of waterpijpneed^weed zei:ligt er ook aan of je puur of met tabak rookt volgens mij....
en is heftigerBobG zei:Vaporize het anders, of eet het in een gerecht/snack op dat doet minimale schade..
Psychedelic_Fairytale zei:pff de ene zegt 1 joint is zo slecht als 3 sigaretten, de andere zegt 10 sigaretten en nog andere zeggen dat 1 joint zo slecht is als een heel pakje (qua teer dan he), wat is het nu ?...
Me~plantu~isme~moat zei:sigaretten zijn wel meer kankerverwekkender of joints.
want in sigaretten zit er meer chemische bucht
en wiet is nattuurlijk.
dat dacht ik toch..
in roosendaal deden ze wiet spuiten met aldi haarspray zodat het zwaarder komtSpacingBen zei:zowel tabak als wiet wordt bewerkt... Bij tabak is dit alleen al zeker, aangezien dit in de fabriek gebeurt...
Of je bewerkte (chemische/onnatuurlijke) wiet hebt hangt af van je coffeeshop, of eigenlijk, van de wietteler die aan jouw coffeeshop verkoopt!
yellowmoon zei:in roosendaal deden ze wiet spuiten met aldi haarspray zodat het zwaarder komtveel coffeshops doen dat soort dingen
yellowmoon zei:in roosendaal deden ze wiet spuiten met aldi haarspray zodat het zwaarder komtveel coffeshops doen dat soort dingen
Probeer het eensMe~plantu~isme~moat zei:yellowmoon zei:in roosendaal deden ze wiet spuiten met aldi haarspray zodat het zwaarder komtveel coffeshops doen dat soort dingen
dus als een gozer mij een joint vraag en ik bespuit de wiet met haarlak, datdie gozer dan zegt: 'waaw die joint was vet ' of 'jak, wat is er gebeurt met die wiet' ?
Osi` zei:Probeer het eensMe~plantu~isme~moat zei:yellowmoon zei:in roosendaal deden ze wiet spuiten met aldi haarspray zodat het zwaarder komtveel coffeshops doen dat soort dingen
dus als een gozer mij een joint vraag en ik bespuit de wiet met haarlak, datdie gozer dan zegt: 'waaw die joint was vet ' of 'jak, wat is er gebeurt met die wiet' ?![]()