Strak van de GHB? wtf?

meth666

Belezen gebruiker
Ik ben echt compleet verbaast. :openmouth: :confused:
Me bovenbuurman kwam GHB bij me halen, dit werd de 2de keer in zijn hele leven dat hij GHB zou nemen. De GHB is gemaakt door mijn maat uit begie en heeft een zuiverheid van bijna 70%, is heel dik en net vloeibaar genoeg.
Ik heb met een behoorlijk preciese spuit de eerste keer ruim 4 ml in een glas met cola gegeven. Bij andere mensen had dit een effect van plat gaan.
Maar even later hoor ik hard muziek aangaan, en gebonk en een luidkeels meezingende bovenbuurman :confused: Hij belt me op (ongeveer kwartier na de eerste dosis) , of hij nog wat GHB mag. Oke ik dacht miss om wat voor reden dan ook dat hij er super goed tegen kan (de eerste keer lag hij wel plat). Of dat de GHB wat ouder was geworden (lijkt me sterk want lag in de vriezer). Maargoed, ik ga naar hem toe, en doe een hoeveelheid van 3,5ml in zijn cola glas. Nu gaat hij plat dacht ik deze tikt boven op die ander en klaar. Het is in 1 keer stil, en een luide bons. Hmmm toch maar even gaan kijken. Ik doe de deur open, bons hij staat en zegt: Jah als ik lig heb ik alleen maar zin om wat te doen en hij gaat weer zingen :confused: :openmouth: WTF. Genoeg, heb zin in nachtrust, geef hem nog een dosis van 5 ml (dit is pas kwartier na vorige dosis). Na Serieus, Die gast staat helemaal strak, net of hij 10gram speed naar binnen heeft gesnoven niet normaal. spieren in zijn nek staan helemaal strak met dikke aderen. Nu 25 minuten later staat hij nog steeds te bonken en springen :openmouth: Hij slikt verder geen medicijnen, heeft geen andere drugs gebruikt.
Iemand enige ervaring WTF hier aan de hand is?
Komt het door met cola opdrinken (lijkt me sterk)
Hij heeft waarschijnlijk wel ADHD, komt het daardoor?
12,5ml, van deze, serieus echt sterke ghb. Damn, daar krijg je 3 man mee plat?

echt nie gezond hoor die gozer

mind

Newbie
zeer onverantwoordelijk wat je met je buurman doet, het is geen labrat!

GHB kan een heel stimulerend effect hebben, vaak is het ook zo dat mensen erg actief worden vlak voordat ze out gaan.

zommes

Badass junkie
Ja precies, ik hou ook wel van flink dansen oiv GHB. Maar na 12.5 ml niet meer nee.

Maar had die kerel er niet gewoon een paar flinke lijnen pep bij genomen?

matthijs

Badass junkie
Ben bang dat ik ook wel eens iemand goldstrike heb gevoerd om hem neer te krijgen. Hij was een gevaar voor zichzelf en anderen.
Wel mooi verhaal Meth666!!! :smoke:

eXeCuze

Bewuste gebruiker
hmmn ik had laatst ook voor de eerste keer ghb gedaan en stond ook strak :openmouth: mja 2e keer was gewoon normaal

hahah je hebt zeker een hekel aan je buurman, hem 12.5 ml te geven binnen 3 kwartier :grin:

het beste is om na + - 2 uur bij te doseren,
maar het kan ook anders...

cordelia

Experimenterende gebruiker
nou lekker zo een buurman.
zo had ik zaterdag zo een leuke dosis binnen dat ik in coma belandde op de ehbo.
lachen man als dat ook was gebeurt met je buurman

WTF. Genoeg, heb zin in nachtrust, geef hem nog een dosis van 5 ml (dit is pas kwartier na vorige dosis).

had je in ieder geval je nachtrust gehad :wink: :wave:

Wimmel

Newbie
Hoe krijg je een ghb sterkte van 70% nota benen? ik dacht als je het proces juist doet dat je een sterkte van 40 tot 50% krijgt en niet hoger.

Gr Wimmel

ax4bspro

Newbie
GHB gebruik dus

Ik heb ruim een jaar niets anders dan vloeibare gebruikt, wel alcohol erbij .. Ik werd daar ook heel actief van ...
Ik dronk zo'n 2-3 flugel potjes per dag en opstap een stuk of 4 toch wel ...
Hangt gewoon van persoon tot persoon af .. en nix met gestalte te maken ofz .. ik ben amper 1m70 en denk iets van 70 Kg ..
Ben wel paar keer op spoed terecht gekomen ..en rood kruis ... in principe kunt ge der nie dood van blijven als ge gewoon nie teveel gaat combineren eh ... GHB op zich is maar een suplement wa ge neemt, iets heel anders dan speed of al die nest ... Iets wat u lichaam zelf aanmaakt ..... en ge neemt daar een extra'tje van ...
Meer is het niet ...
Zover mijn ervaring nog iets moet weten Stuurt ge maar ofz
greetz :beer:

xcrement

Belezen gebruiker
4 dopjes of 4 flesjes?
4flesjes = 80ml als ze nog niet helemaal vol zijn.
:rolleyes:
en de stof ghg wordt helemaal niet aangemaakt in je lichaam

ax4bspro

Newbie
eeeuhm

GHB is een stof die door je eigen lichaam wordt geproduceerd ... wrm bestaat er geen urine test voor ??? omdat iedereen op de wereld positief zou testen ... is zonder zever hoor .

En ja 4 volle flugels ik verkocht vroeger dus en das zonder te overdrijven ze .. ge wordt da heel gewent aan .. be mij werkte da omgekeerd na een tijd .. kon bijna nemeer slapen .. werd er actief van ... enz

Greetz :grin:

ZooC

Newbie
Je hebt ze echt nog veel minder op een rijtje dan je buurman.

Notabene nog zo onnozel om die vragen nog te stellen terwijl als die vent in een coma was geraakt of erger nog, in z'n eigen braaksel was gestikt, je de komende tien jaar achter slot en grendel was gegaan wegens moord met onvoorbedachte rade.

uhhhh, niet aan gedacht natuurlijk.

Bollie

Bewuste gebruiker
Mensen kunne zeer actief zijn, vlak voor ze out gaan.
Dus proficiat... Je hebt 'm bijna neergekregen. Volgende keer wat grotere porties geven, zouk zeggen. :rolleyes:

En dat de spieren stijf staan van ghb, is normaal.
Dit heeft iedereen bij hoge porties.

Ghb zou zelfs een spieropbouwend effect hebben, dit is nog niet bewezen, maar bodybuilders gebruiken het ook wel af en toe. Je spieren kunnen er echt keihard door staan.

Bron: http://www.eigenkracht.nl/publicaties/sportfitness/ghb

Bollie

Bewuste gebruiker
ZooC zei:
Je hebt ze echt nog veel minder op een rijtje dan je buurman.

Notabene nog zo onnozel om die vragen nog te stellen terwijl als die vent in een coma was geraakt of erger nog, in z'n eigen braaksel was gestikt, je de komende tien jaar achter slot en grendel was gegaan wegens moord met onvoorbedachte rade.

uhhhh, niet aan gedacht natuurlijk.

Ze zouden wrss toch nix in die vent z'n bloed gevonden hebben. Rofl.

Bovenaan