Stijl

Welke muziekstijl verkies jij?

• Metal

Stemmen: 3 14,3%
  • Hip Hop

• Hardcore

• Rock

Stemmen: 5 23,8%
  • Pop

Stemmen: 0 0,0%
  • Jumpstyle

Stemmen: 0 0,0%
  • Techno

Stemmen: 5 23,8%
  • Al het bovenstaande (van alles dus)

Stemmen: 2 9,5%

• Totaal aantal stemmers
    21

Goanaut

Bewuste gebruiker
Mephisto zei:
harde metal
industrial
tekno
noise
goa (infected mushroom is echt hele goeie spacemuziek)

waarbij de laatste 4 dus niet in de lijst stonden

en is geen multipoll mogelijk?

Dat zijn ook mijn favoriete stijlen mooi in 1 rijtje! :sunglasses:

Mephisto

Belezen gebruiker
Ik ben verder ook enorm fan van instrumentale jazz, maar dat is minder voor uitgaan. Dat is voor bij een glas whisky en een goede sigaar

deadlock

Badass junkie
Tekno(schranz), Goa, breakbeat, metal, grindcore, trashmetal, deathmetal, punk, een beetje hardcore punk, ska en shockrock.
Vroeger grunge verslaafd, en dan vooral Nirvana en Bush. Maar de Foo Fighters nemen ook een heeeeele grote plek in in mijn playlist, samen met de Bloodhoung Gang.

Weird Al Yankovic is mijn grootste held (zoals je ook in mijn last.fm wel kan zien).

Maar ik luister ook wel eens naar wat meer top 40 achtige dingen en vind Snow Patrol stiekem het einde.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik moet toegeven dat ik de laatste paar maanden ook weer steeds meer top40 liedjes ken. Heb tmf/mtv jaaaren afgezworen.. paste niet bij m'n oh zo stoere 'metal-look'. :P Nu sta ik wat meer open voor alles en daar ben ik zeer tevreden mee.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
ook ik heb moet toegeven dat ondanks mijn allergrootste passie voor metal ik stiekem meegezongen heb met die nieuwe plaat van Mika :openmouth: :openmouth: :openmouth: :flushed:

ZI09

Bewuste gebruiker
Goanaut zei:
Ik moet toegeven dat ik de laatste paar maanden ook weer steeds meer top40 liedjes ken. Heb tmf/mtv jaaaren afgezworen.. paste niet bij m'n oh zo stoere 'metal-look'. :P Nu sta ik wat meer open voor alles en daar ben ik zeer tevreden mee.

Peter Bjorn and John - Young folks is wel entertainend.
Maar het blijft pop muziek, fowel, het heeft een verslavingsfactor, en je kickt er na een maand weer van af en wilt er nooit meer iets mee te maken hebben. Tevens zuigt de rest van die cd ook weer flink kont.

Same went for Tiga en dat clipje.

Ik vind het na 8 jaar allemaal nog precies hetzelfde: het is leuk voor een tijdje, maar vaak sttta het garant voor de beste plaat van een groepje/artiest en ben je het na een tijd flink beu. En de rest van het album is vaak maar matig.
De reden dat ik 8 jaar terug pop-muziek op heb gegeven, en tegenwoordig, ondanks dat ik meer muziek een kans geef en luister, het nog steeds een gaye bedoeling vind.
(er zijn wel uitzonderingen natuurlijk, maar toch)

Osi`

Bewuste gebruiker
kheb hip hop gepakt, daar luister ik af en toe eens naar, naar de rest die in de poll staat niet. Wel luister ik naast hip hop, vooral Drum n bass en de iets mindere zijn dan Electro, Lounge, Techno, House enzovoort, af en toe kan ik hardstyle of jump ook is beluisteren, maar alleen ask stoned ben, voor de rest luister ik daar niet naar.

Obyt

Experimenterende gebruiker
Osi` zei:
kheb hip hop gepakt, daar luister ik af en toe eens naar, naar de rest die in de poll staat niet. Wel luister ik naast hip hop, vooral Drum n bass en de iets mindere zijn dan Electro, Lounge, Techno, House enzovoort, af en toe kan ik hardstyle of jump ook is beluisteren, maar alleen ask stoned ben, voor de rest luister ik daar niet naar.

