Ik ben blij dat dit onderwerp aan bod komt.
Ik heb oneindig veel dingen te vertellen over dergelijke onderwerpen.
De meeste ervaringen die ik hiermee gehad heb was op paddestoelen.
Ik heb al met verschillende mensen een connectie gehad, maar ook met de wereld zelf.
Dan stroomt er allerlei kennis door m'n hoofd dat afkomstig is van "hierboven".
Alles staat in verbinding met elkaar, je moet gewoon afstemmen op de juiste frequentie.
Ooit ging ik zover dat ik in het universum zweefde en plots het rad van het leven voor me zag draaien. Voor ik zover ging, kon ik communiceren met m'n tripcollega's zonder te praten en wist ik wat er ging gebeuren voor het gebeurde. ( stom voorbeeld: een vriendin was eventjes weg met de auto. Ik zei " Lies gaat nu op de oprit rijden " en dat deed ze. En dat bleef zo doorgaan. ) Het was soms zelfs wat beangstigend. Ik zat blijkbaar op een frequentie in een andere tijd. ( alles is relatief ).
Toen ging ik zo ver dat ik een tijdje een black-out gehad heb en soms geen controle meer had over m'n eigen lichaam. ( ik deed koprollen door het huis, sprong over dingen waar ik normaal nooit over zou kunnen springen, ... ). Dat was de meest intense trip die ik ooit gehad heb en heeft de loop van m'n leven veranderd.
Nu doe ik het wat rustiger aan, maar de connectie blijft.
Ik ben nu niet om te zeggen super paranormaal begaafd, maar ik weet en voel bepaalde dingen, zeker op paddestoelen.
Ook, als ik er eet, gebeuren er meestal rare dingen.
Vb: er is nog geen enkele keer geweest, als ik paddo's eet in de natuur, dat ik geen vallende ster gezien heb. ( meestal stuk of 5 ). Je kan zeggen dat het hallucinaties zijn, maar ook nuchtere mensen die bij me waren zagen ze. Ook komen er dieren me soms opzoeken. ( zelfs salamanders ).
Let ook eens op de sterren die in verbinding met elkaar staan door een soort paarse straal. (dergelijke stralen kun je ook zien als je je vingertoppen naar elkaar brengt (ook nuchter) ).
( ik weet het. Ik spring van de hak op de tak. Het komt er gewoon op neer dat alles en iedereen in verbinding staat met elkaar. ( er bestaan hier al wetenschappelijk geteste bewijzen voor ))
Ik zou hier nog uren kunnen over doorgaan, maar ik moet ook een beetje werken dus zal ik het hier maar voorlopig bij laten.
Groeten aan iedereen.