stoppen met roken

slashkia

Newbie
stoppen met roken is niet altijd even evident, daarom ben ik oversgestapt naar de shisha pen.

dat is een pennetje, waain je essences kunt indoen, met of zonder nicotine, en bij mij is het gelukt om min of meet te stoppen met roken.

zeker de moeite om te proberen!!! :grin: :grin: :grin: :grin:

nicotine is ook een hardnekkige verslaving en erg slecht voor de gezondheid, daarom vind ik dit forum hier passen :smoke:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
De ene verslaving voor de andere vervangen is niet echt stoppen met roken. Verder werkt het voor veel mensen ook nog eens niet. Het klinkt ook te mooi om waar te zijn he, ergens mee beginnen om van je verslaving af te komen. Ergens mee beginnen is altijd makkelijker dan ergens mee stoppen.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
niet mee eens.. ik ben van de ene op de andere dag gestopt met roken en heb er geen andere gewoonte voor teruggekregen

MeejheM

Badass junkie
Snoepen?

laten we roken even niet in het rijtje heroine, ghb, alcohol, benzo's en dergelijken plaatsen.
sinds dat hele rookverbod kan ik tijden mijn werk veel minder roken dan voorheen. het resultaat is wel dat ik in mijn eigen tijd ook al de helft minder rook. met drank krijg ik dat niet zo vanzelf voor elkaar.

kingdalton

Belezen gebruiker
Gestopt met roken, begonnen met dampen. :wink:

Ik denk dat het een goed alternatief is als je het niet op kan brengen om te stoppen met de gewoonte. Zo'n nicotinevervanger maakt het wel een stuk makkelijker, vergt eigenlijk helemaal geen wilskracht :)

Bovenaan