Wat een k..zooidupont zei:Uiterlijk: poeder, heel licht gelig / beige
Geur: zure cokelucht, met een zweempje zeep
Verkocht als: onversneden
Getest op: 40% coke, 20% fenacetine, 10% levamisol, 10% procaine

Kom je toevallig ook uit Groningen?Exort zei:dupont zei:Exort, ik snap nu wat je bedoeltJouw dealer krijgt spul dat al versneden is en laat het niet testen voordat 'ie er zelf weer mee aan de slag gaat...
De meeste coke komt versneden ergens aan in Europa, ik weet niet wat hij er zelf mee doet, maar in t land waar hij woont waar ik t vandaan heb, heb je geen testservice.
-YOKI- zei:21% cocaine en 40% Fenacetine...... Om te huilen,
3 jaar terug nog in A'hem 70%+......
-YOKI- zei:Uitslagen van 3 jaar terug waren een keer;
74% cocaine zonder verder psycho actieve stoffen.
68% cocaine met 20% cafeine
76% cocaine met 11% cafeine
Haalde toen wel 10g blok, maar losse verkoop was niet veel minder met wat extra edelweiss
Lion1973 zei:dat missen we toch in België..
dupont zei:67% coke / 14% levamisol.
Andere leverancier dan de voorgaande keren, toch ongeveer dezelfde kwaliteit.
Deze coke was erg klonterig en gelig, helemaal anders dan de vorige sample.
Levamisol wordt wel erg populair lijkt het. Geen al te fijne ontwikkeling voor
de cokegebruiker.
harry123 zei:Woooow ik heb nu coke pohhh dat gevoel heb ik zelden gehad...
Heb gelijk 5 gram ingeslagen en hiermee wilmik maandag langs het tc dit moet sowieso 70++% zijn miss wel 80+.. Wow

dupont zei:Lion1973 zei:dat missen we toch in België..
Niet helemaal waar, het kan niet op zo veel plekken als in Nederland (ons land is op sommige punten zo gek nog niet) maar in Brussel is er een testservice op vrijdagavond bij Modus Vivendi, rue Van Artevelde 130.
http://www.modusvivendi-be.org/spip.php?rubrique42
"Nous rappelons la possibilité pour les consommateurs de venir faire tester leurs produits chez Modus Fiesta (tous les vendredis de 18h à 21h)."
Nou kan ik best wel redelijk Frans lezen / verstaan (en met een beetje geduld van de luisteraar ook wel praten) maar niet perfect. Dit is wat ik begrijp dat men doet:
- zuurtest (identificatie adhv de kleur van de reagent, direct resultaat maar niet nauwkeurig)
- analyse van de samenstelling van de drug dmv gaschromotografie
- analyse van de samenstelling van de drugs dmv dunnelaagchromatografie
Klinkt mij wel professioneel in de oren eerlijk gezegd. Resultaten zijn in tegenstelling tot bij de Nederlandse testcentra alleen in levende lijve op te halen.
Waar wacht je nog op?![]()

dupont zei:Meest recente uitslag 68% coke, geen actieve versnijdingsmiddelen. Eindelijk weer eens zonder levamisol. Er zaten vrij harde brokjes in het zakje, geur was zoals gewend maar nam al naar gelang het langer lag steeds meer af (ja ik kan het rustig een paar weken bewaren).

Probeerenleer zei:dupont zei:Meest recente uitslag 68% coke, geen actieve versnijdingsmiddelen. Eindelijk weer eens zonder levamisol. Er zaten vrij harde brokjes in het zakje, geur was zoals gewend maar nam al naar gelang het langer lag steeds meer af (ja ik kan het rustig een paar weken bewaren).
Geweldig, toch?![]()
Chica42 zei:Meestal als ik bij een "nieuwe kennis" haal dan zijn de eerste t/m de 5 keer goed, top zelfs, en dan krijg je opeens bagger!!
Elke keer weer!

Lion1973 zei:"laat je coke testen in Brussel"...
jaja, wat een kutsysteem. hoelang heb ik die coke ondertussen al, een maand? daar zou ik dan moeten afblijven tot de uitslag gekend is?![]()
een vzw met subsidies van de Waalse gemeenschap...je moet de organisatie via facebook contacteren voor je uitslag, maar als ze niet reageren?
amateurs, only in Belgium.![]()
Lion1973 zei:ik vergeet altijd dat hoe zuidelijker je gaat, het tempo wat trager gaat.![]()