Legale THC vapes

Jaïr

Newbie
Hey allemaal, gisteren kwam een maat van mij ineens aanzetten met een doosje met daarin zo'n traditionele stijl vape "pen"(nee echt dit ding was dun en lang precies zoals een pen")

Ik nam een goede hijs, stond gelijk aan de deur van de andere kant van het universum.

Nou vroeg ik me af wat jullie ervaringen ermee zijn.

Voor de tech nerds:

Ik vroeg me ook af of je ze kon aansluiten op een traditionele box mod, om het wattage tussen de midden- en hoogste stand te krijgen. Deze dingen hebben namelijk een systeem dat lijkt op een 510 connectortje, zelfde als de "oude" vapes.

Proxima

Badass junkie
Ik zou deze vapes voor geen meter vertrouwen.

Ze zijn black market? En vaak volledige onbetrouwbaar qua inhoud.
  1. Ze kunnen Vitamine-E-acetate bevatten, die maken het vapen more smooth maar is gerelateerd aan meedere zware gevallen van lungs-issues en zelfs dodelijke afloop.
  2. The coils, daar is in de black market geen controle meer over, ze kunnen zware netalen bevatten en daarnee longen zwaar aantasten.
  3. Hoge nicotine gehalte kunnen leiden to ziekenhuis opname en zelfs de dood.
  4. Synthetische cannabinoids, hiervan is goed bewijs dat deze de longen extra hard aantasten en het is zelfs aangetoond dat deze een stuk verslavender zijn. En dodelijke aflopen met synthetische cannabinoid zijn regelmatig goed gedocumenteerd.

Voor mij dus geen gray/black market vape!

Laatst bewerkt:

Raver

Badass junkie
Bijna alle zogenoemde THC vapes die onderzocht zijn in België bevatten Spice. Zogezegd synthetische cannabinoïden. Naïef om te denken dat dat hier niet het geval zou zijn.

Zie de UK wat voor risico's daaraan verbonden zijn. Zou er ook ver van weg blijven. Er is immers meer dan voldoende aan alternatief beschikbaar waarbij je geen risico loopt hierop.

SoulAssassins

Badass junkie
Bijna alle zogenoemde THC vapes die onderzocht zijn in België bevatten Spice. Zogezegd synthetische cannabinoïden. Naïef om te denken dat dat hier niet het geval zou zijn.

Zie de UK wat voor risico's daaraan verbonden zijn. Zou er ook ver van weg blijven. Er is immers meer dan voldoende aan alternatief beschikbaar waarbij je geen risico loopt hierop.
In de UK is black mamba een groot probleem ,iemand kan totaal junk raken aan dat spul.
synthetische cannabinoïden is zeer gevaarlijk indd als je die docu heb gezien op youtube?

Bovenaan