drain bamage
Badass junkie
Ik ben wel in Hongarije rond die tijd maar ik ga er niet heen! :P
Line-up is wel Kick-Ass btw.
Line-up is wel Kick-Ass btw.
cropp zei:Ik heb geen schijterij gehad en ik heb er gewoon uit de kranen gedronken...
Wat een week zeg!
veel vette concerten gezien, veel gezopen, veel vette mensen ontmoet, veel vette acties en stunts uit gehaald, veel gelachen, veel gezien en ik moet nog veel verwerken![]()
Nathaniel zei:OH MY GOD
![]()
Lowlands is echt een buurt braderie vergeleken bij het Episch Spektakel Sziget Festival wat ik heb meegemaakt.
(En ik ook geen schijterij maar ook geen water uit de kraan, iets wat zo naar chloor smaakt krijg ik echt niet door me keel.)
Dat dus.Oom Klaas zei:Verhalen posten dan![]()
drain bamage zei:Dat dus.Oom Klaas zei:Verhalen posten dan![]()
clockcable zei:Een kennis van mij is ook geweest en die heeft uit het raam van de rijdende trein gekotst.![]()
) hoe hebben jullie dat dan meegenomen of gewoon ter plaatse aangeschaft en werd ook streng op gecontroleerd??drain bamage zei:Hee ff serieus wie had er nog drugs mee, zo ja (vrij logisch) hoe hebben jullie dat dan meegenomen of gewoon ter plaatse aangeschaft en werd ook streng op gecontroleerd??
Ik ben er niet zo van om in hongarije gepakt te worden met 20 pillen en vervolgens 3 jaar lang in een stinkend tbc hok te zitten tussen de serieverkrachters if you know what I mean!