Stonerspullen

iSmokex

Bewuste gebruiker
Spullen die iets te maken hebben met blowen, wat heb jij daarvan? :grin:
Nog aanraders qua spullen die je echt MOET hebben als stoner zijnde?

iSmokex

Bewuste gebruiker
Ik zal aftrappen.

-Vloe
-Tipjes
-Wiet
-Bong (acryl)
-Pijpje (metaal, heel standaard model. Gebruik hem ook nooit, maar wil toch een nieuwe)
-Grinder (metaal, 2 delig, wil een nieuwe met thc filter)
-Waterpijp
-Weegschaaltje
-'stormaansteker', zo'n aansteker die gewoon altijd aangaat en niet uit word geblazen door de wind)

Edit: ohja wil in de toekomst nog wel zo'n 'hasjmaker' kopen, ben niet echt een hasjtype, ben meer van de wiet. Maar het lijkt me toch wel grappig je eigen hasj te maken.

SmokeMe

Belezen gebruiker
wil een nieuwe met thc filter)

Doe maar beter niet :tearsofjoy:

OT:
Jointkokertje is handig
En drinken is noodzakelijk
Heb zelf ook nog een hasjplankje, en als je huisgenoten hebt is een wierookhouder ook aan te raden

Amateurtje

Wijs gebruiker
Je hoeft geen 'hasjmaker' te kopen om je eigen hasj te maken, emmer en zakje is genoeg..

Maargoed

een zelfroller is ook altijd handig als je te tam bent voor ene te draaien.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
- Rollmate ( kan zelf niet draaien :rolleyes: )
- 'Chillbox' om al je stoner spulletjes in te bewaren.
- Tabak, rook niet altijd puur.
- Muziek.

+ alle hiervoor genoemde dingen, behalve een hasjplankje dan.

iSmokex

Bewuste gebruiker
SmokeMe zei:
wil een nieuwe met thc filter)

Doe maar beter niet :tearsofjoy:

OT:
Jointkokertje is handig
En drinken is noodzakelijk
Heb zelf ook nog een hasjplankje, en als je huisgenoten hebt is een wierookhouder ook aan te raden
Hoezo niet? :P

Ohja die kokertjes was ik vergeten, heb ik er ook nog 2 van. Wierrook heb ik ook op mn kamer voor de blow lucht anders xD

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Rastamuts, felgekleurd hippy shirt en natuurlijk baggy cammo broeken. Alle coole stoners lopen er zo bij!

Frank123

Wijs gebruiker
Damien0124 zei:
Rastamuts, felgekleurd hippy shirt en natuurlijk baggy cammo broeken. Alle coole stoners lopen er zo bij!
Dan ben ik blij dat ik geen stoere stoner ben.

Heb niet echt specifiek iets.. maar zo'n luchtdichte joint-koker komt altijd wel van pas

Amaranth

Bewuste gebruiker
Joint koker.
Vloei.
Tip.
Houten pijpje met smoke screens voor puur roken.
Grinder.

Moet ooit nog eens een hele mooie shisha bij en een dikke bong.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
wat betreft die thc filter grinders,

je hebt aan het eind van de maand wel lekkere thc,
maar die loop je dus mis bij je jointjes.

cropp

Badass junkie

gevuld met verschillende lange vloei, tips, lege zakjes, 5 benzine stiften, een fles water, 2 blikken bier, een zak dropfeters, een koptelefoon, 2 spuitbussen, een puurpijp en turkie dot en warme handschoenen...

als we gaan trippen of als ik zeker weet dat ik niet voor een uur of 11 s`morgens terug ben gaan er nog koekjes, vruchtensap en een extra pak shag bij...

