toooz zei:
Ik ben nu immers 2weeken gestopt omdat ik geen auto meer heb en niets meer kan gaan halen,
ik droom er van, om in holland of belgie te woonen !!!!!
ik rook een pakje per dag!!!!!!!!
vroeger rookte ik GEEN sigaretten en minimum 2 joints per dag (4jaar aan een stuk)
is eerste keer dat ik zo lang stop
stoppen hoeft echt niet, overdag vindt ik het niet erg, maar wanneer het donker wordt...man man wat mis ik dan men joint
alcool is gewoon niet het zelfde, voor mij is het 40% de smaak van een lekkere joint en 60% het effekt
Just zelfde hier, alleen ik rook wel sigaretten (alleen op school en als we geen wiet roken bij kameraden, dan nog rook ik zeeer amper)
minimum 2 joints of toch 1 enzo. Maar alsek nu geen wiet heb en tis savonds idd, dan komt die drang boven. En vooral als ge een goeie film geprogrammeerd ziet staan op TV. Dan is die drang om een joint te willen roken groot. Maar dan kijkek gewoon geen film

Kan nu eenmaal geen films zien zonder dat ik stoned ben, dan vervelen ze me gewoon. Als ik stoned ben, heb ik daar alle oren naar.
Maar de laatste tijd zittek ook vooral in m'n kop om te minderen maja pff, tis niet omdak zeg dat ik zoveel rook enzo, kvind het hatelijk nu dat ik niet meer weet hoe ik me vroeger "voeldde" want ik voel me nu heel anders. Maw. Dak precies niet in de realiteit leef. Kzie steeds meer en meer dingen die zo raar zijn voor mij of ik snap veel minder van m'n eigen en dat m'n kameraden mij precies maar moeilijk snappen met wat ik wil zeggen. Ik denk steeds dat het onze dialectverschil is (aangezien ik antwerpenaar ben en hij limburger.) Niet dat dat daar is mee te maken heeft, maar tis puur een voorbeeld.
Ook m'n gevoelens zijn steeds lusteloos, kmoet nog altijd m'n vitamine pillen eten omdak ijzer tekort heb en steeds oververmoeid. Ik weet niet meer echt wat "normaal slapen" is. Gewoon, normaal in slaap vallen enzo.
Maar de joint blijft gewoon zo lekker, een pure gewoonte, een verdoken verslaving. Ik weet het niet.