Sziget 2010

Nathaniel

Wijs gebruiker
Tas zo goed als gepakt. :grin:

En de 4 Balkan Fever albums knallen door de buurt :rock:

Damn wat heb ik er zin in, niet alleen in een leuk festival maar ook voor 't eerst in 2 jaar weer eens naar het Buitenland (op een weekendje Berlin na)

:rockband:

cropp

Badass junkie
Ik heb geen schijterij gehad en ik heb er gewoon uit de kranen gedronken...

Wat een week zeg!

veel vette concerten gezien, veel gezopen, veel vette mensen ontmoet, veel vette acties en stunts uit gehaald, veel gelachen, veel gezien en ik moet nog veel verwerken :grin:

Nathaniel

Wijs gebruiker
OH MY GOD

:hearteyes:

Lowlands is echt een buurt braderie vergeleken bij het Episch Spektakel Sziget Festival wat ik heb meegemaakt.

(En ik ook geen schijterij maar ook geen water uit de kraan, iets wat zo naar chloor smaakt krijg ik echt niet door me keel.)

drain bamage

Badass junkie
Wat lullen jullie allemaal over het water, ik ben 7 jaar lang elk jaar naar Hongarije op vakantie gegaan en ik heb nooit last gehad van dergelijke problemen. Probeer India eens.

Wel goed om te horen dat het episch was. :)

Oom Klaas

Badass junkie
cropp zei:
Ik heb geen schijterij gehad en ik heb er gewoon uit de kranen gedronken...

Wat een week zeg!

veel vette concerten gezien, veel gezopen, veel vette mensen ontmoet, veel vette acties en stunts uit gehaald, veel gelachen, veel gezien en ik moet nog veel verwerken :grin:

Nathaniel zei:
OH MY GOD

:hearteyes:

Lowlands is echt een buurt braderie vergeleken bij het Episch Spektakel Sziget Festival wat ik heb meegemaakt.

(En ik ook geen schijterij maar ook geen water uit de kraan, iets wat zo naar chloor smaakt krijg ik echt niet door me keel.)

Verhalen posten dan :grin:

Nathaniel

Wijs gebruiker
drain bamage zei:
Oom Klaas zei:
Verhalen posten dan :grin:
Dat dus.

Pfff moeilijk iets te kiezen wat ook makkelijk te vertellen is, maar ik heb er een denk ik die wel overkomt.

Op een nacht komen we even terug bij de tent om iets te pakken ( :wink: ). Grote commotie bij onze Brabo-Buurtjes: Een zusje dat mee is heeft zichzelf helemaal de tyfus in gezopen en is, door 5 man ondersteund, bezig de laatste honderd meter al kotsend naar haar tent af te leggen.
Ze heeft 3 emmertjes cocktail achter elkaar gezopen wordt me verteld. Dit vind ik toch wel vrij bizar want je weet gewoon dat dat fout gaat dus ik vraag "Waarom,in godsnaam!?"

Brabo-buur : "Als ze er drie kocht kreeg ze een gratis t-shirt.."

Wat al een hilarisch antwoord is.

Maar bij het zien van het ondergekotste gratis shirt kon je me helemaal opvegen :tearsofjoy:

cropp

Badass junkie
Ik kwam bij Children of Bodom een franse tattooiste tegen die mijn tepel wel wilde piercen, als ik ergens een willekeurige naald zou gaan halen, is niet doorgegaan want ik kon haar niet meer vinden, ben d`r nog een keertje tegen gekomen, stond ik op een fiets te vinger-verven...

Iemand mensen met roze neusjes zien lopen? Was een actie van m`n sidekick....

En ik heb gekotst omdat ik langs de bar bij World stage kwam en daar kwam zo`n ongelooflijke putlucht uit dat ik spontaan over mijn nek ging. En ik heb een half broodje hamburger uitgekotst recht voor de tent waar ik hem gekocht had, per ongeluk...

Ik ben een paar schoenen kwijtgeraakt, en iemand heeft een I LOVE ABSINTH button in mijn tent gegooid...

We hebben nog bij het inpakken een grote fik gemaakt met de verlaten lampen olie van de buren, een luchtbed, een klapstoel en wat handoeken...

acidctje

Experimenterende gebruiker
Sziget was weer super dit jaar!
Alleen, kan iemand me vertellen waar de Mokka Cuka was dit jaar? :confused:

drain bamage

Badass junkie
Hee ff serieus wie had er nog drugs mee, zo ja (vrij logisch :rolleyes: ) hoe hebben jullie dat dan meegenomen of gewoon ter plaatse aangeschaft en werd ook streng op gecontroleerd??
Ik ben er niet zo van om in hongarije gepakt te worden met 20 pillen en vervolgens 3 jaar lang in een stinkend tbc hok te zitten tussen de serieverkrachters if you know what I mean!

Sadpanda

Bewuste gebruiker
Vriend van me had 2.5 gram speed en 1 gram mdma meegenomen in een deoroller, hij is eigelijk geen een keer gecontroleerd, dus kon zonder moeite t gewoon meenemen/gebruiken daar. volgens hem was echt iedereen aan de drugs daarzo. :P

acidctje

Experimenterende gebruiker
drain bamage zei:
Hee ff serieus wie had er nog drugs mee, zo ja (vrij logisch :rolleyes: ) hoe hebben jullie dat dan meegenomen of gewoon ter plaatse aangeschaft en werd ook streng op gecontroleerd??
Ik ben er niet zo van om in hongarije gepakt te worden met 20 pillen en vervolgens 3 jaar lang in een stinkend tbc hok te zitten tussen de serieverkrachters if you know what I mean!

Bij ons kwam er een gast met een staffbandje langs de tent om te vragen of we xtc wilden kopen.
2 pillen gekocht voor 10 euro, maar bleek achteraf alleen speed in te zitten.
Paar dagen daarna kwam er een engelsman(ook met een staffbandje) met wiet en hasj langs de tent, 1 gram voor omgerekend 10 euro. Was nog goede wiet ook dus niet eens zo heel duur :stoned:

Peace

Nathaniel

Wijs gebruiker
Ik en maat hadden speed, xtc, keta en lsd mee. Gewoon ouderwets in een pot pindakaas :grin:. Ter plaatse ook nog een heerlijk stuk hash gekocht van een Vlaams meiske, 50e voor ongeveer 7 gram dus prima prijs.
Zij verkocht trouwens ook speed,20e per gram, wat dan echt weer het meest zielige hoopje waspoeder of whatever was wat ik ooit gezien heb..

cropp

Badass junkie
Ik had 3 zegels bij me, zat in een opgerold wietzakje in een luciferdoosje in mijn toilettas, mijn wiet lag in een mondharmonicadoosje in het bagagerek van de bus, we hebben op iedere stop in duitsland, oostenrijk of hongarije geblowd, niets aan het handje, nergens gecontroleerd...

Wiet koste op sziget zelf 15 euro per gram, véél te duur naar mijn idee, dan maar 2 dagen wachten en naar de coffeeshop voor een vijf gram zak, iemand vroeg 20 euro voor een lsd-zegel en die hebben we met 5 man hardop uit staan te lachen, belachelijke vent...

Mijn ex en d`r nieuwe vriendje hadden 12 gram wiet en 8 gram hash bij, dus ik heb ze getrakteerd op acid en de hele week lekker meegeblowd alsof ik in nederland zat...

Bovenaan