Hey mensen ik heb al een ander topic geopend hier dat ik gepakt bent met meerdere pillen, maar dit heeft mijn leven veranderd.. Het gesprek met de man die me verhoord heeft heeft me doen inzien dat het zo niet langer kan.. Dus ik ga er mee stoppen.. Ik weet niet zeker of ik verslaafd ben maar ik ben bang dat ik het wel erg ga missen.. Vooral de feesten. Het is niet zo dat ik niet zonder xtc kan feesten maar ben bang dat als ik er ben, ik me misschien niet kan inhouden of dat ik toevallig er mee in aanraking kom en het mis gaat dat ik dan wordt opgepakt en mijn strafblad definitief wordt.
Ik weet dat dit misschien niet het juiste (sub)forum is om dit te posten maar wou het even van me afschrijven, ik voel me gewoon echt kut nu. Bijna het hele dorp/stad weet dat ik gepakt ben, iedereen kijkt anders naar me dan voorheen denk ik, ik voel me een schim van mezelf
. Ben zeer droevig en kan echt elk moment in huilen uit barsten. Ik schaam me zo erg dat ik gepakt ben, dat ik gebruik, en dan ook nog zo zit te zeuren dat ik nooit meer mag gebruiken
.
Nogmaals sorry voor deze post moest het even allemaal kwijt
Ik weet dat dit misschien niet het juiste (sub)forum is om dit te posten maar wou het even van me afschrijven, ik voel me gewoon echt kut nu. Bijna het hele dorp/stad weet dat ik gepakt ben, iedereen kijkt anders naar me dan voorheen denk ik, ik voel me een schim van mezelf
Nogmaals sorry voor deze post moest het even allemaal kwijt