• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste (en laatste) keer heroine

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
vaak wordt het met het gevoel van MDMA vergeleken. Waarom is M niet ‘goed genoeg’ dan? Gezien de dip? De lage frequentie waarin je het kan nemen gezien het herstellen van de serotonine?
Ik heb zelf geen ervaring met heroine (ook geen ambitie om dat te veranderen). Ik heb wel eens gelezen dat er ook best veel mensen zijn die M fijner en leuker vinden dan Hero. Volgens mij is het dus niet helemaal correct om te zeggen dat hero voor iedereen beter of lekkerder is dan MDMA. Heroine is lichamelijk verslavend en kan veel vaker gebruikt worden dan MDMA waardoor het verslavingspotentieel, ongeacht hoe leuk/lekker het is, veel hoger is dan bij M.

Ik heb overigens zelf wel ervaring met Opium. Dat vond ik op zich wel prettig maar niet heel erg boeiend. Leek me vooral geschikt voor mensen met een zwaar leven omdat het eigenlijk alles een beetje "wegvaagd" en je er een comfortabel gevoel voor terug geeft. Ik denk dat MDMA of psychedelica een stuk leuker zijn als je toch al een leuk leven hebt.

Vchip

Badass junkie
heroine heeft een totaal ander kakarkter dan mdma. alleen de warme gevoelens en vlinders in je buik is wat imo de overeenkomsten zijn met mdma. ik refereer altijd naar mdma, omdat veel mensen xtc hebben gebruikt en dan een beetje begrijpen wat ik bedoel. maar heroine is veel meer verdoving dan warme tintelingen.

De Zandman

DF-koning
Ik blijf het "eigenaardig" op zijn zachtst gezegd vinden, om ahw appelen met peren te vergelijken.
Want dat is wat we nu in de laatste posts hier in dit thread, wat we aan het doen zijn.