te pure coke?

ik heb laatst van iemand gehoord dat (bijna) pure coke te heftig is om te basen....
weet iemand of dat klopt of ist gewoon des te puurder des te beter? :tongueout:

Tufnut

Badass junkie
Hierop kan ik geen echt antwoord geven, alleen een vermoeden. Ik denk dat het andersom is.Niet puur betekend ook andere stoffen en je ging toch juist voor de coke?! Je zal dosis erop aan moeten passen en mss je werwijze bij gebruik iets aan moeten passen.

Overigen is niet alle coke te basen. Daar heb je basecoke voor nodig, maar zover was je hopelijk al.

ja zover was ik al :P het zit zo dat ik aan bijna pure coke kan kome. die wel gewoon voor te snuiven is, maar dat kan ja opgekookt worden...

ik weet dr niet eg veel van, ma ik heb n betrouwbaar iemand die dat voor me doet :wink:

het gaat dr iig over dat die gast waar iik die coke van kan krijgen zegt dat de coke te puur is om drmee te basen en dat dat eg wel te heftig is....
ma ik had zowat van dat je de coke juist opkookt zodat alleen de coke overblijft, dus puur...?

het komt uiteindelijk wel goed want zoals gezegt doet dat iemand voor me, maar het gesprek met die typ verwarde me toch n beetje, en nu snap ik het allemaal niet meer xD

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Overigen is niet alle coke te basen. Daar heb je basecoke voor nodig, maar zover was je hopelijk al.

Ik neem aan dat je bedoelt dat "rauwe" coke niet te basen is? Want ik kan elke coke basen, zodra het is bewerkt. En dat bewerken kan iedereen wel (als je het weet). Gewoon eerst het hydrochloride zout uit de coke halen door middel van ammonia (of maagzout). De ammonia mengen met water en de coke en daarna verhitten. Hieruit ontstaat een klont en die kun je dan weer op roken. Vroeger gebruikten we altijd ammonia maar tegenwoordig schijnt het beter te zijn maagzout te gebruiken.

de GT

Bewuste gebruiker
tuurlijk is dat bullshit.

als je gewoon een kleinere dosis neemt is het effect gelijk als een grotere dosis dat neit puur is.

Enkel heb je bij pure coke geen ongewenste rommel dat mee je lichtaam binnen komt.

Dus bottomline is, hoe puurder hoe beter. Alleen rommelaars roepen dat te puur kut is, omdat ze zelf niet aan pure shit kunnen komen. En als ze het wel kunnen is het voor hun nog steeds kutspul omdat ze het niet kunnen betalen / er geen winst op kunnen maken.

puur = duur, kost wat maar dan heb je ook wat.

Dakkie

Experimenterende gebruiker
[quote="de GT]
puur = duur, kost wat maar dan heb je ook wat.[/quote]
Gevalletje goedkoop is duurkoop :P

Dakkie

Trouwens om even antwoord te geven op de vraag: Als je zelf gaat uitkoken is het juist hoe puurder hoe beter. Als je het uitkookt zie je vanzelf hoeveel rotzooi (versnijdingsmiddelen) erin zitten, de coke vormt dan om tot een soort klontjes, wat dus de basecoke is. Als je echte (niet-pure) rotzooi hebt blijft er weinig over...

arjan1234

Cokeverkopers en cokegebruikers schijnen het niet gewend te zijn, maar om te weten of coke puur is ga je niet uitkoken of zelf aan de slag. Daar heb je het testcenter voor. Zonde van je 0,1gr? Tsja, je bent nieuwsgierig of niet. Puur in snuifbare vorm is coke 89%. 89% is dan ook 9 strepen. Ik ga in ieder geval regelmatig naar het testcenter (bijna wekelijks, als mijn werk het me toe laat).
Tot nu toe was de laagste waarde van mijn huidige adresje 82% en de hoogste waarde 88%.
In brokken aangeleverd. En deze is zeer zeker goed snuifbaar!

Maar om dan te zeggen dat alles wat richting puur gaat snuifbaar is, wil ik niet zeggen. Ik had ruim 6 maanden geleden coke in kristalvorm waar een testwaarde van 77% uit kwam en verder niets. Deze was allerminst te snuiven en bezorgde vrijwel voor iedereen een bloedneus.

Maar voor nu: kleine lijntjes en ga er erg lekker op.

Dakkie

arjan1234 zei:
Cokeverkopers en cokegebruikers schijnen het niet gewend te zijn, maar om te weten of coke puur is ga je niet uitkoken of zelf aan de slag. Daar heb je het testcenter voor.
*geen idee of het op mijn reactie was bedoeld, maar even ter aanvulling*
Niet dat ik ga uitkoken om te kijken hoe puur het is. Eerder andersom: we gaan wat uitkoken omdat iemand het wil roken, en dan zie je het...

alcoholist

Wijs gebruiker
arjan1234 zei:
Maar om dan te zeggen dat alles wat richting puur gaat snuifbaar is, wil ik niet zeggen. Ik had ruim 6 maanden geleden coke in kristalvorm waar een testwaarde van 77% uit kwam en verder niets. Deze was allerminst te snuiven en bezorgde vrijwel voor iedereen een bloedneus.

Maar voor nu: kleine lijntjes en ga er erg lekker op.

dat gelul over je kristal slaat ook nergens op.. tenminste..al die pb's helpen wel zeker

Liesette

Bewuste gebruiker
coke basen is iets om niet te proberen ....

het is de meest verslavende vorm van gebruiken en overtreft de heroine spuit in de crave naar meer.

dus coke spuiten is minder verslavend dan coke basen !!

dat u het goed in de oortjes knoopt lovely devil

see you @ the rehab detox hotel in south africa man

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
het is de meest verslavende vorm van gebruiken en overtreft de heroine spuit in de crave naar meer.

Serieus? Ik heb zelf wel gebased en de craving is inderdaad heel heftig, maar nog sterker dan de heroïne spuit? Maar aan de andere kant heb ik nooit heroïne gebruikt dus ik zou het ook niet zeker kunnen weten.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
alcoholist zei:
Svali zei:
Serieus? Ik heb zelf wel gebased en de craving is inderdaad heel heftig, maar nog sterker dan de heroïne spuit? Maar aan de andere kant heb ik nooit heroïne gebruikt dus ik zou het ook niet zeker kunnen weten.

uh gewoon nix zeggen dan..?

Over het algemeen gezien is het ook niet echt een aanvaarde stelling, dus los gezien van het feit of ik er over kan oordelen vraag ik het me gewoon af.

Als je dat goed vind tenminste.

Tufnut

Badass junkie
Van mij mag je iig. Ik ken beide niet en heb dus helemaal geen idee, maar ik vraag het me ook wel af...

Dakkie

Ook dat is verschillend per persoon. Ik heb helemaal geen cravings naar basecoke. Ik doe het weleens een enkele keer als iemand het heeft, maar zeg dan niet zo makkelijk 'nee', zonder moeite...

Bovenaan