Suboxone

Anna2013

Belezen gebruiker
Hoi ik had een vraagje, kan iemand mij wat meer vertellen over het medicijn suboxone? Ik maak me namelijk zorgen om iemand die het al langdurig gebruikt. Hoop op jullie reactie s

R

Revolutionair

Gast
Wel van drugsforum gehoord?
Waar je vragen over drugs kan stellen?

R

Revolutionair

Gast
Als je een vraag over drugs of medicijnen hebt dan is dit wel 'the place to be' lijkt mij.
:shrugman:

Klein Pierke

Experimenterende gebruiker
Is voor de afkick van opiaten op te vangen. Heroïne Ed. Maar net even verslavend. Afbouwen is een must. Je kan dit jaren gebruiken maar beter enkele weken/maanden.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Nouja het is wel een erg algemene vraag. Kan iemand mij er wat meer over vertellen. Dan krijg ik ook het gevoel dat er nog niet Gegoogled is. Vraag dan of iemand het zelf wel eens gebruikt heeft.

benzzzy

Badass junkie
Nouja het is wel een erg algemene vraag. Kan iemand mij er wat meer over vertellen. Dan krijg ik ook het gevoel dat er nog niet Gegoogled is. Vraag dan of iemand het zelf wel eens gebruikt heeft.
^.

De vraag alleen gaf me alleen meer dan genoeg redenen om er vanuit te kunnen gaan dat hij/zij zelf geen of in ieder geval niet genoeg onderzoek gedaan had.

En deze Vraag is hoe dan ook veel te open om een antwoord te kunnen geven dat zij Will.

Wat had ik dan moeten zeggen opioid werkt lang vrij potent werkt andere opiaten tegen en kan PWS veroorzaken als het te kort op een andere opiaat word gebruikt bla bla bla.

Maar dat had hij/zei in een aantal seconden kunnen ontdekken op www.google.com.
Lol.

Met een wat meer doelgerichte vraag had ik veel meer gekunt en dan had je ook een vriendelijker antwoord kunnen verwachten.

R

Revolutionair

Gast
Ja dat klopt, ik heb nog nooit de volle lading van jou gekregen :mrgreen:

Ik ben altijd super relax! :wink:
Alleen als je mij aan de verkeerde kant krijgt dan heb je ook een verkeerde aan me.

Dat zeggen mensen in mijn leven ook tegen mij.
Dat als je mij als vriend hebt dan kan je echt op me rekenen op van alles.
Maar zoek je problemen..
Dan kan je ook echt problemen krijgen.

Maar liever niet!
Ben ook gewoon een lieve jongen :blushing:

Modepop2

Belezen gebruiker
Hallo ik ben nieuw hier en heb wat vragen,ik ben een niet gebruiker maar kwam 3 jaar geleden in een relatie met een man die zijn verslaving anderhalf jaar voor mij verborgen kon houden...hoop ellende gehad maar ken hem dus eigenlijk alleen onder invloed van heroine en medicatie zoals methadon en subboxone...nu zit hij voor een detox in de kliniek en is in contact met mij bot liefdeloos en kwetsend...hoort dit bij de afkick? Of moet ik mezelf gaan afvragen of ik hier wel energie in moet blijven steken in deze man...ben echt een leek en weet te weinig af van de verslaving...heb ook al die jaren geen verbinding gevoeld met deze man...alsof hij op de automatische piloot handelde in de relatie en niet uit gevoel...kan iemand mij hier vertellen hoe dit zit? Ik voel me dood ongelukkig

Modepop2

Belezen gebruiker
Hoi ik had een vraagje, kan iemand mij wat meer vertellen over het medicijn suboxone? Ik maak me namelijk zorgen om iemand die het al langdurig gebruikt. Hoop op jullie reactie s
Mijn partner is via verslavingszorg van methadon over gestapt op suboxone,daarna gaan afbouwen met temgesic..is ook suboxone maar dan in lagere dosering . Dit kun je dan ook weer afbouwen tot 0 en daarna over op naltroxone,dat haalt de zucht weg maar dit moet allemaal onder begeleiding want ook van de suboxone afkomen is geen pretje.

Bovenaan