Ik ben echt compleet verbaast.
Me bovenbuurman kwam GHB bij me halen, dit werd de 2de keer in zijn hele leven dat hij GHB zou nemen. De GHB is gemaakt door mijn maat uit begie en heeft een zuiverheid van bijna 70%, is heel dik en net vloeibaar genoeg.
Ik heb met een behoorlijk preciese spuit de eerste keer ruim 4 ml in een glas met cola gegeven. Bij andere mensen had dit een effect van plat gaan.
Maar even later hoor ik hard muziek aangaan, en gebonk en een luidkeels meezingende bovenbuurman
Hij belt me op (ongeveer kwartier na de eerste dosis) , of hij nog wat GHB mag. Oke ik dacht miss om wat voor reden dan ook dat hij er super goed tegen kan (de eerste keer lag hij wel plat). Of dat de GHB wat ouder was geworden (lijkt me sterk want lag in de vriezer). Maargoed, ik ga naar hem toe, en doe een hoeveelheid van 3,5ml in zijn cola glas. Nu gaat hij plat dacht ik deze tikt boven op die ander en klaar. Het is in 1 keer stil, en een luide bons. Hmmm toch maar even gaan kijken. Ik doe de deur open, bons hij staat en zegt: Jah als ik lig heb ik alleen maar zin om wat te doen en hij gaat weer zingen
WTF. Genoeg, heb zin in nachtrust, geef hem nog een dosis van 5 ml (dit is pas kwartier na vorige dosis). Na Serieus, Die gast staat helemaal strak, net of hij 10gram speed naar binnen heeft gesnoven niet normaal. spieren in zijn nek staan helemaal strak met dikke aderen. Nu 25 minuten later staat hij nog steeds te bonken en springen
Hij slikt verder geen medicijnen, heeft geen andere drugs gebruikt.
Iemand enige ervaring WTF hier aan de hand is?
Komt het door met cola opdrinken (lijkt me sterk)
Hij heeft waarschijnlijk wel ADHD, komt het daardoor?
12,5ml, van deze, serieus echt sterke ghb. Damn, daar krijg je 3 man mee plat?
echt nie gezond hoor die gozer
Me bovenbuurman kwam GHB bij me halen, dit werd de 2de keer in zijn hele leven dat hij GHB zou nemen. De GHB is gemaakt door mijn maat uit begie en heeft een zuiverheid van bijna 70%, is heel dik en net vloeibaar genoeg.
Ik heb met een behoorlijk preciese spuit de eerste keer ruim 4 ml in een glas met cola gegeven. Bij andere mensen had dit een effect van plat gaan.
Maar even later hoor ik hard muziek aangaan, en gebonk en een luidkeels meezingende bovenbuurman
Iemand enige ervaring WTF hier aan de hand is?
Komt het door met cola opdrinken (lijkt me sterk)
Hij heeft waarschijnlijk wel ADHD, komt het daardoor?
12,5ml, van deze, serieus echt sterke ghb. Damn, daar krijg je 3 man mee plat?
echt nie gezond hoor die gozer
:P