terug van weg geweest (GHB)

bloempjuh

Newbie
na 2 maanden in een afkick kliniek gezeten te hebben ben ik terug gekomen in me oude omgeving. het is nog een maand goed gegaan totdat ik me oude vrienden weer tegen kwam. zit sinds 2 maanden weer elke dag aan de g en de afkick is heftiger dan ooit!! zweten waarbij ik mijn truitje zowat uit kan wringen trillen ik kan geen sigaret meer vast houden braakneigingen elke x als ik hoest moet ik braken.. ik pak dag en nacht door, soms een half potje de andere x een vol potje eerst sliep ik er 4 uur van nu nog maar een uur en schrik ik al zwetend wakker om vervolgens weer een nieuwe dosis bij te pakken. het gekke is dat als ik in slaap val en na een uur weer wakker schiet, de afkick al weer bezig is en als ik gewoon wakker blijf de afkick pas na 3 tot 4 uur begint.. :confused:
was ik er maar nooit aan begonnen ik woon nog bij mijn ouders en ik wil het ze wel vertellen maar ik durf het niet ik wil ze niet nog eens teleurstellen en me pa is op het moment ernstig ziek we weten nog niet wat hij heeft maar die komt nu op de eerste plaats en wil hem niet nog meer stress bezorgen. ik wil afbouwen maar weet niet eens meer hoe ik dat moet doen ik zou om te beginnen alles eens opschrijven hoelaat en hoeveel ik pak, hoeveel is een vol potje 5ml toch? ik kijk er zo tegen op weer dat hele lange moeizame proces.. een jaar geleden had ik contact met flugeltje hiervan drugs forum en zou graag weer met hem in contact willen komen..
[modbreak informatie vragen over de bereiding van ghb is niet toegestaan!!] owja en dan nog iets ik heb van de dokter diazepam 5pch ik mag hier 3 x een halve tablet van :confused: ik merk hier dus geen flikker van die dokter die weet ook niet zoveel van ghb af maar hij doet ook moeilijk om me medicijnen voor te schrijven zo kom ik er dus nooit vanaf en als ik zon pilleke op heb kan ik daar dan gewoon ghb bij pakke??

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
doe je ouders een plezier:

KAP MET NEMEN VAN DRUGS
LAAT JE OPNIEUW OPNEMEN
ZEG JE VRIENDEN VAARWEL

Winehouse

Badass junkie
Vraag je huisarts om een verwijsbriefje naar een verslavingsarts
die weten d'r veeel meer vanaf
en weten ook dat 2.5 mg diazepam niet werk nee.

underworld

Wijs gebruiker
benzo's in combinatie met ghb is heel erg onverstandig, vooral in de mate waarin jij ghb doet. gelukkig zijn het geen hoge doseringen diazepam.

Elfquest

Bewuste gebruiker
De dokter heeft groot gelijk dat hij je niet zomaar meds voorschrijft als je die samen met G gebruikt. Als je ze straks nodig hebt bij het afbouwen helpen ze niet meer. Je hebt ook een giga benzo tollerantie als je G afbouwt. Je mag het alleen gebruiken om in slaap te komen als je aan het afkicken bent en onder begeleiding van een arts. Er staan veel tips over afbouwen in dit subforum volgens mij.

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Nog maar een uur kunnen slapen. doodmoe zijn. De braakneigingen bij het minste of geringste. Gelukkig heb ik zelf af kunnen bouwen, maar daar moet je wel de discipline voor hebben. Succes en sterkte.

bloempjuh

Newbie
nou ik gebruik zowiezo geen medicatie in combi met ghb maar ik wou alleen weten of dat slecht is ja of nee een maatje van doet dat dus wel.. die pakt een dopke en daar achteraan een lormetzepam en 3 ritalins..:confused: maar goed ik heb sinds maandag 11uur smorgens al niks geen ghb meer op ik heb een geld dus kan geen nieuwe gaan hallen dus houd het op. nu heb ik van een maatje van me diapzepam 10pch gekregen en van een ander maatje lormetzepam want die pillen die ik van de dokter heb nou ik weet het niet maar dat is niet voor verslaafde ik heb diazepam 5 pch nou die werken dus echt niet (me afkickverschijselen komen er gewoon doorheen) en voor te slapen heb ik amitriptyline dat zijn gewoon antidepresivias:confused: hij heeft me idd doorverwezen naar een verslavings arts ik heb vrijdag een afspraak ik hoop dat hij mij verder kan helpen maar ik wil ook niet teveel medicijnen gaan slikken voodat ik drek daar weer aan verslaafd raak ik heb vandaag nog geen medicatie op heb net wel 1 ml g op en dat werkt toch wel het beste maar ben allang blij dat ik het ergste gehad heb maandag overdag en nacht dat waren de zwaarste dagen in me leven eeen hel dus

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Niet verwonderlijk dat de afkickverschijnselen door de benzo's heen komen,

Anders zou er helemaal geen afkickproces zijn... :wink:

Elfquest

Bewuste gebruiker
Phenibut schijnt het beste te werken tegen afkickverschijnselen. Het bootst als het ware de werking van GHB na en werkt erg lang. Misschien een aanrader? Het is legaal, maar volgens mij alleen te bestellen in Amerika

Bovenaan