sterkst hallucinerende paddo

Majic

Experimenterende gebruiker
Van welke paddo ga je het sterkst hallucineren? wat te vergelijken is met lsd ? :grin:

Ellesdee

Badass junkie
op een grote paddestoel rood met witte stippen
zat kabouter spillebeen heen en weer te wippen
krak zei de paddestoel met een diepe zucht
vloog kabouter spillebeen hoepla in de lucht

Maar kabouter Spillebeen
Ging toch door met wippen.
Op die grote paddestoel,
Rood met witte stippen.
Daar kwam Vader Langbaard aan
En die zei toen luid:
"Moet dat stoeltje ook kapot?
Spillebeen, schei uit!"

Majic

Experimenterende gebruiker
Ellesdee zei:
op een grote paddestoel rood met witte stippen
zat kabouter spillebeen heen en weer te wippen
krak zei de paddestoel met een diepe zucht
vloog kabouter spillebeen hoepla in de lucht

Maar kabouter Spillebeen
Ging toch door met wippen.
Op die grote paddestoel,
Rood met witte stippen.
Daar kwam Vader Langbaard aan
En die zei toen luid:
"Moet dat stoeltje ook kapot?
Spillebeen, schei uit!"
moet dit ergens op slaan?

henkie84

Bewuste gebruiker
De visuals van LSD zijn gewoon anders dan die van paddo's. Ikzelf vind dat Hawaiaanse het leukst visueel zijn: kleurrijk, vol beweging en mooie closed eye visuals.

azgaza

Badass junkie
Ik vind hawaiiaanse denk ik ook het sterkst, maar alsnog in de verste verte niet te vergelijken met LSD, het is een andere stof, en het effect is gewoon anders. Verder vond ik tot nu toe elke keer equadoriaanse paddo's ook vrij sterk.

shokora

Wijs gebruiker
azgaza zei:
Ik vind hawaiiaanse denk ik ook het sterkst, maar alsnog in de verste verte niet te vergelijken met LSD, het is een andere stof, en het effect is gewoon anders. Verder vond ik tot nu toe elke keer equadoriaanse paddo's ook vrij sterk.

Als je goed vast zijn equadoriaanse paddo's imho behoorlijk sterk. Zoals in mijn 3e tripreport te lezen is was mijn wereld 20 minuten na inname helemaal uit elkaar gevallen O.O' (30g equadoriaanse).

Ellesdee

Badass junkie
Ik had een tijdje terug thaise paddo's, half portie, en dat ging behoorlijk hard
kon ook komen doordat ik al ff wakker was en een tijdje niet had gegeten, maar toch

was best heftig

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
ExceptionalInsight zei:
De Amanita Muscaria, de rood met witte stippen paddenstoel dus. Maar of dat te vergelijken is met lsd.. lijkt me niet..

Lijkt me idd niet echt te vergelijken met lsd, maar van wat ik er over gelezen heb, is het wel de paddestoel waar je het sterkst van gaat hallucineren.

fs180

Belezen gebruiker
thaise voor mij

maar elke 'vlucht' is anders dus nooit een goed antwoord op te geven

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
nog ff ter aanvulling,, de amanita zou ik niet doen, of je hebt een hemelse trip, of een zwaar helse trip,. of je voelt helemaal niks,, net zoiets als de doornappel.. maar dan wat meer kans op goeie trip :grin:

Fezz

Belezen gebruiker
psychopsychedelic zei:
nog ff ter aanvulling,, de amanita zou ik niet doen, of je hebt een hemelse trip, of een zwaar helse trip,. of je voelt helemaal niks,, net zoiets als de doornappel.. maar dan wat meer kans op goeie trip :grin:

dit lijkt me niet willekeurig toch? als je lekker in je vel bent etc etc heb je (lijkt mij) veul meer kans op een goeie trip toch?

Bovenaan