De lowryder#2 (santa maria x lowryder#1) heeft volgens mij sativa eigenschappen. Ik heb deze zelf gekweekt , en wat me opviel was dat ze een andere werking hadden dan andere autoflowers die ik had geprobeerd. Voor een plant met gemiddeld 13% thc gehalte is ze nog redelijk merkbaar. Ik denk toch door haar Sativa eigenschappen.
Autoflower wiet ben ik nog niet tegengekomen in coffeeshop's
Daarvoor was de wiet die ze aan mij verkocht hebben te sterk naar mijn idee. Ik neem aan dat ze er niet eens bij vermelden dat het een autoflower wiet is? Of zijn ze nog wel zo netjes om dat bij de omschrijving te zetten?
Als ik ergens een bio wietje voor 5 euro per gram op de kaart zie staan, durf ik hem al niet te nemen.
Terwijl bio wiet soms best nog wel redelijk kan zijn volgens mij? Een autoflower, of een biologisch gekweekt haze soortje? Dan denk ik toch dat ik voor het laatste ga.
Vind het ook zo stom dat in sommige coffeeshop's op het bord staat: bio wiet. Als ze er nou bij zouden zetten welke soort het is? Of bio haze. 7 euro per gram,, dan heb ik al meer zoiets van: Ahaaa! Dat is dus een medium effect. Bij 5 euro denk ik gelijk: Is waarschijnlijk te mild.