lovelydevil
Newbie
ik heb laatst van iemand gehoord dat (bijna) pure coke te heftig is om te basen....
weet iemand of dat klopt of ist gewoon des te puurder des te beter?
weet iemand of dat klopt of ist gewoon des te puurder des te beter?
Overigen is niet alle coke te basen. Daar heb je basecoke voor nodig, maar zover was je hopelijk al.
*geen idee of het op mijn reactie was bedoeld, maar even ter aanvulling*arjan1234 zei:Cokeverkopers en cokegebruikers schijnen het niet gewend te zijn, maar om te weten of coke puur is ga je niet uitkoken of zelf aan de slag. Daar heb je het testcenter voor.
arjan1234 zei:Maar om dan te zeggen dat alles wat richting puur gaat snuifbaar is, wil ik niet zeggen. Ik had ruim 6 maanden geleden coke in kristalvorm waar een testwaarde van 77% uit kwam en verder niets. Deze was allerminst te snuiven en bezorgde vrijwel voor iedereen een bloedneus.
Maar voor nu: kleine lijntjes en ga er erg lekker op.
het is de meest verslavende vorm van gebruiken en overtreft de heroine spuit in de crave naar meer.
Svali zei:Serieus? Ik heb zelf wel gebased en de craving is inderdaad heel heftig, maar nog sterker dan de heroïne spuit? Maar aan de andere kant heb ik nooit heroïne gebruikt dus ik zou het ook niet zeker kunnen weten.
alcoholist zei:Svali zei:Serieus? Ik heb zelf wel gebased en de craving is inderdaad heel heftig, maar nog sterker dan de heroïne spuit? Maar aan de andere kant heb ik nooit heroïne gebruikt dus ik zou het ook niet zeker kunnen weten.
uh gewoon nix zeggen dan..?