Testuitslagen Coke

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pieter210

Bewuste gebruiker
@dupont: Denk je dat je die hartkloppingen door de levamisol gekregen hebt? Hoe 'groot' was je eerste snuif?

Groeten,

Pieter

harry123

Bewuste gebruiker
Nog steeds mijn goede coke niet geprobeerd... Maar sinds woensdag vakantie dus dit weekend ga ik er wat van nemen :). Gewoon lekker kalm aan, niet te gek, lekker genieten :)

Karel_Noten

Experimenterende gebruiker
Laatst een uitslag gekregen van 57% coke en 12% levamisol.

Ik had het weggebracht omdat ik eerlijk gezegd niet te spreken was over het spul. Voelde er vrij weinig van, het rook anders, proefde weinig toen het door mn keel ging, was weinig verdovend als ik het op mn tandvlees deed en het was zo extreem brokkelig/klonterig dat het niet buitenshuis was te gebruiken. Moest continu alles fijn maken met een bankpasje.

Toch vreemd zo'n uitslag of kan het relatief hoge percentage levamisol de schuldige zijn? De vrouw aan de lijn vertede mij dat in 1 gram wit van dit spul evenveel levamisol zit als wat maximaal dagelijks wordt voorgeschreven aan mensen die dat als medicijn krijgen :)

Pieter210

Bewuste gebruiker
Karel_Noten zei:
Laatst een uitslag gekregen van 57% coke en 12% levamisol.

Ik had het weggebracht omdat ik eerlijk gezegd niet te spreken was over het spul. Voelde er vrij weinig van, het rook anders, proefde weinig toen het door mn keel ging, was weinig verdovend als ik het op mn tandvlees deed en het was zo extreem brokkelig/klonterig dat het niet buitenshuis was te gebruiken. Moest continu alles fijn maken met een bankpasje.

Toch vreemd zo'n uitslag of kan het relatief hoge percentage levamisol de schuldige zijn? De vrouw aan de lijn vertede mij dat in 1 gram wit van dit spul evenveel levamisol zit als wat maximaal dagelijks wordt voorgeschreven aan mensen die dat als medicijn krijgen :)
Bij de testservice in Groningen werd mij aangeraden mijn coke weg te gooien ivm de levamisol.

En aldus geschiedde... :wave:

aurora123

Als ik dat zo allemaal lees dan moet ik écht eens op zoek naar beter! Kom tot nu toe niet boven de 60% uit :(

Realities

Belezen gebruiker
aurora123 zei:
Als ik dat zo allemaal lees dan moet ik écht eens op zoek naar beter! Kom tot nu toe niet boven de 60% uit :(

Ja daar typ je het, als ik dat allemaal 'Lees', pfff ik weet niet wie of wat ik moet geloven, maybe dat t waar is, mss zittten er opscheppers tussen.
By the way aurora, met cocaine-hcl van 60% hoef je ook niet echt te klagen, al is tegen de 70-75% wel beter natuurlijk.
Resultaten of mensen die zeggen: k heb coke van 80% of meer, ben ik bereid eerder niet te geloven dan wel, al kan het natuurlijk altijd, tot 89.6% bij hcl zeker?

hehe :mrgreen:

harry123

Bewuste gebruiker
Hmm jammer anders had ik mn coke ook schoongemaakt.. Maar toch heb nog iets neer dan 4,5 gram goeie over!

Maar erf lastig om af te blijven! Gelukkig vind ik et zonde im dit met alchol te gebruiken

aurora123

Realities zei:
aurora123 zei:

Ja daar typ je het, als ik dat allemaal 'Lees', pfff ik weet niet wie of wat ik moet geloven, maybe dat t waar is, mss zittten er opscheppers tussen.
By the way aurora, met cocaine-hcl van 60% hoef je ook niet echt te klagen, al is tegen de 70-75% wel beter natuurlijk.
Resultaten of mensen die zeggen: k heb coke van 80% of meer, ben ik bereid eerder niet te geloven dan wel, al kan het natuurlijk altijd, tot 89.6% bij hcl zeker?

hehe :mrgreen:

Daar heb je ook een punt! En inderdaad, 60% is niet vreselijk slecht, maar helemaal top is het ook niet. :)
Haha, mensen met 80%: ik kom graag een keer proeven :beer: Dan kan ik daarna hier bevestigen dat jullie inderdaad de waarheid hebben geschreven. Hmm, dat lijkt me wel wat zo'n baantje... :grin:

aurora123

verwijderd: Denk aan forumregel 1!

Aangezien dit een chaotisch topic is geworden en soms ongewenste reacties kan uitlokken doe ik een slotje hierop voor nu. Hoop voor jullie begrip hiervoor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan