Telepathie

Pintho

Belezen gebruiker
Hey
Ik vraag me af of iemand wel eens het idee heeft gehad dat hij een soort van telepathische verbinding met een ander persoonz(die ook onder invloed was) heeft gehad onder in vloed van paddo's??

Het is mij dit weekend overkomen leek wel alsof we op een andere frequentie puur met gedachten konden praten.

Riel

Bewuste gebruiker
Ja dat heb ik ook een keer ervaren. ik denk dat het gebeurd als je elkaar al jaren goed kent. je herkent dan elkaar zijn gezichtsuitdrukkingen, lichaamstaal en manier van denken. ik denk dat je zo met elkaar communiceert. dus zonder woorden.

Oom Klaas

Badass junkie
Ook zonder onder invloed te zijn heb ik dit vaker mee gemaakt met een zeer goede vriend van me, we zijn beiden erg spiritueel en waarschijnlijk staat we beiden op dezelfde manier in 't leven

TrippyShit

Badass junkie
Wel eens onder invloed van paddo's en wel is oiv mdma. Maar niet echt gesprekken enzo.
Maar dat we elkaar gewoon snapte zonder wat te zeggen. Elkaar alleen hoefde aan te kijken. Dat we al wisten van elkaar wat we gingen zeggen een paar zinnen zegmaar. Wel appart :P

azgaza

Badass junkie
Ik had iemand die een hele zin in één lettergreep zei, en ik verstond het. Dat was echt heel raar, maar wel vet.

HallucineerMeneer

Belezen gebruiker
ik heb wel heel vaak gehad dat ik samen met nog iemand tripte en we precies dezelfde trip hadden, als we apart van elkaar tekenden wat we zagen was het alsnog hetzelfde, we hoorde dezelfde geluiden
en ik begreep soms wel wat hij wou zeggen voordat hij het zei

L

Lid 6909

Gast
jawel, dat we niet eens hoefden te zeggen welke kant we op gingen, wat we gingen doen, alles gebeurde gewoon.

tomz0r

Badass junkie
Ik heb het ook gehad.
Het was echt niet normaal, maar toch zal er wel een logische verklaring voor zijn.
Zelfde mindset + setting en zelfde stof in het lichaam, dus je zit sneller met elkaar op 1 lijn.

Het kan volgens mij ook zo zijn dat je nog niet weet wat je wil gaan zeggen en daardoor wartaal uit, en pas als de ander het zegt, dat het dan pas in je opkomt. En dus vergeet dat je er 5 seconden terug niet op kon komen.

TrippyShit

Badass junkie
tomz0r zei:
Ik heb het ook gehad.
Het was echt niet normaal, maar toch zal er wel een logische verklaring voor zijn.
Zelfde mindset + setting en zelfde stof in het lichaam, dus je zit sneller met elkaar op 1 lijn.

Het kan volgens mij ook zo zijn dat je nog niet weet wat je wil gaan zeggen en daardoor wartaal uit, en pas als de ander het zegt, dat het dan pas in je opkomt. En dus vergeet dat je er 5 seconden terug niet op kon komen.

Nee, vroeger communiceerde piraten ook al zo. Het is een teken dat het tijd is om een schone onderbroek moet aantrekken.

tomz0r

Badass junkie
TrippyShit zei:
tomz0r zei:
Ik heb het ook gehad.

Nee, vroeger communiceerde piraten ook al zo. Het is een teken dat het tijd is om een schone onderbroek moet aantrekken.

Oh daar zal het aan liggen :stoned:
Nee ff serieus, ik probeer alleen een verklaring te bedenken, want het is toch best wel freaky.

