Terug op het forum

justinn

Experimenterende gebruiker
eindelijk ik heb men gebruikersnaam weer gevonden haha..

poos niet meer op dit forum geweest nadat ik advies had gekregen hier om een poosje geen drugs meer te doen..

heb dit toen ook een poos niet gedaan en kan zeggen dat het gebruik nog steeds leuk is..
dit weekend wel heeeeel gek gedaan . ghb,mdma,pcp,wiet,speed,coke maargoed had ook 7 weken helemaal niets gebruikt..( met als resultaat dikke huiduitslag op men hoofd wat afgeleid zou zijn van overmatig gebruik van mdma ? mischien dat iemand hier een antwoord/oplossing voor weet ? !!)

heb nu praktisch alles gebruikt behalve hero/opiaten en denk ook nog steeds dat het nog niet voor mij is weggelegd ( ghb,mdma,pcp,wiet,hasj,speed,coke)

alles hier nog steeds oke ? voel me nog steeds beetje waus van kerst dus kan zijn dat ik zomaar in verkeerde gedeelte post hah

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Je bericht heb ik even verplaatst naar Drugs en de titel aangepast, het is nu je eigen topic. :wink:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Welkom terug van weggeweest :)

dit weekend wel heeeeel gek gedaan . ghb,mdma,pcp,wiet,speed,coke maargoed had ook 7 weken helemaal niets gebruikt..( met als resultaat dikke huiduitslag op men hoofd wat afgeleid zou zijn van overmatig gebruik van mdma ? mischien dat iemand hier een antwoord/oplossing voor weet ? !!)

Netjes 7 weken niks en dan eens gek doen, al is dit natuurlijk wat meer dan gemiddeld :wink:
Ik zou denken dat de uitslag vanzelf verdwijnen zal, even (extra) gezond eten en mocht het aanhouden gewoon even langs de huisarts gaan. Zou me er niet druk over maken verder, alleen wat tijd geven. Denk dat het komt doordat je wekenlang niets genomen hebt en nu ineens weer een volle lading krijgt.

Mooi dat de opiaten je niks lijken, in de zin van verslavingsgevoeligheid natuurlijk :)

alles hier nog steeds oke ? voel me nog steeds beetje waus van kerst dus kan zijn dat ik zomaar in verkeerde gedeelte post hah

Alles prima hier verder, welkom terug :)

Bovenaan