieuw soort leven heb en dat dat leven 95% beter is als het leven dat ik had.

thx people
Roger

scorpioaddict

Beste Allemaal,

Vandaag is de laatste keer dat ik wat schijf op dit forum, heb afgelopen dinsdag twee jaar clean gevierd. Dat was/is een behoorlijke mijlpaal voor mij en ik ben blij dat ik het gehaald heb. Door regelmatig hier terug te komen en te lezen hoe het was en hoe het nu langzaam is geworden ben ik me blijven beseffen dat het niet normaal is om van bruin af te komen.
Hoewel ik zoals elke addict af en toe nog wel trek heb kan ik er mee om gaan en heb ik een ander en nieuw leven gevonden wat me meer opleverd als dat ik ooit had durven dromen.

Voor die paar die dit lezen en hebben gereageerd in de afgelopen tijd bedankt

En voor al die anderen die dit misschien ooit lezen terwijl ze in dezelfde put zitten als dat ik zat;

HET KAN je kan je verslaving aan welke substantie dan ook te boven komen en een beter leven vinden.

NA4Life

liefs
Roger

universal*flow

Belezen gebruiker
thanks voor het delen!!
Ik wens je allle sterkte en succes om clean te blijven.
Een goeie vriend van me zit nu ook in een kliniek, en nog een paar weken gaat hij richting safe-house, ik woon helaas 900 km uit de richting en krijg geen contact met hem. Maar door zo probeer ik me een beetje in te leven in wat hij mee maakt.

Het lijkt er op dat clean blijven het moeilijkste is. Ik hoop dat je veel vervangende hobbies/baan kunt vinden om maar niet terug te vallen.

succes

Bovenaan