Testuitslagen Coke

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lion1973

Belezen gebruiker
dupont zei:
Lion1973 zei:
ik vergeet altijd dat hoe zuidelijker je gaat, het tempo wat trager gaat. :grin:

Maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door middel van extra temperament toch? :grin:

zoiets :tearsofjoy:

Mijne maat kan vandaag niet mee, en die spreekt wat beter Frans dan ik. Dus weer een weekje uitstel. Ik denk dat het spul binnenkort uitgedroogd is, was al niet meer zo 'sappig' als een maand terug.
In een plastieken bolletje, in een zakje, in een doosje in de ijskast, moet toch goed zijn zo? :)

_shikantaza

Badass junkie
Lion1973 zei:
Mijne maat kan vandaag niet mee, en die spreekt wat beter Frans dan ik. Dus weer een weekje uitstel. Ik denk dat het spul binnenkort uitgedroogd is, was al niet meer zo 'sappig' als een maand terug.
In een plastieken bolletje, in een zakje, in een doosje in de ijskast, moet toch goed zijn zo? :)

Op een droge donkere koele plek bewaren. Ik leg m'n sealtjes (bah plastic :wink:) altijd in een doosje in m'n bureaula. Ijskast lijkt me mogelijk wat te vochtig en zo koel als dat is ook niet nodig.

Lion1973

Belezen gebruiker
dupont zei:
Lion1973 zei:

Op een droge donkere koele plek bewaren. Ik leg m'n sealtjes (bah plastic :wink:) altijd in een doosje in m'n bureaula. Ijskast lijkt me mogelijk wat te vochtig en zo koel als dat is ook niet nodig.

in zo'n zakje zoals waar men weed instopt, daar doe ik het niet rechtsreeks in, dat is verspilling.
wel in zo'n zakje, zoals die van in de supermarkten vroeger, stukje afknippen en afbranden, blijft er niets plakken.
dan zullen we het de volgende keer verhuizen, dacht altijd dat het wat koel moest blijven.

@voetbal123 : die is er wel, maar in de gewone straatverkoop niet. of ze moeten een overschot hebben, maar die tijden zijn voorbij. het is overal crisis.

Lion1973

Belezen gebruiker
ja, eindelijk de uitslagen van Brussel, zeg nu nog eens dat ik geen geduld heb :grin:

spijtig resultaat : cafeine en cocaine, 21%

ik had al een vermoeden dat het niet pluis was, doch moet ik zeggen dat die 2 producten (spijtig van de lage percentage) me een beter gevoel gaven dan diegene die ik daarvoor had.

Amateurtje

Wijs gebruiker
Lion1973 zei:
ja, eindelijk de uitslagen van Brussel, zeg nu nog eens dat ik geen geduld heb :grin:

ik had al een vermoeden dat het niet pluis was, doch moet ik zeggen dat die 2 producten (spijtig van de lage percentage) me een beter gevoel gaven dan diegene die ik daarvoor had.

Brussels is not done copain. Twee maal op straat wat coke gescoord..en twee kere tegengevalle...eerste een klein lijntje...niks, daarna een dikke lat gekapt en het enigste wat ik had was een verdovende neus. Tweede en ook meteen de laatste keer dat ik daar wat gescoord heb.

Exort

Experimenterende gebruiker
Nieuwe testuitslag:

59% Cocaïne
1% Levamisol
3% Caffeïne
En een onbekende hoeveelheid Hydroxyzine.

Matige uitslag vind ik zelf maar, aangezien m'n vorige 72% Cocaïne was, en bij dezelfde bron vandaan komt.

Wel positief dat er maar zo weinig Levamisol in zit, best zeldzaam volgens mij ook. Alleen wel heel raar dat er Hydroxyzine in zit, en helemaal raar dat ze me daar geen % van konden geven.
Zou dit misschien komen door dat het minder als 1% aan Hydroxyzine bevat?

Wat me verder ook erg opviel aan deze coke was dat ik er een behoorlijke verstopte neus aan overhield..

Lion1973

Belezen gebruiker
Amateurtje zei:
Lion1973 zei:

Brussels is not done copain. Twee maal op straat wat coke gescoord..en twee kere tegengevalle...eerste een klein lijntje...niks, daarna een dikke lat gekapt en het enigste wat ik had was een verdovende neus. Tweede en ook meteen de laatste keer dat ik daar wat gescoord heb.

laten testen in Brussel, gescoord in Antwerpen :wink:

ik hou het even voor gezien nu. vanaf februari regelmatig gezocht en terug foute mensen en buurten bezocht, maar nooit iets tegengekomen wat me kon boeien.

