Terbinafine Sandoz i.c.m. XTC

Drokz

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Ik heb een vraagje voor een vriend van me.
Hij slikt nu sinds 15 april het medicijn Terbinafine Sandoz (250mg) tegen kalknagels.
Echter, op 15 juni bezoeken we een festival waar we xtc willen gebruiken, we hebben dan allebei 5 maanden pauze gehad en er stiekem weer heel veel zin in.
Maar nu is mijn vraag of het gebruik van XTC veilig kan in combinatie met Terbinafine Sandoz 250mg of wat de risico's zijn?
Van de bijsluiter worden we niets wijzer.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met m'n vraag!

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Hmm, ik denk niet dat er hier veel personen zijn die hier een antwoord kunnen op geven.
Op Internet vind ik ook niets, ik zou eens bellen naar de huisdokter of de druglijn.

Greets,
Herbalisme

Drokz

Experimenterende gebruiker
We zijn beiden nog geen 18 (17), hoe zit het dan met de geheimhoudingsplicht van de dokter? Zijn die trouwens niet verplicht om drugsgebruik tegen te spreken? Ik denk dat een dokter sowieso elke vorm van drugsgebruik afraadt.
Een drugslijn zal ik eens naar kijken.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Drokz zei:
We zijn beiden nog geen 18 (17), hoe zit het dan met de geheimhoudingsplicht van de dokter? Zijn die trouwens niet verplicht om drugsgebruik tegen te spreken? Ik denk dat een dokter sowieso elke vorm van drugsgebruik afraadt.
Een drugslijn zal ik eens naar kijken.

Ze hebben gewoon geheimhoudingsplicht, maar je kan natuurlijk ook de drugsinfo lijn even bellen als je het liever niet bij je huisarts kwijt wil.

Weet het zelf ook niet, ben nu even in wat studies aan het neuzen wie weet zie ik het toevallig.

Goed dat je ernaar vraagt , veiligheid voorop :wink:

Bovenaan