Bart_

Experimenterende gebruiker
Vrij vaak, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik paddo's op 1 keer na altijd met eenzelfde kameraad heb gedaan

Rufftodacore

heb wel eens iets anders gehad maar dan met wiet... komt wel in de buurt met wat jullie hier beschrijven...

waren we een keer buiten aant spacen, zaten we op zo'n skatebaan en het waaide opzich wel hard. op een gegeven moment doe ik mijn ogen dicht en ging ik heen en weer schomelen zeg maar op de "snelheid" van de wind (weet ff niet hoe ik het anders uit moet leggen :grin:). ineens ging me voorhoofd tintelen, echt me hele voorhoofd en ik zag allemaal dingen gebeuren in me gedachten, alsof ik door een wormhole ging ofzo... en elke keer als er iets gebeurde in die "trip" liet iemand zijn mobiel vallen vlak daarna, of ging iemand kuchen, terwijl niemand dat deed voordat ik ging trippen zeg maar.

ik vond dit zelf heel vreemd en als ik dit dan ook vertel aan de mensen die erbij waren verklaren ze me allemaal voor gek. maar ik weet het niet zo zeker... ook toen iemand langs me liep ging me hele lichaam ineens tintelen? :confused:

hopelijk is er hier een verklaring voor, vind dit zelf very strange en heb zelf geen flauw idee hoe dit nou gekomen is...

Mayan

Bewuste gebruiker
Hertz zei:
Hey
Ik vraag me af of iemand wel eens het idee heeft gehad dat hij een soort van telepathische verbinding met een ander persoonz(die ook onder invloed was) heeft gehad onder in vloed van paddo's??

Het is mij dit weekend overkomen leek wel alsof we op een andere frequentie puur met gedachten konden praten.

Hoi Hertz,

Welkom in deze zoektocht man :)
De magic world has opened up and it's a big party...
Zelfs wanneer we "ontnuchteren" blijven we die waarden bijdragen.
Dat is een mooie verbinding met de natuur, niet waar? :)

Ik trip meestal alleen, ik ga echt tot diep in mezelf. Als mijn lief slaapt en iedereen rust, ga ik soms de magische wereld binnen.
En ik krijg soms ook wat te horen op een "frequentie" dat met geen pen te beschrijven is.
Ik zou graag meer van je horen als dat zou kunnen.

We're here to figure it out, aren't we? :)

Pintho

Belezen gebruiker
Hey,
Mijn rationele verklaring voor dit verschijnsel is de ontwikkeling van de mens.. evolutie genaamd.

1.Van niet communicerende apen --->2.naar gebaren makende holbewoners wat werd vervolgd door-->3.de mens van tegenwoordig met de hogere cognitieve functies---> 4.Dus : een logisch vervolg van ontwikkeling van communicatie (=evolutie) van de mens zou telephatie kunnen zijn...

3970

Wijs gebruiker
Ik heb dit dus geregeld, maar met een heel andere drug...Dextroamfetamine :rolleyes: Als mijn vrouw en ik dit gebruiken (of gebruikten, alles is op :( ), dan was het gewoon eng hoe vaak de één zei wat de ander op dat moment dacht....echt niet normaal meer.

Mayan

Bewuste gebruiker
Nou evolutie...

Van het menselijk brein is enorm weinig geweten.
We hebben die mogelijkheid al sinds mensenheugenis denk ik. Maar door psychechedelics komt dat wat opener te staan. En zodus kan je elkaar op dezelfde golflengte vinden.
Het kan ook zijn dat je die persoon al heel lang kent en hij jou heel lang, zodat jullie elkaar perfect kunnen inschatten. Of ook van hetzelfde gedacht zijn.

Of dit evolutie is, laat ik in het midden.

Wat we nu al wel kunnen is sensoren op ons hoofd zetten en door te denken dat het licht uit moet, springt je licht uit. Of dat je van tv wil zappen, zo kan je op en neer zappen door het te denken.
Hiervoor vraagt de TV of het licht een ontvanger voor die sensor dat je op je hoofd zet.

Men heeft dat ontwikkeld voor gehandicapte mensen, zo moesten ze oefenen met een bolletje op een scherm op en neer te laten dansen. Door het gewoon te denken.

Het menselijk brein kan wat, maar we weten niet altijd "hoe" het toe te passen.

Wacky

Badass junkie
Mayan zei:
Nou evolutie...

Van het menselijk brein is enorm weinig geweten.
We hebben die mogelijkheid al sinds mensenheugenis denk ik. Maar door psychechedelics komt dat wat opener te staan. En zodus kan je elkaar op dezelfde golflengte vinden.
Het kan ook zijn dat je die persoon al heel lang kent en hij jou heel lang, zodat jullie elkaar perfect kunnen inschatten. Of ook van hetzelfde gedacht zijn.

Of dit evolutie is, laat ik in het midden.

Wat we nu al wel kunnen is sensoren op ons hoofd zetten en door te denken dat het licht uit moet, springt je licht uit. Of dat je van tv wil zappen, zo kan je op en neer zappen door het te denken.
Hiervoor vraagt de TV of het licht een ontvanger voor die sensor dat je op je hoofd zet.

Men heeft dat ontwikkeld voor gehandicapte mensen, zo moesten ze oefenen met een bolletje op een scherm op en neer te laten dansen. Door het gewoon te denken.

Het menselijk brein kan wat, maar we weten niet altijd "hoe" het toe te passen.
Kunnen ze dat al met een sensor OP het hoofd, niet meer een electrode erin ?
Het laatste wat ik gezien heb was namelijk dat ze dat deden met een electrode in het hoofd.

(En dat is denk ik eigenlijk niet eens ze heel ingewikkeld, er zijn allemaal electrische stroompjes in het hoofd. Zoek er een paar die een mens kan veranderen met zijn bewuste gedachten en sluit er een PC op aan. Door oefening leren de hersenen zelf verder wel de finetuning.)

Zodra ze dit kunnen met een sensor van buitenaf en dus niets meer in je hoofd hoeft, wil ik ook zon ding om mijn PC te besturen :P

OT: Ligt er nog al aan wat voor gedachten je bedoeld. Telepathie heb ik nooit ervaren, ik verwacht het ook nooit te ervaren :)
Maar heel vaak natuurlijk wel natuurlijk dat je iemand ziet lopen, wat ziet gebeuren, of mensen ergens over hoort praten, en dat je elkaar aankijkt en niets hoeft te zeggen omdat je weet dat die ander hetzelfde denkt :)
Wees eens wat specifieker in hoe jij telepathie ervaren hebt.

HallucineerMeneer

Belezen gebruiker
ik heb wel eens een documantaire op discovery gezien over telepathie tussen tweelingen, ze plaatsen ze apart van elkaar in 1 huis, in soundproof kamers
zodra ze de 1 lieten schrikken ging bij ander de hartslag ook omhoog bv., toeval is uitgesloten want ze hebben een aantal testjes gedaan met verschillende meetapparatuur en telkens kregen ze op precies hetzelfde moment de zelfde uitslagen
de wetenschappelijke benadering hiet achter is dat een mens bepaalde frequenties uitzend en die weer opgevangen kunnen worden

_Kat_

Bewuste gebruiker
Heb het gehad op Bromo Dragonfly. En ik kende haar wel een tijdje maar had verder niet echt wat met haar te maken ofzo. Ik deed het deels onbewust, maar deels bewust. Gewoon aan iemand denken op een bepaalde manier. De communicatie ging trouwens niet alleen via woorden, maar ook via gevoelens enzo. :P Nu weet ik... Hoe het voelt om borsten te hebben. :tearsofjoy: Was echt fucking vreemd om eerlijk te zijn, maar hey! Hoeveel mannen kunnen hetzelfde zeggen zonder plastische chirurgie! :grin:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Heb dat wel eens gehad met adrenochroom. We waren voor de 3e keer bij elkaar en hadden lsd en ketamine op. Opeens voelde ik mijn hoofd letterlijk in zijn hoofd zitten. Ik zag/voelde zijn gedachtesn en hij mij, ik weet nog dat ik dacht 'Is dit echt?' en hij hardop 'ja' zei. We hebben nog verder een conversatie gevoerd toen waarna de verbinding weer los knalde. Echt hele aparte ervaring.