als je men eerdere posts bekijkt over die c, dan was er al twijfel bij mij, maar ergens vind ik het wel een goede combinatie, met cafeine. vrienden van mij vonden die de max, maar ze waren al wat dronken, dus ik begrijp dat het verkoopt. :)
als je er een lijn van pakte of er van proefde, dan had je echt het verdovingsgevoel van coke.

typical.us

Experimenterende gebruiker
voetbal123 zei:
Ik vraag me oprecht af of er echt nog goeie bestaat van +70%, ik zie het niet meer iig

Het is nog te krijgen hoor, recent nog een aantal zendingen mogen ontvangen van 80%+ :hearteyes: Nadeel is wel dat bij daarna minder kwalitatieve zendingen de tegenvaller weer dubbel zo hard aan komt omdat je al snel gewend raakt aan de goede kwaliteit.

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
typical.us zei:
voetbal123 zei:
Ik vraag me oprecht af of er echt nog goeie bestaat van +70%, ik zie het niet meer iig

Het is nog te krijgen hoor, recent nog een aantal zendingen mogen ontvangen van 80%+ :hearteyes: Nadeel is wel dat bij daarna minder kwalitatieve zendingen de tegenvaller weer dubbel zo hard aan komt omdat je al snel gewend raakt aan de goede kwaliteit.

80%+ ???? :openmouth: :openmouth:

_shikantaza

Badass junkie
Meest recent midden-70% zonder actieve rommel. Begint ergens op te lijken. Mooie glimmende brokjes, beetje beige van kleur.

jossel

Newbie
Een paar weken geleden wat weggebracht in Utrecht, uitslag 75%. Komt van mijn vaste en uiterst betrouwbare dealer dus had niet anders verwacht :hearteyes:

harry123

Bewuste gebruiker
Godverredomme wat ben ik blij!! Eindelijk boven de 80 gescoord! :grin:
82% :rock: maar mag pas over 2 weken gebruiken van me zelf, hopelijk smaakt ie dan no lekkerderder

_shikantaza

Badass junkie
Mooie score Harry. Belangrijk is ook dat het levamisol- en andere-rommel-vrij is. Ik was verbaasd over de mildheid van het pure spul, helemaal niet speedy. Kan ook aan de bron gelegen hebben (volgens verkoper Bolivia).

Pieter210

Bewuste gebruiker
dupont zei:
Mooie score Harry. Belangrijk is ook dat het levamisol- en andere-rommel-vrij is. Ik was verbaasd over de mildheid van het pure spul, helemaal niet speedy. Kan ook aan de bron gelegen hebben (volgens verkoper Bolivia).
Ik heb altijd last van hartkloppingen na ongeveer 3 kwartier. Heb je dan wellicht meer aan dat pure spul...?

harry123

Bewuste gebruiker
dupont zei:

Ik snap wat je bedoelt, van speed wordt ik onrustig van goede coke krijg ik meer een, hoe ik het dan noem, frisse rush

_shikantaza

Badass junkie
Harry, fris vind ik een hele goede woordkeus.

Pieter, gebruik je er nog wat bij, alcohol? Heb zelf ook wel eens een nacht hartkloppingen gehad van een kleine hoeveelheid. Misschien is het versnijdingsmiddel, misschien je gemoedstoestand.

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
dupont zei:

Pieter, gebruik je er nog wat bij, alcohol? Heb zelf ook wel eens een nacht hartkloppingen gehad van een kleine hoeveelheid. Misschien is het versnijdingsmiddel, misschien je gemoedstoestand.

Bij mij was het omdat het slechte was;

zeropulse

Newbie

81% getest uit colombia geen toevoegingen. Ook ik eindelijk boven de 80%

Pieter210

Bewuste gebruiker
dupont zei:

Ja, soms een beetje alcohol. Maar die hartkloppingen is erg naar. Misschien heb ik daardoor angst om weer te snuiven en zo wordt het een zichzelf versterkend proces. De coke waar ik de beschikking over had was 52% zuiver met 11% levamisol.

Pieter210

Bewuste gebruiker
Probeerenleer zei:
dupont zei:

Hoe slecht was slecht bij jou, probeerenleer?

_shikantaza

Badass junkie
Pieter210 zei:
Probeerenleer zei:
dupont zei:

De vraag was niet aan mij gericht maar ik kan nog wel een bijdrage leveren :) Spul waar ik hartkloppingen van kreeg bij lage dosis was getest op 67% coke, 6% levamisol.

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Pieter210 zei:
Probeerenleer zei:
dupont zei:

Ik heb hem niet kunnen testen. Maar ik voelde niks van het "leuke" effect dat goede coke me normaal geeft, hij was ook vrij grof van korrel en voelde me gewoon...down... dat, plus droge mond en hartkloppingen (weliswaar lichte).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan