NeeOoit van Google gehoord?
Ik heb gewoon het gevoel dat OP nog niet op Google heeft gekeken en ben niet van plan haar persoonlijke google te worden...Wel van drugsforum gehoord?
Waar je vragen over drugs kan stellen?
Mensen niet zo serieus ik ga al googelen wilde graag wat persoonlijke ervaringenIk heb gewoon het gevoel dat OP nog niet op Google heeft gekeken en ben niet van plan haar persoonlijke google te worden...
Ik ben ook niet voor die vraag lid gewordenAls je een vraag over drugs of medicijnen hebt dan is dit wel 'the place to be' lijkt mij.
![]()
Er staan in de topics genoeg ervaringen omtrent Suboxone, kijk daar maar eens naar.Ik ben ook niet voor die vraag lid geworden
Volgens mij is één van de regels van het forum dat we mensen =vriendelijk= benaderen. - Je had ook kunnen zeggen: "Ik neem aan dat je Suboxone al opgezocht hebt op het Internet, en ik kan daar het volgende aan toevoegen: ...".Ooit van Google gehoord?
^.Nouja het is wel een erg algemene vraag. Kan iemand mij er wat meer over vertellen. Dan krijg ik ook het gevoel dat er nog niet Gegoogled is. Vraag dan of iemand het zelf wel eens gebruikt heeft.
@Revolutionair haha grappig om dat es van jou te horen![]()
Volgen mij ben ik altijd lief tegen jou geweest!

Ja dat klopt, ik heb nog nooit de volle lading van jou gekregen![]()
Mijn partner is via verslavingszorg van methadon over gestapt op suboxone,daarna gaan afbouwen met temgesic..is ook suboxone maar dan in lagere dosering . Dit kun je dan ook weer afbouwen tot 0 en daarna over op naltroxone,dat haalt de zucht weg maar dit moet allemaal onder begeleiding want ook van de suboxone afkomen is geen pretje.Hoi ik had een vraagje, kan iemand mij wat meer vertellen over het medicijn suboxone? Ik maak me namelijk zorgen om iemand die het al langdurig gebruikt. Hoop op jullie reactie s