na 2 maanden in een afkick kliniek gezeten te hebben ben ik terug gekomen in me oude omgeving. het is nog een maand goed gegaan totdat ik me oude vrienden weer tegen kwam. zit sinds 2 maanden weer elke dag aan de g en de afkick is heftiger dan ooit!! zweten waarbij ik mijn truitje zowat uit kan wringen trillen ik kan geen sigaret meer vast houden braakneigingen elke x als ik hoest moet ik braken.. ik pak dag en nacht door, soms een half potje de andere x een vol potje eerst sliep ik er 4 uur van nu nog maar een uur en schrik ik al zwetend wakker om vervolgens weer een nieuwe dosis bij te pakken. het gekke is dat als ik in slaap val en na een uur weer wakker schiet, de afkick al weer bezig is en als ik gewoon wakker blijf de afkick pas na 3 tot 4 uur begint..
was ik er maar nooit aan begonnen ik woon nog bij mijn ouders en ik wil het ze wel vertellen maar ik durf het niet ik wil ze niet nog eens teleurstellen en me pa is op het moment ernstig ziek we weten nog niet wat hij heeft maar die komt nu op de eerste plaats en wil hem niet nog meer stress bezorgen. ik wil afbouwen maar weet niet eens meer hoe ik dat moet doen ik zou om te beginnen alles eens opschrijven hoelaat en hoeveel ik pak, hoeveel is een vol potje 5ml toch? ik kijk er zo tegen op weer dat hele lange moeizame proces.. een jaar geleden had ik contact met flugeltje hiervan drugs forum en zou graag weer met hem in contact willen komen..
[modbreak informatie vragen over de bereiding van ghb is niet toegestaan!!] owja en dan nog iets ik heb van de dokter diazepam 5pch ik mag hier 3 x een halve tablet van
ik merk hier dus geen flikker van die dokter die weet ook niet zoveel van ghb af maar hij doet ook moeilijk om me medicijnen voor te schrijven zo kom ik er dus nooit vanaf en als ik zon pilleke op heb kan ik daar dan gewoon ghb bij pakke??
was ik er maar nooit aan begonnen ik woon nog bij mijn ouders en ik wil het ze wel vertellen maar ik durf het niet ik wil ze niet nog eens teleurstellen en me pa is op het moment ernstig ziek we weten nog niet wat hij heeft maar die komt nu op de eerste plaats en wil hem niet nog meer stress bezorgen. ik wil afbouwen maar weet niet eens meer hoe ik dat moet doen ik zou om te beginnen alles eens opschrijven hoelaat en hoeveel ik pak, hoeveel is een vol potje 5ml toch? ik kijk er zo tegen op weer dat hele lange moeizame proces.. een jaar geleden had ik contact met flugeltje hiervan drugs forum en zou graag weer met hem in contact willen komen..
[modbreak informatie vragen over de bereiding van ghb is niet toegestaan!!] owja en dan nog iets ik heb van de dokter diazepam 5pch ik mag hier 3 x een halve tablet van