Mayan

Bewuste gebruiker
Ja even een verduidelijking.
De technologie is ontwikkeld voor gehandicapten en zijprojecten.
Maar daarvoor is de technologie nog niet op de markt verkrijgbaar.
(betreft chips int koppeke voor tv aan en uit te zetten e.d.)

Pintho

Belezen gebruiker
Mensen ik ben benieuwd hoelang dit forum blijft leven!! :openmouth: .

Ik kan u alleen melden dat ik een persoon die ik totaal niet mocht.. op mijn werk.. die tevens een vervent zware shag roker was.. een HART-AANVAL wenste(ik mocht hem ECHT NIET, aangezien hij ons commandos gaf.. zodat hij zelf rustiger aan kon doen.. *(aangezien het werk klaar was..).. aangezien hij zich zo negatief en roddelig etc. gedroeg.. en warempel!! 2 weken later..14 dagen !! Kreeg de man een hart aanval .. liever wens ik niemand zoiets :flushed: maar goed het geschieddde... en daarom wil ik zeggen wees voorzichtig met je DENKEN en DOEN.. want het leven HIER op aarde.. is naar mijn inziens niet het enigste leven..!! :wave: later??

phy

Bewuste gebruiker
Ik heb het in nuchtere toestand wel eens gehad.
Maar ja, ik denk dat iedereen dat wel eens heeft gehad.

Dat jij en je broer hetzelfde op precies hetzelfde moment zeggen, bijvoorbeeld.
Maar dat is volgens mij omdat je elkaar zo goed kent en op één lijn zit. Niets telepatisch aan ...?

Wie weet..!
Ik zou dat wel eens willen ervaren!

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
met lsd heb ik dat gehad, raar genoeg had ik toen zelfs het idee dat ik die van mn medetripper kon beinvloeden en dat lukte toen raar genoeg ook t was een raar momentje van de vele momentjes op dat moment :wink:

Ik ben blij dat dit onderwerp aan bod komt.

Ik heb oneindig veel dingen te vertellen over dergelijke onderwerpen.

De meeste ervaringen die ik hiermee gehad heb was op paddestoelen.

Ik heb al met verschillende mensen een connectie gehad, maar ook met de wereld zelf.
Dan stroomt er allerlei kennis door m'n hoofd dat afkomstig is van "hierboven".
Alles staat in verbinding met elkaar, je moet gewoon afstemmen op de juiste frequentie.
Ooit ging ik zover dat ik in het universum zweefde en plots het rad van het leven voor me zag draaien. Voor ik zover ging, kon ik communiceren met m'n tripcollega's zonder te praten en wist ik wat er ging gebeuren voor het gebeurde. ( stom voorbeeld: een vriendin was eventjes weg met de auto. Ik zei " Lies gaat nu op de oprit rijden " en dat deed ze. En dat bleef zo doorgaan. ) Het was soms zelfs wat beangstigend. Ik zat blijkbaar op een frequentie in een andere tijd. ( alles is relatief ).
Toen ging ik zo ver dat ik een tijdje een black-out gehad heb en soms geen controle meer had over m'n eigen lichaam. ( ik deed koprollen door het huis, sprong over dingen waar ik normaal nooit over zou kunnen springen, ... ). Dat was de meest intense trip die ik ooit gehad heb en heeft de loop van m'n leven veranderd.

Nu doe ik het wat rustiger aan, maar de connectie blijft.
Ik ben nu niet om te zeggen super paranormaal begaafd, maar ik weet en voel bepaalde dingen, zeker op paddestoelen.

Ook, als ik er eet, gebeuren er meestal rare dingen.
Vb: er is nog geen enkele keer geweest, als ik paddo's eet in de natuur, dat ik geen vallende ster gezien heb. ( meestal stuk of 5 ). Je kan zeggen dat het hallucinaties zijn, maar ook nuchtere mensen die bij me waren zagen ze. Ook komen er dieren me soms opzoeken. ( zelfs salamanders ).