Mind_blowing

Experimenterende gebruiker
Lange vloei (Smoking Black + Smoking Eco)
Verschillende soorten tips
2 metalen grinders
0,5 houten grinder (er mist een helft, de ander ligt verspreidt over m'n kamer)
Metalen bong
Wiet + shag
Houten, mooi versierd puurpijpje met een stuk of 10 pakjes screens
IJzeren case, met tijgerafbeelding op de bovenkant
Smokers-etui van Azarius (zwart)
'n Hasjpas, bedekt met wat kleine stukjes Afgaan lijkt te zijn :grin: *krijgt idee en gaat 'n rest-jointje draaien*
Zichtbaar: 5 aanstekers
Niet zichtbaar: 25 aanstekers
En last but not least: een mooie verzameling spacemuziek ^^

Ik heb sinds een tijdje gewoon een houten sigarendoosje waar alles in zit wat ik nodig heb;
Paar pakjes lange vloei, paar pakjes tips, shaq, pen, metalen grinder met thc filter, paar aanstekers en natuurlijk wiet/hasj.
Verder heb ik nog een chille bong staan voor de afwisseling :stoned:

metaldevil666

Experimenterende gebruiker
houten grinden (blijven de chillste)
mooie GLAZEN bong (die ik helaas niet kan gebruiken vanwege ouders >.<)
purepipe (2)
screentjes
shag
rollmate (die we nog nooit gebruikt hebben)
lange vloei + tip
een ouwe troffee van mn opa die hij heeft gekregen toen hij schutterskoning was in Wehl die je heel mooi kan gebruiken om je lekkere wietje in te bewaren :grin:
zit een zo goed als luchtdichte bovenkant op dus je wiet kan nog zo stinken en je ruikt niks xD

cropp

Badass junkie
ik heb nu een sigarenkisje ergens vandaan getoverd, daar zit nu een cruncher, 2 lange vloei, een stuk of 5 lege zakjes, 3 pakjes tip, een puurpijp en een zak salvia en een halve joint in...

Lord Herbal

Belezen gebruiker
iSmokex zei:
-'stormaansteker', zo'n aansteker die gewoon altijd aangaat en niet uit word geblazen door de wind)

Hier noemen we dat een jodenbranderXD

Maarja, wietshit die ik heb:
Blowen:
1 stashbox
2 Wekpotten met wiet
1 weegschaaltje
Vloei
Ripvloei
18cm vloei
Bluntjes
1 Metalen vloeipakje
Tip
Tabak
1 Grinder
1 Bong
1 Shisja (Arabische pijp)
1 Metalen Puurpijpje
1 Glazen Puurpijpje
Screens
Kooltjes
Enkele honderden lege zakjes (gebruikt)
een bakje voor skuff
Jointkokertjes
Goede Muziek (Bob Marley, Cypress Hill, Led Zeppelin enz.)

en natuurlijk Planten:grin:

En... dingen die ik vergeten ben??

iSmokex

Bewuste gebruiker
Lord Herbal zei:
iSmokex zei:

Hier noemen we dat een jodenbranderXD

Maarja, wietshit die ik heb:
Blowen:
1 stashbox
2 Wekpotten met wiet
1 weegschaaltje
Vloei
Ripvloei
18cm vloei
Bluntjes
1 Metalen vloeipakje
Tip
Tabak
1 Grinder
1 Bong
1 Shisja (Arabische pijp)
1 Metalen Puurpijpje
1 Glazen Puurpijpje
Screens
Kooltjes
Enkele honderden lege zakjes
een bakje voor skuff
Jointkokertjes
Goede Muziek (Bob Marley, Cypress Hill, Led Zeppelin enz.)

en natuurlijk Planten:grin:

En... dingen die ik vergeten ben??
Zal met dat laatsta over growen wel uitkijken met posten! Weet niet of hier dingen gecheckt worden dor politie ofzo, maar meen me te herinneren dat ik iets had gelezen hier over 2 mensen die er problemen mee hadden gehad (weet niet precies meer waar het over ging)

Biertje

Bewuste gebruiker
I-Pod
Boxjes
Camera
Langvloei
Tips
Sigaretten/shag
Extra brede vloei
3 blikjes echte cola
Pak koekjes, of als ik thuis ben hamburgers en frituurmix
Lekker weer
Vrienden
Kratje bier.

