Te snel XTC of 2C-B

Dit is mijn allereerste post op dit forum en ik wil iedereen bedanken voor alle extreem nuttige informatie die jullie hier verschaffen over het gebruik van MDMA, truffels of eigenlijk ALLE magische middelen die er tegenwoordig zijn! Ik ben heel blij dat ik me goed heb kunnen inlezen met de verhalen, ervaringen en informatie over al deze substanties. (Laat de tripreports komen, ze zijn geweldig om te lezen haha)

Nu ben ik enigsinds benieuwd naar wat jullie denken over mijn plan voor een groot trance festival binnenkort waar mijn favoriete artiest speelt. (Ik geef een kleine hint, iets met een paddestoel.)
Enfin, dit is al redelijk snel en ik zit te dubben tussen de verschillende opties waar ik tegen die tijd (waarschijnlijk) toegang tot heb.
Het plan was oorspronkelijk om met al m'n vrienden XTC te droppen. Allemaal goed en wel, maar ik heb het bij nieuwjaar ook al gedaan. Wat betekend dat er net iets meer dan een maand tussen zit. Dat vind ik toch eigenlijk echt veels te kort aangezien ik de 3 maanden norm toch altijd wel probeer aan te houden.

Daarom dacht ik dus dat ik iets anders moest vinden als vervanging en dat heb ik ook gedaan.
Na wat research hier en op reddit ben ik uitgekomen op 2-CB. Een psychedelicum wat ik nog nooit heb geprobeerd. 2-CB heeft een aanzienlijk lagere neurotoxiciteit dan MDMA wat mij heel erg aanspreekt (om maar niet te spreken van de effecten want het klinkt als een magisch middel voor mij als ik bedenk hoe chaotisch ik word op iets als truffels).
Een vriend van mij vind het een ontzettend stom idee om iets als 2-CB te doen op zo'n feest met het risico van bad gaan, zeker omdat het de eerste keer is.
Terwijl ik zelf dan denk dat het een nog veel dommer idee is om je brein zo weinig respijt te geven dat het nauwelijks zich heeft kunnen herstellen van 't vorige feestje en BAM weer zo'n klap te verduren krijgt... Hij heeft zelf vlak voor nieuwjaar overigens voor t laatst genomen en zou hem zeker geen verantwoord gebruiker noemen, daarom neem ik zijn advies ook met een korreltje zout en kom ik naar jullie toe!

Wat is de betere optie om te doen?! Ik zelf denk dat de mogelijkheid van het hebben van een kut avond veel aanlokkelijker is dan mijn gezondheid schaden door te snel XTC te nemen. (Neem hierbij mee dat ik wel eerder domme dingen heb gedaan door pure onwetendheid... Als ik dat overkon doen.. zucht)
Nuchter door brengen kan altijd, maar aangezien de Paddestoelen artiest in kwestie één van mijn favoriete artiesten is, wil ik eigenlijk wel iets leuks gebruiken op dat feest. Gewoon om het één van die magische avonden te laten worden. :grin:
Dus, geef mij aub al jullie wijsheid zoals jullie al eerder hebben gedaan!
Alvast bedankt! , :)

(sorry voor de muur van tekst. Dit is langer geworden dan dat ik zelf had gedacht)

Bobsacamano

Badass junkie
Hey man,

Goed dat je even om info vraagt. Ik zou zeggen probeer de 2C-B maar lees je goed in. Het is echt wat anders dan XTC. Er zijn hier veel topics gaande over 2C-B waar je veel info kan vinden.

Hou je even aan de volgende regels bij 2C-B

1. Laat je pilletje testen. Bij XTC is dat al belangrijk maar bij 2CB ook om nog een andere reden. 2CB is nogal een gevoelig stofje. een 18mg pil slikken of een 22mg pil slikken is nogal een verschil namelijk.

2. Neem niet meer dan 15mg 2C-B de eerste keer, misschien zelfs 12mg. Het is en blijft een tripmiddel en hoe licht voor velen 2C-B ook is qua mindfuck hoe heftig het soms binnen komt voor de ander. Word je 2CB getest op 18 mg probeer dan ook echt een klein stukje van je pil af te breken. Zelf zou ik gewoon de gok wagen op 15 gezien mijn 10mg ervaring echt helemaal niks was. Ook voor mijn vriendin en een vriend was 10mg echt net niet leuk genoeg.