Let ook eens op de sterren die in verbinding met elkaar staan door een soort paarse straal. (dergelijke stralen kun je ook zien als je je vingertoppen naar elkaar brengt (ook nuchter) ).

( ik weet het. Ik spring van de hak op de tak. Het komt er gewoon op neer dat alles en iedereen in verbinding staat met elkaar. ( er bestaan hier al wetenschappelijk geteste bewijzen voor ))

Ik zou hier nog uren kunnen over doorgaan, maar ik moet ook een beetje werken dus zal ik het hier maar voorlopig bij laten.

Groeten aan iedereen.

Ik wou nog even meedelen dat dit alles een vorm van evolutie is naar de juiste richting, maar dit vroeger ook al, en soms zelf meer aanwezig was.

Vroeger stonden mensen veel meer in contact met de wereld en de natuur.
Er zijn bewijzen dat mensen aardstralen, ... aanvoelden.

De sjamanen van weleer hadden een diepe connectie.
De christelijke inquisitie heeft echter veel kapot gemaakt en veel kennis is verloren gegaan of vergeten.

Nu is er langzaamaan een heropkomst. Gelukkig.

Als iedereen inzichten zou verwerven over zichzelf en de wereld, dan zou het evenwicht zich herstellen en is de redding van de wereld nabij.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Twee van de drie keer dat ik paddo's heb gebruikt, is er wel zoiets voorgekomen. Als ik zwaar trip dan kan ik soms mn zinnen amper afmaken en mijn vrienden hebben dit ook. Dus als we dan samen praten dan hoeven we onze zinnen niet eens af te maken om elkaar te begrijpen. Het lijkt dan wel alsof je al weet wat de ander gaat zeggen. Hele leuke ervaring vind ik, omdat je dan pas echt het gevoel hebt dat je elkaar begrijpt.

Frisian User

Belezen gebruiker
ooit heb ik iets gelezen dat in de jaren 70 iemand een flinke lading LSD tot zich heeft genomen en gewoon dingen kon laten bewegen (soort Uri geller alleen dan beter).

ook telepathie etc erbij

zal eens proberen dat weer op te zoeken

Smaps

phy zei:
Ik heb het in nuchtere toestand wel eens gehad.
Maar ja, ik denk dat iedereen dat wel eens heeft gehad.

Dat jij en je broer hetzelfde op precies hetzelfde moment zeggen, bijvoorbeeld.
Maar dat is volgens mij omdat je elkaar zo goed kent en op één lijn zit. Niets telepatisch aan ...?

Wie weet..!
Ik zou dat wel eens willen ervaren!
Hahah dat heb ik dood vaak met mijn tweeling broer. Dat we precies hetzelfde tegelijk zeggen.
Best grappig :grin:

Strijder

Newbie
Hertz zei:
Hey

Bedankt voor het delen. Ik dacht al dat ik gek was. :confused:

Hoewel het al jaren geleden is dat ik dit gehad heb. Heb ik het weldegelijk ook ervaren.

We waren met zijn drieën op 3+ gram Psilocybe Cubensis per persoon. Op een zeker moment ontdekte ik dat het leek alsof men mijn gedachten leek te verstaan. We hebben dit getest door verschillende dingen alleen in gedachten te vragen. Bijvoorbeeld: Wil je mij de shag eens doorgeven? Waarop in gedachten dan terug kwam, bedoel je die shag buil of die andere? En vervolgens werd mij de gewenste buil shag aangereikt. Zo hebben we dit op verschillende manieren getest.

Zoals ik onder normale omstandigheden iemand kan onderscheiden door zijn stem. Leek ik nu aan de frequentie van de gedachten te kunnen 'horen' wie wat dacht... Dat waren erg indrukwekkende & grensoverschrijdende ervaringen dankzij de Teonanacatl

Groeten,
Strijder

henkie84

Bewuste gebruiker
Tijdens een behoorlijke paddotrip heb ik laatst een nuchtere (!) goede vriend voelen slikken. Vrij bizar.

