teergehalte

smokable

Newbie
ik heb gehoord van iemand dat in 1 jointje evenveel Teer zit als in 18 tot 20 sigaretten. Is dit waar ? want als dat waar is zijn mn longen echt wel Fucked- up :openmouth:

JewCookie

Wijs gebruiker
er zit 8 tot 12 keer meer teer in, ligt er aan hoe sterk je hem draait..

maar omdat je de rook langer inhoud als van een normale peuk is 1 joint vaak tussen de 15 en 20 keer slechter als een sigaret.. :wave:

Osi`

Bewuste gebruiker
ik voel da wel, na 5 a 6 jointjes heb ik echt zo'n fucking rare mond, alsof ik 20 sigaretten op een uur hebt gerookt

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
pff de ene zegt 1 joint is zo slecht als 3 sigaretten, de andere zegt 10 sigaretten en nog andere zeggen dat 1 joint zo slecht is als een heel pakje (qua teer dan he), wat is het nu ?...

A

Anonymous

Gast
Vaporize het anders, of eet het in een gerecht/snack op dat doet minimale schade..

JewCookie

Wijs gebruiker
Psychedelic_Fairytale zei:
pff de ene zegt 1 joint is zo slecht als 3 sigaretten, de andere zegt 10 sigaretten en nog andere zeggen dat 1 joint zo slecht is als een heel pakje (qua teer dan he), wat is het nu ?...

ligt eraan hoelang je de rook binnen houd.. :)

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
sigaretten zijn wel meer kankerverwekkender of joints.
want in sigaretten zit er meer chemische bucht
en wiet is nattuurlijk.

dat dacht ik toch..

JewCookie

Wijs gebruiker
Me~plantu~isme~moat zei:
sigaretten zijn wel meer kankerverwekkender of joints.
want in sigaretten zit er meer chemische bucht
en wiet is nattuurlijk.

dat dacht ik toch..

t is beiden natuur, maar wiet krijg je alleen geen longkanker van, wel keelkanker mondkanker etc etc.. (teer)

alleen geen longkanker omdat bepaalde stoffen er veel minder in zitten..

BacingsPen

Badass junkie
zowel tabak als wiet wordt bewerkt... Bij tabak is dit alleen al zeker, aangezien dit in de fabriek gebeurt...

Of je bewerkte (chemische/onnatuurlijke) wiet hebt hangt af van je coffeeshop, of eigenlijk, van de wietteler die aan jouw coffeeshop verkoopt!

yellowmoon

Bewuste gebruiker
SpacingBen zei:
zowel tabak als wiet wordt bewerkt... Bij tabak is dit alleen al zeker, aangezien dit in de fabriek gebeurt...

Of je bewerkte (chemische/onnatuurlijke) wiet hebt hangt af van je coffeeshop, of eigenlijk, van de wietteler die aan jouw coffeeshop verkoopt!
in roosendaal deden ze wiet spuiten met aldi haarspray zodat het zwaarder komt :grin: veel coffeshops doen dat soort dingen
zelfs bij een coffeshop hadden ze hero in hasj gedaan zodat mensen bij hen bleven shoppen, en trouwens die hasj was een van de lekkerste :grin:

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
yellowmoon zei:
in roosendaal deden ze wiet spuiten met aldi haarspray zodat het zwaarder komt :grin: veel coffeshops doen dat soort dingen

dus als een gozer mij een joint vraag en ik bespuit de wiet met haarlak, datdie gozer dan zegt: 'waaw die joint was vet ' of 'jak, wat is er gebeurt met die wiet' ?

Osi`

Bewuste gebruiker
Me~plantu~isme~moat zei:
yellowmoon zei:

dus als een gozer mij een joint vraag en ik bespuit de wiet met haarlak, datdie gozer dan zegt: 'waaw die joint was vet ' of 'jak, wat is er gebeurt met die wiet' ?
Probeer het eens :grin:

JewCookie

Wijs gebruiker
Osi` zei:
Me~plantu~isme~moat zei:
yellowmoon zei:

Probeer het eens :grin:

je joint btje nat maken ed. geloof ik nog, maar hier heb ik nogn ooit van gehoord.. :openmouth:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
IK heb hetzelfde gehoord, met blanke haarlak( zonder geurtje ofzo ) is natuurlijk heel slecht voor je maar het versterkt de smaak, het effect weet ik niet....

Bovenaan