3. Verwacht geen XTC. In tegenstelling tot X kan je van 2CB last krijgen van zware benen en je zal je wat meer moeten concentreren om de energie op te brengen voor de avond. Je kan dit tegen gaan met een heel klein beetje pep mocht je dit al is eerder hebben gebruikt. Neem echt maar een klein sleutelpuntje. De pep kan namelijk overheersen anders. En je wil gewoon lekker in de dreamy, speelse, kleurijke 2CB wereld zitten.

4. Met 15mg is het geen garantie maar doe je ogen dicht 2 uur na inname. Als het goed is zit je dan in je piek en dan kan je wel is hele mooie visuals krijgen. Soms moet je je ogen even een tijdje dicht houden voor het komt. Ik word hier altijd heel blij en euforisch van :)

5. Hou goed in de gaten dat 2CB een tijdje duurt voor het inwerkt. Meestal ongeveer een uurtje maar heel soms was het langer bij mij. De eerste tekenen in mijn lijf dat er iets gebeurd heb ik meestal al na 30-40 min. Dus wees niet ongeduldig de 2CB komt er aan.

(Boeit reactie je niet? Skip door naar 1 voor de vervolg vraag :grin: )

Het testen was ik sowieso al van plan aangezien de sterkte ZO veel uitmaakt op de ervaring die je krijgt dat ik liever niet een onbekende hoeveelheid binnen krijg en dan maar zie wat eruit komt!

Ik verwacht ook zeker geen XTC, immers het mimiekt alleen de serotonine in je brein anders dan alle serotonine dumpen. De meeste stofjes die dit na doen zijn tripmiddelen zoals LSD, dus ik heb zelf meer een Paddo of LSD achtige verwachting. Ik had ergens op drugsinfoteam.nl deze informatie gelezen:
''Vroeger werd 2cb in de smartshop verkocht. Dat is nu verboden. De sterkte van 2cb-pillen wisselt. Een pil bevat meestal tussen 4 en 8 mg 2cb. Poeders zijn vaak heel sterk. Laat 2cb testen om de sterkte te bepalen.'' (http://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/2cb/2cb-feiten/ link voor de duidelijkheid)

De 4 mg tot 8 mg is nogal een gigantisch verschil tussen de 18 die jij noemt. Is de informatie op deze site veroudert en dat de gemiddelde hoeveelheid gewoon is toegenomen net als met XTC pillen? Heb namelijk een mini vrachtschip aan die dingen besteld omdat ik het erna ook zeker wel is wil proberen met m'n vriendin en ja... 6 mg is voor de meeste helemaal niks. (blijkbaar) Vraag me af of ik de hoeveelheden ernstig heb onderschat per pil hierdoor...

Ik ben wel ontzettend benieuwd naar wat voor een taferelen er zich binnen mijn oogleden zullen afspelen! Ben ontzettend benieuwd naar OEV en CEV van 2cb :)

1. Ik denk zelf niet dat het heel waarschijnlijk is dat ik bad zal gaan, aangezien ik wel enige ervaring heb met psychedelica. Maar juist elk psychedelicum is anders dus enige tips voor 2cb? Zo werkt bij truffels t nemen van extreem veel suiker om je trip te verminderen, vrees dat dat niet werkt bij 2cb. Naar buiten gaan en een wat rustigere plek op zoeken is sowieso de sleutel hierin om weer lekker te gaan, maar is het misschien een idee om wat Valium bij de hand te houden voor het geval dat? Heb dat altijd voor t geval dat de truffel of paddo trip de verkeerde richting gaat. Tot nu toe nooit hoeven gebruiken : )

PS.
Ik vind je username geweldig en ben hierdoor weer begonnen met het kijken van Seinfeld. Bedankt! :wink:

Yomabo

Experimenterende gebruiker
Ik moet toch zeggen dat in afgelopen zomer, het boekje: ''Veilig gebruik'' toch wel uit het raam heb gegooid Stom, ik weet het, daarom probeer ik ook steeds meer hier actief te zijn en andere (en stiekem ook mezelf) te behoeden voor de zelfde fouten.

Afgelopen zomer, ben ik naar verschillende festivals geweest en vaak dus 2 keer per maand gebruikt. Uit ervaring kan ik je vertellen, het maakt het er niet beter op om 2 keer achter elkaar te gebruiken zo snel.

