Stelling; Wanneer stop je?(ooit ;)

Ik bedacht me laatst,
onder het genot van een jointje, ik blijf gewoon mijn hele verdere leven blowen....

Maar toen ik verder zat in mijn rush dacht ik maar dat kan toch niet?

Stel ik ben nu 20 over zo'n 8 jaar begint er een biologische klok te schreeuwen,heb ik een vaste baan,een man ofzo.Kan allemaal!

Dan kan ik niet elke dag als ik wil (EN DAT IS VAAK) een joint opsteken.
Nu is het nog simpel.Ik kan elke dag,
wanneer ik ook maar wil, blowen.
Over een paar niet meer denk ik.

Dus wanneer denk jij (ooit) te gaan stoppen met blowen?Ben je het uberhaupt ooit van plan,of heb je er al een datum voor geprikt?

:smoke: Ik stop nooit trouwens....misschien voor een maand om weer een keer echt iets te voelen

Mijn man is nou 41 en hij rookt al een hele tijd, ook hij gaat werken en dan s'avonds als hij thuiskomt steekt hij een jointje op, en verder op de avond nog wel meerdere, dus eigenlijk kan het wel ook als je werk hebt.
Tenzij je natuurlijk van s'morgens tot s'avonds joints ligt te roken, dan zal het wel anders zijn.

Mac...

Badass junkie
Ik denk dat het idd aan de situatie ligt waar je terecht komt. Waarschijnlijk zou ik definitief stoppen met blowen als ik kinderen zou krijgen, omdat ik het onverantwoord vind om als ouder (voorbeeldfunctie) nog te gaan blowen. Je kinderen zullen dit overnemen en zie eerlijk gezegd mijn kinderen later niet aan de drugs gaan. Want ook bij mij begon het allemaal met een jointje.

Krs

Bewuste gebruiker
ben nog jong dus kan nog wel ff door blowe :grin: maar ben niet echt van plan te stoppen ook later niet. zit nu al met me vrieden in te beelden hoe we later nog met zijn alle een joint zitte te roken terwijl de kinders slapen :grin:

matthijs

Badass junkie
Volgens mij doet iedereen dat. Wij in ieder geval ook :grin:
Maar verder vin ik dat je ook als ouder best kan blowen (zolang je maar niet zwanger bent, of in de buurt van een zwanger iemand bent). Zolang je, je kinderen maar voorhoudt dat ze het met mate doen. Want dat doet papa ook :grin:

Mac...

Badass junkie
Nee ik zou het mijn kinderen ook niet gaan verbieden, zou een beetje hypocriet zijn, maar is zie liever mijn kinderen later niet zo erg aan de drugs als ik (ben geweest)

BacingsPen

Badass junkie
Stoppen met blowen ga ik nog wel een keer doen, heb liever ook niet dat mijn kinderen dat gaan doen. SpaceCake zal ik nog heel erg veel gaan bakken in mijn leven :P :grin:

Antwerp's highest

Experimenterende gebruiker
Vrees dat stoppen niet echt zal lukken :tongueout: maar denk dat het ook wel kan als je getrouwd bent en vaste job enzo... gewoon goed gecontroleerd

Bovenaan