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Echt altijd hoef ik of een medetripper maar een vaag geluid uit te kramen en we weten precies wat we bedoelen :grin: Ik zat tijdens mijn trip te denken dat we nu met zijn allen dichter bij het "alles" waren en daardoor meer gelijk stonden aan elkaar. Het klinkt nu nogal zweverig maar toen was het voor mij zo helder als een wetenschappelijk onzerzoek dat zwaar bewijs heeft.

anoniem93

Newbie
Dit heb ik eerste kerstdag met mijn vriend ervaren. In het verleden heeft hij iets vreselijks meegemaakt, waardoor hij nu zeer ernstig geval van smetvrees heeft ontwikkeld. Eerst dacht ik dat het toeval was, dat hij wist waar ik aan dacht en vice verse. Getest door aan heel veel verschillende dingen te denken en het werkt echt.

Nu heb ik veel meer begrip voor hem en zijn verleden waar ik eerder amper wat van begreep.
De telepathie duurde totdat we gingen slapen. De volgende dag was het zo goed als weg en nam het telkens nog meer af.
Durf nu alleen geen LSD meer te nemen, voor het geval we weer telepathisch worden...

straatmadelief

Belezen gebruiker
Tijdens mijn eerste paddotrip, mijn toenmalige vriend en ik. Hij hoefde maar een gedeelte van een zin te zeggen (en alles kwam er behoorlijk chaotisch uit) en ik wist wat hij zei. We konden eigenlijk onze zinnen niet afmaken omdat onze hoofde zo druk waren en we telkens maar een paar woorden konden zeggen. Maar toch dachten we de hele tijd precies hetzelfde op hetzelfde moment.

straatmadelief

Belezen gebruiker
ImmortalTech zei:
Twee van de drie keer dat ik paddo's heb gebruikt, is er wel zoiets voorgekomen. Als ik zwaar trip dan kan ik soms mn zinnen amper afmaken en mijn vrienden hebben dit ook. Dus als we dan samen praten dan hoeven we onze zinnen niet eens af te maken om elkaar te begrijpen. Het lijkt dan wel alsof je al weet wat de ander gaat zeggen. Hele leuke ervaring vind ik, omdat je dan pas echt het gevoel hebt dat je elkaar begrijpt.
Precies dit dus!

MeejheM

Badass junkie
ik heb met mijn tweelingbroer wel echt verdacht vaak ontzettend toevallige overeenkomsten. we kopen dezelfde spullen tegenlijk, denken vaak aan hetzelfde, zonder het te weten. en we spreken echt verdacht vaak tegelijk. je zou het bijna serieus nemen.

gedachten en ingevingen o.i.v. drugs waarvan ik telepatisch zou kunnen worden neem ik niet zo serieus.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik heb vaak met mijn zusje en ook met mijn beste vriend, dat we ineens hetzelfde zeggen op hetzelfde moment. Dit gebeurd best vaak. Een tijd terug had ik door omstandigheden eens best lang (een maand of zo) geen contact gehad met mijn beste vriend en besloot ik hem via whatsapp te vragen om weer eens af te spreken. Dit dus gedaan en toen we bij elkaar waren kwam het ter sprake dat hij mij gemaild had en dacht dat ik dat wel wist. Ik had m'n mail nog niet gelezen, dus ik even checken. Bleek dat hij in exact dezelfde minuut waarin ik hem geappt had, mij gemaild had met dezelfde vraag. Na een maand geen contact te hebben...

Dit soort dingen lijken altijd heel raar en dan maak je ervan dat het toeval was en zo. Maar dat is gewoon het verstand die geen benul heeft van hoe dingen echt werken. Dat we allemaal één zijn is niet maar een mooie gedachte, maar de werkelijkheid. :) Als je dat eenmaal hebt ervaren, dan weet je dat dat soort dingen niets met toeval hebben te maken. :) Maar toch komt je verstand er dan weer bij, de boel te rationaliseren op de meest belachelijke manieren. :wink:

Bovenaan