Voor het zelfde gevoel, ga je meer nemen; terwijl dat er eigenlijk alleen maar toe leid dat je een gevoel krijgt van dat je in de fik staat. En dan nog steeds voel je je niet heel veel beter.

2c-b heb ik nog geen ervaring mee (dat ging ik over een maand of 1-3 doen). Wat ik wel weet is dat het inderdaad misschien geen goed idee is om 2c-b te gaan gebruiken op een festival, mits je niet alles zeker weet. Wat Bobsacamano ook al zei:
Bobsacamano zei:
1. Laat je pilletje testen. Bij XTC is dat al belangrijk maar bij 2CB ook om nog een andere reden. 2CB is nogal een gevoelig stofje. een 18mg pil slikken of een 22mg pil slikken is nogal een verschil namelijk.
Wat misschien ook nog een tip is, en wat ik vaak doe als ik iets nieuws probeer, is kijken naar spuiten & slikken. Het klinkt misschien als een versimpelde Trip report, maar het voordeel is, is dat je ze kan zien wanneer ze het vertellen.

Maar zoals ik al zei: ik heb geen ervaring van 2c-b, dus voel je niet 100% verplicht om naar mij te luisteren. Wat ik je wel kan vertellen is dat 2 keer XTC/MDMA in een maand, niet erg lekker is.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
1. @Bob: ik wil even mijn respect betuigen voor je reacties die zo ontzettend gedetailleerd en behulpzaam zijn.

2. @Ohusernames: als je al ervaring hebt met psychedelica is de kans dat je bad gaat echt miniem. Wat je wel kan doen: (ik weet niet wanneer dat feest precies is) even een keer 2-cb in thuissetting proberen. Dan ken je de effecten en zal je niet zo overweldigd worden. Al denk ik dat dat sowieso niet gebeurd door je ervaring met truffels, die toch wel wat heftiger zijn. 2-cb is heel makkelijk te sturen, veel makkelijker dan andere psychedelica (heb ik me laten vertellen, heb zelf alleen ervaring met 2-cb).

Als laatste: is het feest toevallig ASOT?

Je kan zien dat hij er tijd in steekt :), ben ik als willekeurig persoon ergens in Nederland toch ontzettend dankbaar voor.

Ja ik hoor dat het prima te sturen is en dat is juist wat mij aantrekt. Ik maak me ook totaal geen zorgen over een enge trip, heb wel vertrouwen in mijn vermogen om het recht te buigen :). Maar toch is het altijd handig om er op voorbereid te zijn mocht het gebeuren. Zo heb ik voor truffels altijd mijn dosis druivensuiker in mn beiden broekzakken zitten zodat ik het nooit kwijt kan raken haha. (ik raak alles kwijt op truffels, zelfs mn joints. :<)

Ik zat zelf ook al aan te denken om eerst in een thuis situatie het te proberen om aan de effecten te wennen. Probleem is dat ik niet weet of ik het überhaupt op tijd heb voor het feest... Wat ik ontzettend jammer zou vinden, want dit is iets waar ik ontzettend naar uitkijk om te proberen. Eigenlijk juist in een setting met mooie lichtjes en dergelijke die ik thuis in m'n arme studenten woninkje niet heb. :P

En nee, het is niet ASOT! Had qua timing en grootte van het feest ook zeker dat kunnen zijn ja.
Trance Nation is where I'm heading. Ik kom eigenlijk puur en alleen voor Infected Mushroom haha, de rest zal vast ook wel leuk zijn, ken het alleen niet :wink:
2. @Ohusernames: als je al ervaring hebt met psychedelica is de kans dat je bad gaat echt miniem. Wat je wel kan doen: (ik weet niet wanneer dat feest precies is) even een keer 2-cb in thuissetting proberen. Dan ken je de effecten en zal je niet zo overweldigd worden. Al denk ik dat dat sowieso niet gebeurd door je ervaring met truffels, die toch wel wat heftiger zijn. 2-cb is heel makkelijk te sturen, veel makkelijker dan andere psychedelica (heb ik me laten vertellen, heb zelf alleen ervaring met 2-cb).

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik sluit me aan bij de uitgebreide reactie van Bob.

