gebruiker292744

Bewuste gebruiker
Hoi forumleden, ben pas tegen een heel bijzonder stofje gebotst, namelijk synthetische heroïne, wit poeder dat eigenlijk gewoon lijkt op coke of speed. Normale heroïne die zwervers op straat roken en inspuiten is gewoon bruin en vaak heel erg vervuild, maar ik heb dus een zakje met witte heroïne waarvan de gast die mij dit verkocht zei dat het 95-100% zuiver was en dat het je geen lekker warm gevoel geeft maar gelijk knock out slaat. Hijzelf heeft het van het donkere deel van het internet gekocht (heb ik niet gedaan want de heroïne kwam uit Canada en heb liever geen politie aan mijn deur) en dat dit de puurste en ook duurste vorm van heroïne is. Heeft iemand hier ooit van gehoord, geprobeerd of zien voorkomen in Nederland? Ben van plan om na mijn examens er een trip report van te maken!

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
Er zijn in Amsterdam doden gevallen omdat toeristen witte heroine aanzagen voor coke, google maar eens.

Hahaha! Dat is omdat synthetische heroïne en fentanyl, waar ook zeer veel mensen aan zijn gestorven laatste jaren, heel erg op elkaar lijken qua chemische structuur. In Amsterdam is bruin heroïne volgens mij maar 20-30% zuiver dus nemen mensen veel grotere doseringen.

https://wiki.tripsit.me/wiki/Heroin

Een normale dosering is al 10mg dus hier moet je sowieso voorzichtig mee omgaan.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Dat is omdat synthetische heroïne en fentanyl, waar ook zeer veel mensen aan zijn gestorven laatste jaren, heel erg op elkaar lijken qua chemische structuur.
Ik volg dit niet, wat is het nou dan?

Het klinkt namelijk alsof je gewoon een fentanyl analoog in handen hebt.

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
Ik volg dit niet, wat is het nou dan?

Het klinkt namelijk alsof je gewoon een fentanyl analoog in handen hebt.

It can be difficult to define exactly what synthetic heroin is because this is a blanket term that can be used to refer to different substances. One example of synthetic heroin is fentanyl, and another is carfentanil.

Fentanyl is an opioid pain medication that is considered to be 50 times more potent than heroin, but in many ways mimics the effects of morphine. Fentanyl was first introduced as a pain reliever for palliative care, but it’s since become one of the most widely used synthetic opioids. People may knowingly take fentanyl because of the powerful and rapid effects it can deliver, but they may also accidentally take it.

For example, so-called synthetic heroin is often mixed with heroin or is sold as a different medicine than what it really is. It’s led to many overdose deaths in recent years. Combining even just a small percent of fentanyl with heroin greatly decreases the amount of oxygen to the brain, which contributes to fentanyl overdose deaths.

Carfentanil is also often called synthetic heroin, and this is a derivative of fentanyl. Carfentanil is 100 times more powerful than fentanyl, meaning it’s 10,000 times more potent than morphine. It’s used to sedate large animals like elephants, and it doesn’t have approved human uses. It’s incredibly powerful and when veterinarians use it, they have to wear protective clothing.

Even in people with a tolerance for opioids, an amount of carfentanil the size of a salt grain can lead to overdose and death.

Synthetic heroin can be several things, but none of it is real heroin, the illegal opiate drugmade from morphine that is taken from the seed pod of the Asian opium poppy plant. Synthetic heroin is a man-made opioid drug. It contains no opium, which is one way it differs from real heroin. So, in other words, real heroin, which comes from a plant, is replaced by man-made analogs that are more addictive, deadly, and harder to track down.

The term synthetic heroin could refer to a combination of natural heroin that’s been mixed with fentanyl, an opioid that is similar to morphine but 50 to 100 times stronger than morphine, according to the National Institute on Drug Abuse. When fentanyl is prescribed to relieve pain in safe dosages, it can be effective. According to data from the U.S. Centers for Disease Control and Prevention, the 700-plus fentanyl-related overdoses that occurred between 2013 and 2015 is mostly linked to fentanyl that was not produced by a pharmaceutical company.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Het zijn momenteel bijna allemaal MeO Fentanyl analogen (zoals 4-MeO-Butyr-Fentanyl) die de markt in gepompt worden zonder vermelding van molecuulstructuur. Hoogstwaarschijnlijk is de enige uitzondering momenteel Butyr-Fentanyl.
De MeO Fentanyl analogen zijn grof geschat zo'n 10x meer potent dan Fentanyl zelf, ze duren ook zo'n 3x langer in duratie.

