STRATTERA ADHD

DrBarbaar

Newbie
jo de manne ik ben 21 en ik wil graag een noradrenaline reuptake remmer gaan gebruiken.
ik heb adhd en mijn leven gaat weer trager gaan als ik nu niet vooruitga op school en STRATTERA word wel gebruikt voor mensen met ADHD die studeren dus KUT vinden en door dit medicijn kan het je allemaal niet veel schelen. wat ik dus echt nodig heb .
Ik las wel dat er veel mensen aan gestorven waren maar door teveel slecht eten zijn er ook veel mensen gestorven dus het is je af te vragen of het niet gewoon uitzonderingen waren die mensen.
ik wil gewoon verder met mijn leven en ik als ik daar een pil voor moet pakken dat is normaal tegenwoordig ik heb genoeg afgezien.

T-men

Bewuste gebruiker
Gezien er een kans aanwezig is dat ik bovenstaande door de nogal chaotische zinsopbouw verkeerd interpreteer zal ik mijn reactie enigszins genuanceerd brengen...

'Ik denk dat je een afspraak moet maken met je huisarts. Je vraagt (zoals ik het interpreteer) advies t.a.v. medicatie-gebruik, dit is een DRUGS-forum...'

Correct me if I'm wrong!

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
T-men zei:
Gezien er een kans aanwezig is dat ik bovenstaande door de nogal chaotische zinsopbouw verkeerd interpreteer zal ik mijn reactie enigszins genuanceerd brengen...

'Ik denk dat je een afspraak moet maken met je huisarts. Je vraagt (zoals ik het interpreteer) advies t.a.v. medicatie-gebruik, dit is een DRUGS-forum...'

Correct me if I'm wrong!
Dit is de farmaceutische sector..

T-men

Bewuste gebruiker
Ja, maar zitten we in de farmaceutische hoek om elkaar te vertellen op welke medicijnen het best getript kan worden of wat geslikt kan worden als je slecht gaat?
Of zitten we hier met z'n allen om lukraak advies te geven over medicatie waar het merendeel geen kennis van heeft aan iemand die niet opzoek ik naar een trip maar serieus advies wil...

:confused:

speeseend

Wijs gebruiker
Denk je dat TS geen besef heeft waar hij zich bevindt of wie er benaderd dient t e worden voor een deskundig advies?

Soma

Bewuste gebruiker
Ik raadt je die troep af. Het rommelt echt teveel met je neurotransmitters. Ik heb het een kleine maand genomen denk ik en ik heb er zware stemmingswisselingen op gehad. Van normaal en geconcentreerd naar suïcidaal :kots:

astrada

Newbie
Laatste nieuws Strattera-rapport

4 oktober 2008

Strattera rapport timing

Het CBG (college ter beoordeling geneesmiddelen) ziet af van het hoger beroep tegen de uitspraak van de Amsterdamse bestuursrechter en kiest ervoor het rapport met gegevens over Strattera, een relatief nieuw ADHD medicijn, vrij te geven. Eerder op deze webpagina meldden we reeds het onbegrijpelijk te vinden waarom het CBG zo’n weerstand biedt tegen openbaarmaking van de gegevens omdat Strattera kan leiden tot zelfmoord, leverbeschadiging en hartkwalen. Het CBG heeft blijkbaar eieren voor zijn geld gekozen, maar stelt openbaarmaking op verzoek van producent Lilly wel nog tien dagen uit. Curieus is hierbij dat over tien dagen bekend wordt of Strattera volledig vergoed zal worden door de verzekering. Wij zijn onder de indruk van de kwaliteit van deze timing.

Zie ook http://www.nrcnext.nl/nieuws/nederland/ ... t_ADHD-pil

Lees de gehele geschiedenis "openbaring Strattera-rapport" op http://www.ncrm.nl/nieuws.htm

T-men

Bewuste gebruiker
Ach, numero zoveel op rij die eerst mega-succesvol lijkt te zijn maar waar na verloop van tijd extreme neveneffecten naar voorschijn blijken te komen...

Werk in GGZ, kom te vaak zulke wondermiddelen tegen...

Soma

Bewuste gebruiker
Wel schandalig dat ze ons dan gebruiken als proefkonijn om achter die neveneffecten te komen eigenlijk..

neem maar lekker amfetamines ipv die troep.

laatst werd ik bijna de klas uitegooid omdat ik amfetties opperde boven alle andere nieuwe onzin als visolie of die straterra shit :tearsofjoy:

anoniempje

Bewuste gebruiker
heb je al dexamfetamine geprobeerd ? ik vind met die en ook met ritalin en strattera
dat je gwoon andere persoon word half gesedeert en zombie en dan niet op de leuke manier :mrgreen:
ik verveel me dan ook zoineens en alles lijkt zo stil en saai, ik ben gewoon gewend aan hyperactief te zijn en beetje anders dan anders maar dat maakt mij.
Nu slik ik imiprimine dat werkt wel tegn de impusliviteit en concentratie problemen ook wel een beetje
maar je blijft gewoon je zelf dat werkt voor mij beter.

je zal gewoon moeten experimenteren welke het beste voor jou is maar die rebound is ook kut die je elke keer krijgt nou heb je dat van dexamfetamine minder want die werkt langer en is zwaarder

succes

Bovenaan