Verstandig dat je in ieder geval besluit MDMA maar even links te laten liggen. 2C-B kan zeker een leuk alternatief voor op een feest zijn, het is natuurlijk wel echt iets totaal anders. Wel jammer dat je het niet eerst thuis kunt proberen om te zien hoe je er op reageert. De meesten zien 2C-B als een redelijk mild tripmiddel wat een stuk makkelijker te sturen is dan bijvoorbeeld paddo's of LSD. Echter zijn er ook best wel wat mensen die er behoorlijk heftig op reageren en waarvoor een feest niet een goede setting is om 2C-B op te doen. Daarbij reageren sommigen qua dosering nogal anders dan anderen. Sommigen kunnen er met gemak vrij hoge doseringen van nemen en hebben het idee amper te trippen, anderen hebben al een heftige trip ervaring op redelijk kleine doseringen. Laten testen en vervolgens niet een te hoge dosering nemen is dus zeker aan te raden voor de eerste keer. Realiseer je sowieso dat alle indrukken op een feest nogal op je af kunnen komen als je 2C-B op hebt, daar hoef je niet meteen bad op te gaan natuurlijk maar zou wel even als heftig ervaren kunnen worden.

Je zou valium mee kunnen nemen voor wanneer het teveel wordt maar daar wordt je wel extreem suf van wat natuurlijk niet echt ideaal is op een feest. Even uit de drukte weg gaan of zelfs naar buiten zal waarschijnlijk al voldoende zijn om even tot rust te komen. Ik moet je trouwens helaas wel uit de illusie helpen dat suiker helpt bij te hard gaan op truffels, dat is een fabeltje. Het enige wat bij psychedelica werkt om het minder heftig te maken zijn benzo's (zoals valium bijvoorbeeld), maar dat zijn paardenmiddelen die je liever vermijd tijdens een trip.

Yomabo zei:
Wat misschien ook nog een tip is, en wat ik vaak doe als ik iets nieuws probeer, is kijken naar spuiten & slikken. Het klinkt misschien als een versimpelde Trip report, maar het voordeel is, is dat je ze kan zien wanneer ze het vertellen.
Opzich kan het geen kwaad spuiten en slikken te bekijken, echter is het wel slechts de ervaring van de presentator en dus geen garantie dat jij er hetzelfde op zal reageren. Bovendien vind ik dat ze vaak foute of onvolledige informatie geven bij spuiten en slikken.

vanwyngarden

Belezen gebruiker
Ik zou zeggen ga voor XTC. Heb laatst met oud en nieuw 2CB gebruikt op een feestje en hoewel ik me erg vermaakt heb, had dat niks met de muziek te maken. Ik hoorde de muziek niet eens en het boeide me weinig. Je zegt dat een van je favoriete artiesten daar optreedt en ik denk dat je die kans misschien gaat verspillen door 2CB te nemen, omdat je minder in de danssfeer zit en er naar mijn idee minder van zal genieten.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
vanwyngarden zei:
Ik zou zeggen ga voor XTC. Heb laatst met oud en nieuw 2CB gebruikt op een feestje en hoewel ik me erg vermaakt heb, had dat niks met de muziek te maken. Ik hoorde de muziek niet eens en het boeide me weinig. Je zegt dat een van je favoriete artiesten daar optreedt en ik denk dat je die kans misschien gaat verspillen door 2CB te nemen, omdat je minder in de danssfeer zit en er naar mijn idee minder van zal genieten.
Dat verschilt erg per persoon denk ik. Ik kan met 2C-B op een feest ook heerlijk van de muziek genieten hoor, maak het zelfs bewuster mee als met MDMA op. Wel vind ik dansen met 2C-B op wat lastig vanwege de zware benen. Een heel klein beetje pep bied voor mij dan wel uitkomst.

Fool

Badass junkie
MusicIsLife zei:
Als ik het goed heb geteld is dit ondertussen de miljoenste keer dat je gokte naar welk feestje iemand ging en ook bijna de miljoenste keer dat je het fout hebt. Misschien een andere hobby gaan zoeken ? :tearsofjoy:

Psychedelibee zei:
vanwyngarden zei:
Dat verschilt erg per persoon denk ik. Ik kan met 2C-B op een feest ook heerlijk van de muziek genieten hoor, maak het zelfs bewuster mee als met MDMA op. Wel vind ik dansen met 2C-B op wat lastig vanwege de zware benen. Een heel klein beetje pep bied voor mij dan wel uitkomst.