De term synthetische heroïne is onzin en je zou die term ook niet moeten willen gebruiken tenzij je een sleazy drugsdealer bent. Het zijn fentanyl analogen welke qua structuur en werkingsmechanisme significant verschillen van Diacetylmorfine. De fentanyl analogen worden trouwens wel degelijk door een erkend farmaceutisch bedrijf in China geproduceerd die medicijnen levert aan de EU en de VS. Dit bedrijf produceert ook openbaar wetenschappelijke artikelen rond deze RC fentanyl analogen.

Laatst bewerkt:

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
Het zijn momenteel bijna allemaal MeO Fentanyl analogen (zoals 4-MeO-Butyr-Fentanyl) die de markt in gepompt worden zonder vermelding van molecuulstructuur. Hoogstwaarschijnlijk is de enige uitzondering momenteel Butyr-Fentanyl.
De MeO Fentanyl analogen zijn grof geschat zo'n 10x meer potent dan Fentanyl zelf, ze duren ook zo'n 3x langer in duratie.

De term synthetische heroïne is onzin en je zou die term ook niet moeten willen gebruiken tenzij je een sleazy drugsdealer bent. Het zijn fentanyl analogen welke qua structuur en werkingsmechanisme significant verschillen van Diacetylmorfine. De fentanyl analogen worden trouwens wel degelijk door een erkend farmaceutisch bedrijf in China geproduceerd die medicijnen levert aan de EU en de VS. Dit bedrijf produceert ook openbaar wetenschappelijke artikelen rond deze RC fentanyl analogen.

Dankjewel voor de informatie! Zal eens aan de dealer vragen welk stofje dit nou precies is, als hij het zelf niet weet dan gooi ik het gewoon weg of bewaar ik het tot ik ooit de kans krijg om het te testen.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Zal eens aan de dealer vragen welk stofje dit nou precies is, als hij het zelf niet weet dan gooi ik het gewoon weg of bewaar ik het tot ik ooit de kans krijg om het te testen.
De meeste mensen zullen je aanraden om het weg te gooien maar voor mij hoef je dat niet te doen. Nadat ik door kreeg dat waarschijnlijk 4-MeO-Butyr-Fentanyl in de aanbieding werd verkocht zonder vermelding van molecuulstructuur heb ik deze destijds ook gekocht, ik heb het recht niet echt om hypocriet te doen. Je hebt sowieso al een willekeurig waarschijnlijk submiligram potente opioide gekocht, welkom bij de club. :')

Ik wou gewoon even vriendelijk attenderen op waar je mogelijk mee te maken hebt.

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
Hij heeft me zonet vertelt dat ik moet beginnen bij
De meeste mensen zullen je aanraden om het weg te gooien maar voor mij hoef je dat niet te doen. Nadat ik door kreeg dat waarschijnlijk 4-MeO-Butyr-Fentanyl in de aanbieding werd verkocht zonder vermelding van molecuulstructuur heb ik deze destijds ook gekocht, ik heb het recht niet echt om hypocriet te doen. Je hebt sowieso al een willekeurig waarschijnlijk submiligram potente opioide gekocht, welkom bij de club. :')

Ik wou gewoon even vriendelijk attenderen op waar je mogelijk mee te maken hebt.

Die gast heeft me net verteld dat ik 5mg nodig heb om high te worden maar hij was best boos want hij heeft verschillende levels van heroïne (van 1 tot 6) en ondanks dat ik alleen redelijk vaak codeïne en een keertje oxycodon heb geprobeerd heeft mijn vriend voor ons de sterkste soort (6) gekocht.

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
Verschillende levels fentanyl analoog dus.

Je vriend is inderdaad nogal een mongool dat hij niet even de details vermeld.
Was niet de eerste keer geweest dat iemand een lijntje neemt en vervolgens dood neer valt.

