TrippyShit
Badass junkie
Ik heb een tijd aardig wat xtc gedaan. 1x in de maand met soms een uitschieter als er een mooi moment was en soms ook wat langer. Gemiddeld nam ik 2 pillen. Na 1x 600mg mdma speed en keta (niet slim i know) was het opeens iets minder gevoel al 3/4x ( wel 2maanden ofzo) dit kan ook komen omdat ik toen drank ophad wat bij mij het love gevoel toch duidelijk stuk minder maakt. Omdat het halve waren EN minder goede pillen. Nu DE vraag.. Ben ik te laat? Is het voor mij gwn verkloot en een aflopende zaak? Of is het nog hoop :P Mijn plan is op 31dec bij QrimeTime pas weer te doen en daarna bij sensation black pas weet, aardige tijden tussen dus. Ook met de oude vertrouwde kangeroes van 130mg.. geen halfjes gekloot EN geen drank? EN op mn favoriete muziek op mdma tijdens uitgaan HARDSTYLE. Zal ik dit keer het wel gewoon goed genoeg voelen of na al de maanden nog niet en is het gwn klaar. Ik hoop het niet daarom nog maar 2x per jaar nu ongeveer om nog lang van te genieten.. Nou lange vraag maar hoop op goeie antwoorden :P
Alvast dankeshön

Alvast dankeshön