wil een nieuwe met thc filter)
Hoezo niet? :PSmokeMe zei:wil een nieuwe met thc filter)
Doe maar beter niet
OT:
Jointkokertje is handig
En drinken is noodzakelijk
Heb zelf ook nog een hasjplankje, en als je huisgenoten hebt is een wierookhouder ook aan te raden
Dan ben ik blij dat ik geen stoere stoner ben.Damien0124 zei:Rastamuts, felgekleurd hippy shirt en natuurlijk baggy cammo broeken. Alle coole stoners lopen er zo bij!
Damien0124 zei:Rastamuts, felgekleurd hippy shirt en natuurlijk baggy cammo broeken. Alle coole stoners lopen er zo bij!

Amaranth zei:Joint koker.
Vloei.
Tip.
Houten pijpje met smoke screens voor puur roken.
Grinder.
Moet ooit nog eens een hele mooie shisha bij en een dikke bong.
iSmokex zei:-'stormaansteker', zo'n aansteker die gewoon altijd aangaat en niet uit word geblazen door de wind)
Zal met dat laatsta over growen wel uitkijken met posten! Weet niet of hier dingen gecheckt worden dor politie ofzo, maar meen me te herinneren dat ik iets had gelezen hier over 2 mensen die er problemen mee hadden gehad (weet niet precies meer waar het over ging)Lord Herbal zei:iSmokex zei:-'stormaansteker', zo'n aansteker die gewoon altijd aangaat en niet uit word geblazen door de wind)
Hier noemen we dat een jodenbranderXD
Maarja, wietshit die ik heb:
Blowen:
1 stashbox
2 Wekpotten met wiet
1 weegschaaltje
Vloei
Ripvloei
18cm vloei
Bluntjes
1 Metalen vloeipakje
Tip
Tabak
1 Grinder
1 Bong
1 Shisja (Arabische pijp)
1 Metalen Puurpijpje
1 Glazen Puurpijpje
Screens
Kooltjes
Enkele honderden lege zakjes
een bakje voor skuff
Jointkokertjes
Goede Muziek (Bob Marley, Cypress Hill, Led Zeppelin enz.)
en natuurlijk Planten
En... dingen die ik vergeten ben??
Dan kan wietforum maar beter uit de luchtiSmokex zei:Zal met dat laatsta over growen wel uitkijken met posten! Weet niet of hier dingen gecheckt worden dor politie ofzo, maar meen me te herinneren dat ik iets had gelezen hier over 2 mensen die er problemen mee hadden gehad (weet niet precies meer waar het over ging)
Valt volgens mij wel mee, gaat hier niet over 10kW ofzo
Nevernooit dat ik daar iets uit ga inhaleren, zo ontzettend chemisch, kan niet goed zijn!iSmokex zei:Zal met dat laatsta over growen wel uitkijken met posten! Weet niet of hier dingen gecheckt worden dor politie ofzo, maar meen me te herinneren dat ik iets had gelezen hier over 2 mensen die er problemen mee hadden gehad (weet niet precies meer waar het over ging)
Oké, heb voor de zekerheid mn quote van jou ook maar aangepast. Better safe than sorryLord Herbal zei:iSmokex zei:Zal met dat laatsta over growen wel uitkijken met posten! Weet niet of hier dingen gecheckt worden dor politie ofzo, maar meen me te herinneren dat ik iets had gelezen hier over 2 mensen die er problemen mee hadden gehad (weet niet precies meer waar het over ging)
IK heb er maar 5, meer neem ik er niet. Maar ja, ze doen wel vaker moeilijk over onnozele dingen, dus ik zal het even censureren, zodat die lui hun gestapo-aspiraties niet op mij kunnen laten botvieren.
iig bedankt, kwist niet dat hier al mensen genaaid waren![]()

Delcasa88 zei:Dan kan wietforum maar beter uit de luchtiSmokex zei:Zal met dat laatsta over growen wel uitkijken met posten! Weet niet of hier dingen gecheckt worden dor politie ofzo, maar meen me te herinneren dat ik iets had gelezen hier over 2 mensen die er problemen mee hadden gehad (weet niet precies meer waar het over ging)Valt volgens mij wel mee, gaat hier niet over 10kW ofzo
(btw, is led kweken een beetje te doen?)