Nou nee hij was echt niet van plan om in een keer 100mg te gaan snuiven hij wou eerder een neusspray maken en beginnen met 100ug want we hebben best veel betaalt voor ons grammetje.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Nou nee hij was echt niet van plan om in een keer 100mg te gaan snuiven
50mg is zo weg voor mensen die ketamine of coke gewend zijn, de meeste mensen passen ook geen weegschaal toe. In dit geval gaat het ook niet zozeer om wat hij zou nemen. Ik heb wel eens mee gemaakt dat ik even weg was en iemand plots in m'n rugzak ging rommelen en vervolgens een lijntje synthetische cannaboide (gelabeld JWH-210 zakje) had weg gesnoven. Was het nasaal actief geweest was het op z'n minst een ritje ziekenhuis geweest.

Het was iemand die 4-FA zocht (na aanleiding van een 4-FA kater) en iemand die ik toch wel wat intelligenter had ingeschat. Ik had hem en zijn aanwezige huisgenoot zelfs nog specifiek verteld om van mijn weg gestopte tas af te blijven in verband met extreem potente substanties.

Op een forum is het aardig vanzelfsprekend om niet willekeurige submiligram potente substanties te stelen en in te nemen. In de praktijk is het nog wel eens minder vanzelfsprekend. Stofjes dermate potente bewaar ik enkel nog in een kluis of op vloeistof. Al overlijd je plots, sommige dingen wil je niet los rond hebben liggen.

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
50mg is zo weg voor mensen die ketamine of coke gewend zijn, de meeste mensen passen ook geen weegschaal toe. In dit geval gaat het ook niet zozeer om wat hij zou nemen. Ik heb wel eens mee gemaakt dat ik even weg was en iemand plots in m'n rugzak ging rommelen en vervolgens een lijntje synthetische cannaboide (gelabeld JWH-210 zakje) had weg gesnoven. Was het nasaal actief geweest was het op z'n minst een ritje ziekenhuis geweest.

Het was iemand die 4-FA zocht (na aanleiding van een 4-FA kater) en iemand die ik toch wel wat intelligenter had ingeschat. Ik had hem en zijn aanwezige huisgenoot zelfs nog specifiek verteld om van mijn weg gestopte tas af te blijven in verband met extreem potente substanties.

Op een forum is het aardig vanzelfsprekend om niet willekeurige submiligram potente substanties te stelen en in te nemen. In de praktijk is het nog wel eens minder vanzelfsprekend. Stofjes dermate potente bewaar ik enkel nog in een kluis of op vloeistof. Al overlijd je plots, sommige dingen wil je niet los rond hebben liggen.

Mensen die hun drugs niet laten testen of niet weten wat ze nemen en in een keer 50mg wegsnuiven vragen om een reisje naar het ziekenhuis of zelfs de dood (ik vind het wel leuk om extreem potente stofjes te verzamelen), heb zelf een weegschaaltje gekocht voordat ik enige drugs heb aangeraakt want vind sleutelpuntjes en schatten op het oog belachelijk dom.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
heb zelf een weegschaaltje gekocht voordat ik enige drugs heb aangeraakt want vind sleutelpuntjes en schatten op het oog belachelijk dom.
You and me both, en het zijn er toch altijd meer dan je denkt. Veel Ketamine gebruikers die een weegschaaltje onzin vinden.

Ik kan mij altijd wel ergeren aan mensen die Ketamine de hemel in prijzen maar te dom zijn om een weegschaaltje te bestellen.

benzzzy

Badass junkie
You and me both, en het zijn er toch altijd meer dan je denkt. Veel Ketamine gebruikers die een weegschaaltje onzin vinden.

Ik kan mij altijd wel ergeren aan mensen die Ketamine de hemel in prijzen maar te dom zijn om een weegschaaltje te bestellen.
Oops

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Is het niet gewoon Aziatische heroïne?
Heroïne wordt verrijkt uit opium uit de papaver somniferum klaproos. Deze kan in principe overal groeien in het wild (inclusief Europa) waar deze klaproos het net iets beter doet in zonnige landen zoals Afghanistan. Maar naar zeggen komt het merendeel van het opium uit het Oost Chinees gebergte waar de ondergrond (vrij schrale grond), het oppervlak (beetje schuin in richting van de zon) en de intensiteit van het zonlicht aardig optimaal zijn om opium te verbouwen.

