THCP?

jam

Bewuste gebruiker
Dag iedereen

Graag wou ik eens informeren of hier mensen zijn die ervaring hebben met THCP.
Een tijdje geleden kocht ik eens een HHC-vape, uit nieuwsgierigheid, het vapen hiermee prikte zeer sterk in de keel en was niet echt aangenaam.
Daarnaast had het wel een zeer sterk effect dat lang aanhield (ik ben heb geen tolerantie voor cannabis).
Vandaag kreeg ik op facebook reclame voor een website en die verkoopt CBD bloemen en hasj, maar ook THCP bloemen en hasj.
Nu heb ik wel wat ervaring met CBD en neem dit soms in capsulevorm of rook ook soms CBD-cannabis, maar ik was nu ook wel nieuwsgierig naar de THCP.
Zeker omdat deze aangeboden wordt in verschillende lekker klinkende hasj en wietsoorten.
Op internet vind ik dat THCP waarschijnlijk wat op THC lijkt en dat er vermoed wordt dat het iets sterker is, maar veel andere informatie vind ik niet.
Zijn er mensen die al wat eigen ervaring hebben of hier meer over weten?

Groetjes

Fisherman's friend

Badass junkie
Thcp is een cannabinoïde.
Als je thcp in Google in typt dan krijg je hele pagina's te zien waar het precies uitgelegd wordt.
Ik heb er verder geen ervaringen mee.

jam

Bewuste gebruiker
De pagina's waar op staat wat het is heb ik inmiddels inderdaad gelezen, maar ik vind vrijwel geen ervaringen van mensen die het al eens gebruikt of getest hebben.
Dus als er iemand al een eigen ervaring heeft, laat het gerust weten.

Fisherman's friend

Badass junkie
Zoals ik het begrijp is het pas in 2019 ontdekt.
De stof zou zich 30x beter hechten aan de receptoren cb1 en ?cb2.
Thcp is dus 30 keer sterker dan Thc.
Er zit ook heel weinig thcp in wiet <1%

De reden dat je waarschijnlijk geen ervaringen zult zien is namelijk dat er nog geen wietsoort is waar voldoende thcp aanwezig is om daar een vergelijking in te maken met thc.

jam

Bewuste gebruiker
De video is inderdaad wel interessant, ik had ook al gelezen dat het fysiek zeer ontspannend zou zijn.
Inmiddels heb ik dus ook hasj ontvangen die thc-p bevat, maar waar ik vooral niet zo goed wijs uit wordt is de duratie.
Op internet en websites lees ik vaak dat het bij roken een 2-6u zou duren, terwijl ik daarnaast veel online reacties op fora lees die spreken over een duratie van bijna 24uur. Veel verschil dus, en meestal gaat het zoals in deze video over vapes of cartridges, en niet over thc-p bloemen of hasj.
Ik vermoed dus dat er niets anders op zit als zelf een test te doen :)

jam

Bewuste gebruiker
Inmiddels heb ik het zelf nog niet getest, maar enkele vrienden van me wel. Ze vonden allemaal dat het een gezellig stoned effect was, maar dat het niet overdreven was, ook geen bijzonder lange werkingsduur volgens hen.

Opium 1

Experimenterende gebruiker
Ik heb het thc p wietolie het werkt langer zo n 24 uur je wordt er rustig van stoned gevoel .

Flippo

Belezen gebruiker
Ik heb enkele weken geleden THCP weed online besteld op een fancy legale website. Ik heb 3gr Amnesia besteld en je kreeg er nog gratis 5gr CBD weed bij.

Persoonlijk vind ik het maar niets. Je zult er geen high in terugvinden. Na 2 joints is de rest de vuilbak ingegaan en is het een ritje van BE naar NL geworden voor de echte Amnesia.

Hasj met Thc-p?
Dit zat ook in het aanbod.

jam

Bewuste gebruiker
Ik heb enkele weken geleden THCP weed online besteld op een fancy legale website. Ik heb 3gr Amnesia besteld en je kreeg er nog gratis 5gr CBD weed bij.

Persoonlijk vind ik het maar niets. Je zult er geen high in terugvinden. Na 2 joints is de rest de vuilbak ingegaan en is het een ritje van BE naar NL geworden voor de echte Amnesia.

Dit zat ook in het aanbod.
Wat vond je er niet goed aan? De smaak, het effect of beide?

Flippo

Belezen gebruiker
Wat vond je er niet goed aan? De smaak, het effect of beide?
De smaak viel mee, was zeer zacht en je proeft wel dat je weed bent aan het smoren. Enkel voelde ik niets van effect van de weed. En geen high van weed = slechte weed :). Voor mij allesinds z'n geld niet waard. Amnesia heeft 15% THCP.

jam

Bewuste gebruiker
Ik heb er inmiddels zelf ook enkele keren mee geëxperimenteerd en kan het volgende besluiten. De THC-P hasj die ik had echt een fantastische smaak (charas werd de soort genoemd) en was zeer aangenaam om te roken. Het effect kwam snel op en was niet intens, het was een energieke en vrolijke high die ik zeker kon appreciëren. Echter als ik de volgende dag wakker werd had ik het gevoel dat ik zo nog wat half stoned was en dit effect heeft nog tot 18u die dag aangehouden (als ik de hasj rookte om 22u00 de dag ervoor). Dit heb ik 2x uitgetest en opgemerkt. Het initiële effect is dus wel leuk, maar ik had een heel lang na-effect dat ik niet als leuk ervoer.

Bovenaan