Het pep idee van Bobsacamano leek mij ook een goede oplossing voor het bekende bodyload probleem. Heb pep maar 1 keer eerder gedaan (ben niet zo'n snuiverd) en vond er toen bijzonder weinig aan. Had ook niet veel dus kan ook wel daar aanliggen.
Ik ben redelijk zeker dat ik niet voor de XTC zal gaan aangezien ik dat moment speciaal wil houden. Ik heb al eerder zitten steggelen met de 3 maanden regel dus ik trek bij deze een lijn in het zand waar ik niet overheen ga. Ik voel me erook gewoon niet fijn bij als ik het nu nog een keer ga doen.

Het feit dat ik het waarschijnlijk niet eerst 2C-B in de thuissetting kan doen is storend. Wat nog veel spijtiger is, is dat ik niet weet of ik het wel op tijd binnen heb of niet en zelfs ALS ik het krijg dat het waarschijnlijk niet op tijd is om te testen. Tot nu toe zijn al mijn XTC pillen altijd meteen herkend en ik zit te duimen dat hetzelfde gebeurt met deze 2C-B pillen.

Beetje off topic en ik zat te twijfelen om er een aparte topic op te maken bij de RC sectie aangezien ik zelf niet een antwoord op mijn vraag vond over redosing (de meeste reacties die ik zag waren met stof x en redose 2cb of andersom) en het hier toch al een beetje over 2C-B op een feest gaat stel ik het maar hier. Wanneer is het een goed moment om 2C-B bij te nemen als in hoeveel uur? :)

Mocht het allemaal niet lukken om het op tijd te bemachtigen en te testen dan wordt het mogelijk een bezoekje met mijn oude vertrouwde vrienden: truffels + wiet. Ontzettend aparte combinatie om dat te doen op een feest, geef ik zo toe, maar heb daar wel ontzettend veel ervaring me en voel me eerlijk gezegd totaal op mijn gemak bij de gedachte waar andere mensen mij actief voor gek verklaren. Ergens ook wel thematisch met het Infected Mushroom gedeelte.
Zucht tot andere alternatieven heb ik weinig tot geen toegang behalve dan pep, maar alweer ben niet zo'n snuiverd.

En mocht ik later bedenken dat ook dit een ontzettend stom plan is om te doen (wat ook redelijk waarschijnlijk is, t spookt alleen in mn hoofd op het moment) ga ik wel aan het bier.

Moet zeggen ik was ook enig sinds verleid om het spul BK-2C-B te bemachtigen, maar aangezien dat 10 uur duurt en ik naast truffels geen psychedelica heb gedaan is dat ook een ontzettende no-go. De lengte van de trip is wel echt precies goed voor een dergelijk feest en de effecten vergelijkbaar aan die van 2C-B. Blijft vreemd al die RC handel en het feit dat dat wel legaal is maar goed.

Bedankt voor alle snelle reacties van iedereen! Ze zijn zeer behulpzaam en ben blij dat ik dit niet als groentje op psychedelica dit in m'n eentje allemaal moet uitvogelen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ohusernames... zei:
Wanneer is het een goed moment om 2C-B bij te nemen als in hoeveel uur?
Ik het zou eventueel bijnemen als je merkt dat de piek weer voorbij is, na zo'n 3 uur is dat voor mij meestal. Is ook meteen wel een nadeel aan 2C-B, de piek duurt echt maar een uurtje of 2 ofzo. Bijnemen met psychedelica werkt meestal niet echt goed, de piek van de tweede dosis zal dan ook duidelijk minder intens zijn. Maar het komt zeker nog genoeg terug om je toch nog een paar uurtjes extra te vermaken op een feest.

Ohusernames... zei:
Zucht tot andere alternatieven heb ik weinig tot geen toegang behalve dan pep, maar alweer ben niet zo'n snuiverd.
Je kan pep natuurlijk ook gewoon slikken, duurt het wel een stuk langer en dan heb je een grote kans dat je die nacht niet meer gaat slapen. Feesten op pep is opzich ook best leuk, maar niet zo dromerig zoals MDMA of 2C-B bijvoorbeeld.