Kheb ook Hiphop gekozen omdat zowat het genre uit de lijst is waar ik het meest naar luister.

Maar ik luister vooral veel Reggae :stoned: , Punk, Ska, Hiphop/Rap.
Het laatste steeds minder en minder. Punk luister ik altijd wel en ook reggae, al wisselt dat soms nog eens af met periodes :)

aapkut

Badass junkie
een mix van Drum unt bass / hiperdie hop / allerlei metal / hier een daar wat dub step
en alles wat meer een beetje klinkt eigenlijk :mrgreen:

Gemini

Badass junkie
Heb rock gekozen, alhoewel mijn smaak erg breed is en ik meer luister dan rock. Ook is rock een breed genre en vind ik niet alle rock goed. Maargoed, toch maar rock gekozen.

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
Zeer breed, ik kan eigenlijk niet kiezen.

Psychedelische rock / 60's & 70's zooi
Stoner rock / -doom
Bluesrock, beetje jazz
Drum 'n bass, breakcore, UK hardcore
Beetje black metal, oldschool death metal
Beetje Industrial / Martial
Beetje power electronics

Man_in_the_Box

Bewuste gebruiker
Duidelijk rock. En rock is op zichzelf idd al erg breed, maar ik kan eigenlijk sowieso alle kanten van rock wel waarderen. Metallica, The Doors, Pearl Jam, AIC, Coldplay, Snow Patrol etc.. etc..

Finesse*

Belezen gebruiker
Dan maar voor Hiphop gegaan, is ook wel de rode lijn in m'n muziekluister gebeuren.
Luister al vanaf kinds af aan veel rap, allerlei talen, laatste paar jaren veel uitstapjes naar DnB, hardcore, hardstyle, dubstep en reggae, en alles wat daar tussen nog valt. :hearteyes:

cronos

Wijs gebruiker
Im a rocker :rock:
Im a roller :rolleyes:
Im a right out of controller :beer:
Im a wheeler :rolleyes:
Im a dealer :openmouth:
Im a wicked woman stealer :rolleyes:
Im a bruiser :rolleyes:
Im a cruiser :rolleyes:
Im a rockin rollin man :rock:

Got slicked back hair :flushed:
Skin tight jeans :hearteyes:
Cadillac car :kots:
And a teenage dream :rolleyes:

A rockin rollin man :rock:

Got lorex socks :tearsofjoy:
Blue suede shoes :angry:
V8 car :kots:
And tattoos :hearteyes:

A rockin rollin man
:rock:

lyrics ACDC

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Re:

Psykaholik zei:
Jeller zei:
goa staat er nie tussen, dus ik verkies hardcore
zelfde keuze
ofwel schranzz

Vind hardcore en schranz toch wel twee verschillende dingen zijn...ik hou ontzettend van schranz maar niet van hardcore (tenzij het happy hardcore is, daar wordt ik altijd ontiegelijk vrolijk van)!

Mijn keus:
minimal (maar niet van die gay-houserige-huis-tuin-keuken mimimal)
acid-techno
techno
schranz (mee zing schranz a la sven wittekind, geen spark taberner)

en voor op de cross-trainer, happy-hardcore :wink:

shit van enya vind ik ook wel chill op z'n tijd...

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Als ik er maar 1 mag kiezen, metal. Van begin tot eind.

Verder vind ik hiphop, reggae, drum n bass en tekno ook leuk :grin:

Maar metal blijft mijn eerste en grootste liefde. :rock:

shokora

Wijs gebruiker
alle vormen van metal, (dark)psytrance/goa, (psy)ambient, dubstep, (modern) klassiek, dnb, rock, (heel weinig) hiphop, tekno, techno, minimal, balkanbeats, (indian) chillout, industrial, noise, hardcore (rock) en nog een zooi meer.

Zat om te kiezen dus :P Al zijn metal (oude liefde) en psytrance wel mijn grootste genre's op dit moment (met natuurlijk leuke uitstapjes naar dubstep, dnb, ambient en klassiek).

Bovenaan