Delcasa88

Bewuste gebruiker
iSmokex zei:
Zal met dat laatsta over growen wel uitkijken met posten! Weet niet of hier dingen gecheckt worden dor politie ofzo, maar meen me te herinneren dat ik iets had gelezen hier over 2 mensen die er problemen mee hadden gehad (weet niet precies meer waar het over ging)
Dan kan wietforum maar beter uit de lucht :rolleyes: Valt volgens mij wel mee, gaat hier niet over 10kW ofzo :) (btw, is led kweken een beetje te doen?)

Ik heb:
2 stashboxen (1 mascotte vloeibox, 1 broodtrommeltje dat uitgedeeld werd op denhaag CS)
Stuk of 5 grinders ( kwamen gratis bijAzarius bestellingen :P )
1 pakje vloe (blauwe mascotte, nood oplossing vd avondwinkel)
Pakje Lucky shag (uit kosten overweging)
halfje zerozero hash
Kleine aquilla/shisha + kooltjes (fruittabak ligt bij paps en mams) na aanschaf op vakantie niet 1 keer meer gebruit :rolleyes:
14000 chille muziek nummers
200gig aan films
30 originele DVDs

Die rollercoaster-bong heb ik via azarius weten te scoren, 2 stuks. WAT EEN MEUK! Je hoeft er maar 2 meter bij in de buurt te komen en het ruikt alsof je een lijmfabriek in loopt :kots: Nevernooit dat ik daar iets uit ga inhaleren, zo ontzettend chemisch, kan niet goed zijn!

Lord Herbal

Belezen gebruiker
iSmokex zei:

IK heb er maar 5, meer neem ik er niet. Maar ja, ze doen wel vaker moeilijk over onnozele dingen, dus ik zal het even censureren, zodat die lui hun gestapo-aspiraties niet op mij kunnen laten botvieren.
iig bedankt, kwist niet dat hier al mensen genaaid waren:(

iSmokex

Bewuste gebruiker
Lord Herbal zei:
iSmokex zei:

IK heb er maar 5, meer neem ik er niet. Maar ja, ze doen wel vaker moeilijk over onnozele dingen, dus ik zal het even censureren, zodat die lui hun gestapo-aspiraties niet op mij kunnen laten botvieren.
iig bedankt, kwist niet dat hier al mensen genaaid waren:(
Oké, heb voor de zekerheid mn quote van jou ook maar aangepast. Better safe than sorry :grin:

blackview

Newbie
mobiel of vrienden emt gitaar voor de muziek
wiet/hasj
tips
lange vloei
grinder
shag of peuken
goeie aansteker
pijpje
vrete en drinken, voor t geval van vreetkick en een drogebek
een doosie om je wiet in te bewaren[losse zakkies die rond slingeren vind k zo kut] de mijne is een lucifer doosje xD
meer weet k op dit moment nie D:

Lord Herbal

Belezen gebruiker
Delcasa88 zei:
iSmokex zei:
Dan kan wietforum maar beter uit de lucht :rolleyes: Valt volgens mij wel mee, gaat hier niet over 10kW ofzo :) (btw, is led kweken een beetje te doen?)

Het kweken op LED bevalt me tot nu toe zeer goed, ja. Ze staan net in bloei, dus ik weet niet wat de opbrengst wordt, maar ze staan er mooi bij. Je merkt het trouwens wel in de kosten, ik heb twee rode LED-TL buizen, van slechts 20W per stuk, en als je er een tel of tien in kijkt, is de volgende vijf minuten alles flets en een beetje groenigXD. Als ik ze geoogst heb, maak ik wel een topic aan over LED kweken in de kweek en crea hoek :)

Bovenaan