Is ook meteen wel een nadeel aan 2C-B, de piek duurt echt maar een uurtje of 2 ofzo.

Klinkt misschien dom, maar als je tijdens of vlak voor de piek bij doseert, dat zou toch je piek moeten verlengen als ik de logica volg dat bijnemen alleen verlengd en niet intenser maakt?

Edit: ach wat denk ik ook. Liever 2 piekjes dan 1 iets langere piek en dan niks om naar uit te kijken. Ik heb niks gezegd maar kan de post niet deleten helaas :)

Yomabo zei:
Ik moet toch zeggen dat in afgelopen zomer, het boekje: ''Veilig gebruik'' toch wel uit het raam heb gegooid Stom, ik weet het, daarom probeer ik ook steeds meer hier actief te zijn en andere (en stiekem ook mezelf) te behoeden voor de zelfde fouten.

Om de 1 of andere reden had ik je reactie compleet over het hoofd gezien, terwijl je één van de eerste was, oeps.

Ja ik was er al enig sinds achter gekomen tijdens een van mijn vroegere escapades met dit spul, dat meer zeker niet meer is en je op en gegeven moment alleen maar jaagt naar het begin gevoel wat er niet meer zal zijn.

De reden dat ik gisteren nog hier tussen zat te dobben was omdat ik wist dat je serotonine na een week of 2-3 weer op peil is, dus dacht ergens: ''Mwah dat kan wel.'' Maar ik ben zo ontzettend blij met de verhalen die jij en andere mensen hier op dit forum dumpen, want anders had ik het zo gedaan en waarschijnlijk 3 weken later weer nog een keer bij t volgende feest.
Hoop je misbruik hiervan niet de toekomstige ervaring heeft verpest, en geloof me, ik heb ook mijn demons hierin gehad..Nog wel een leuk verhaal voor later misschien. High worden op MDMA op de meest onwaarschijnlijke manier die je kan bedenken. Enfin blij dat ik van jullie fouten kan leren nu het nog kan! :)

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Fool zei:
MusicIsLife zei:
Als ik het goed heb geteld is dit ondertussen de miljoenste keer dat je gokte naar welk feestje iemand ging en ook bijna de miljoenste keer dat je het fout hebt. Misschien een andere hobby gaan zoeken ? :tearsofjoy:

:tearsofjoy:

Ohusernames... zei:
Trance Nation is where I'm heading

Ah, TranceNation, daar ben ik vorig jaar geweest. Mooi feestje :)

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik zou eerder voor pep (wel slikken dan) of 4fa gaan ipv 2cb op een feest. Ik was zelf namelijk heel blij dat mijn eerste keer 2cb gewoon thuis was, aangezien ik toen behoorlijk last had van bodyload.

Nouja zeer waarschijnlijk krijg ik het niet op tijd binnen zodat ik het ook nog getest krijg. Dus 2cb gaat het niet worden voor mij op dit feest vrees ik. Vrienden van mij hebben er schijt aan dat ze niet weten wat of hoeveel erin zit. Moeten ze zelf weten, ik heb m'n best gedaan om ze verstandig te informeren. Een wijziging van de plannen voor mij dus. Geen XTC, geen 2cb. Pep is altijd nog een optie. 4fa en 4fmp werken toch in principe precies hetzelfde als XTC? Vind het zonde van de maand wachten dan eerlijk gezegd, aangezien ik midden maart een reunie heb maten van me en een huisfeest houden waarop XTC geslikt wordt.
Ik wil niet perse dansen op Trance Nation, ik wil de muziek beleven. Ik wil opgaan in de muziek. Dus waarschijnlijk terug naar mijn domme plan C: Milde tot matige truffels. Ook dit nog nooit op een feest gedaan maar wel zeer ruime ervaring mee (met groepen en solo). Wens me geluk I guess? Weet alleen zeker dat het dan weinig dansen wordt want je wordt zo lui als een zak aardappelen met truffels.

Zucht ik vind dit ONTZETTEND jammer dat ik er gewoon NET NIET op tijd aan heb kunnen komen om het verantwoord te gebruiken. Vooral het net niet gedeelte doet pijn.

MeejheM

Badass junkie
pep of 4-fluo werken toch deels op dezelfde neurotransmitters als mdma? volges mij was de bedoeling die te ontzien.

Bovenaan