Dat gezegd hebbende is opium ook relatief simpel te verbouwen in Nederland en België. Mijn mams stampte regelmatig halverwege de zomer een groene sappige (niet uitgedroogde bruine) zaadbol in haar thee om een opium thee te maken. Als je de groene vers ogende zaadbollen van de papaver somniferum halverwege / eind zomer een paar sneeën in zet met een mes zul je melk gelijkend vloeistof of de zaadbol zien stromen wat het opium bevattende 'poppymelk' bevat'.

Sommige bestandsdelen van het opiummelk zijn inactief en worden door middel van chemisch proces verrijkt en psychoactief gemaakt en omgevormd tot potente opiaten met effecten gelijkend aan die van Morfine zoals het product Oxycodon dat ontstaat door het verwerken van het inactieve Thebaine in opium.
- POPPIES -- FROM POPPYSEED TO OPIUM

Simpelweg opiumbollen van de plant vermengen (stampen) met alcoholische dranken zou als het goed is een efficiënte arbeidsintensieve overweging kunnen wezen.

benzzzy

Badass junkie
Heroïne wordt verrijkt uit opium uit de papaver somniferum klaproos. Deze kan in principe overal groeien in het wild (inclusief Europa) waar deze klaproos het net iets beter doet in zonnige landen zoals Afghanistan. Maar naar zeggen komt het merendeel van het opium uit het Oost Chinees gebergte waar de ondergrond (vrij schrale grond), het oppervlak (beetje schuin in richting van de zon) en de intensiteit van het zonlicht aardig optimaal zijn om opium te verbouwen.

Dat gezegd hebbende is opium ook relatief simpel te verbouwen in Nederland en België. Mijn mams stampte regelmatig halverwege de zomer een groene sappige (niet uitgedroogde bruine) zaadbol in haar thee om een opium thee te maken. Als je de groene vers ogende zaadbollen van de papaver somniferum halverwege / eind zomer een paar sneeën in zet met een mes zul je melk gelijkend vloeistof of de zaadbol zien stromen wat het opium bevattende 'poppymelk' bevat'.

Sommige bestandsdelen van het opiummelk zijn inactief en worden door middel van chemisch proces verrijkt en psychoactief gemaakt en omgevormd tot potente opiaten met effecten gelijkend aan die van Morfine zoals het product Oxycodon dat ontstaat door het verwerken van het inactieve Thebaine in opium.
- POPPIES -- FROM POPPYSEED TO OPIUM

Simpelweg opiumbollen van de plant vermengen (stampen) met alcoholische dranken zou als het goed is een efficiënte arbeidsintensieve overweging kunnen wezen.
En dat werkt goed een verse bol in heet water doen?
Ik weet toevalig een verlaten plekje waar ieder jaar genoeg groeit net als dit jaar mischien dat ik er Een paar meeneem

Zweevteev

Wijs gebruiker
@Jmths hoeveel bollen heb je nodig om ook best wel een sterk effect te ervaren, vergelijkbaar met diacetylmorfine, zonder dat je mogelijk overdoseert op één of meerdere andere stoffen in de opium? Want ik kan me voorstellen dat je behoorlijk wat nodig hebt, maar dat het misschien gevaarlijk is om zo'n dosis te nemen, omdat je net zoals bij Datura ook makkelijk kan overdoseren door een slechte ratio van de (psychoactieve) stoffen in de zaadjes, al zal zo'n punt bij Datura eerder bereikt zijn dan bij opium, vermoed ik.

benzzzy

Badass junkie
@Jmths gevaarlijk is om zo'n dosis te nemen, omdat je net zoals bij Datura ook makkelijk kan overdoseren door een slechte ratio van de (psychoactieve) stoffen in de zaadjes, al zal zo'n punt bij Datura eerder bereikt zijn dan bij opium, vermoed ik.
^
Hellaas

heyol

Bewuste gebruiker
Zelf geen opiaten gebruiker. Wel al van witte synthetische heroine gehoord. Het noemt K4.

Lijkt rommel.

Bovenaan