Stank van coke?

Bxl

Experimenterende gebruiker
Heb hier effe gebladerd maar niet direct terug gevonden..
Aangezien ik PROBEER af te bouwen met coke te nemen koop ik nu maar 2g per week..

Nu ik heb verschillende dealers nu hier ligt al 4dagen nog een hoopje poeder , nu hier net pakte ik het en dat hoopje stonk enorm. Zo een vieze geur .. als ik het door mijn neus jaag is het wel oké (geen pijn , geen tranende ogen , het gevoel is gewoon Coke!)

Iemand een verklaring waarom de coke zo verschrikkelijk stinkt?

Bxl

alcoholist zei:
mischien omdat je nederlands zo vercrackt is

waar ruikt het naar??? details?
Ah, omdat ik 3x nu gebruikte? Sorry het is al laat :openmouth:

moeilijk te beschrijven kan het gewoon niet beschrijven

alcoholist

Wijs gebruiker
dan is het ook moeilijk om te beschrijven wat je snuift,laat het testen zou ik zeggen, als het zo'n heel appart geurtje heeft,is het speed denk ik,dat heeft echt zo'n heeeel appart geurtje..

Bxl

alcoholist zei:
dan is het ook moeilijk om te beschrijven wat je snuift,laat het testen zou ik zeggen, als het zo'n heel appart geurtje heeft,is het speed denk ik,dat heeft echt zo'n heeeel appart geurtje..
Ik ken de geur van speed en dat is het niet. Laten testen voor zo'n klein beetje poeder dat nog overblijft , is niet echt de moeite he.

alcoholist

Wijs gebruiker
Bxl zei:
alcoholist zei:
Ik ken de geur van speed en dat is het niet. Laten testen voor zo'n klein beetje poeder dat nog overblijft , is niet echt de moeite he.
dan moet er een slotje op dit topic,want de waarheid zal anders nooit boven water komen :wave:

Bxl

alcoholist zei:
Bxl zei:
alcoholist zei:
dan moet er een slotje op dit topic,want de waarheid zal anders nooit boven water komen :wave:
Misschien zijn er mensen met dezelfde ervaring en hebben zij het laten testen , nee?

alcoholist

Wijs gebruiker
weetikniet,jij? nee he, kijk,ik wil niet lullig doen,want coke ga ik ook niet laten testen weetje,maar alleen jij weet of je der wat van voeld ofniet,voel je je flex? ja? ok flex, zoniet,dan fuckit,lijkt me niet echt iets om een topic over te maken,over een bepaalde geur,..

Bxl

alcoholist zei:
weetikniet,jij? nee he, kijk,ik wil niet lullig doen,want coke ga ik ook niet laten testen weetje,maar alleen jij weet of je der wat van voeld ofniet,voel je je flex? ja? ok flex, zoniet,dan fuckit,lijkt me niet echt iets om een topic over te maken,over een bepaalde geur,..
Oke man , no problemo smijt maar slotje op dan

Andrew

Badass junkie
kenny zei:
alcoholist zei:
mischien omdat je nederlands zo vercrackt is

moet jij nodig zeggen... pfff. :openmouth:
Word!

Alcoholist, waarom zeg jij tegen andere mensen dat hun Nederlands ''vercrackt'' is, JOUW nederlands is ''vercrackt'' kijk naar 85% van je posts, jouw taalgebruik is nou ook niet echt bepaald netjes enzo, jouw nederlands is ook aardig ''vercrackt''. :wave:

alcoholist

Wijs gebruiker
ow, sorry..

ik wou niet zo overkomen, het spijt me als ik iemand belachelijk heb gemaakt,.of als ik raar taal gebruik heb toegepast,(zoals nu),

sorry

Bad Boy

Newbie
Bxl zei:
Heb hier effe gebladerd maar niet direct terug gevonden..
Aangezien ik PROBEER af te bouwen met coke te nemen koop ik nu maar 2g per week..

Nu ik heb verschillende dealers nu hier ligt al 4dagen nog een hoopje poeder , nu hier net pakte ik het en dat hoopje stonk enorm. Zo een vieze geur .. als ik het door mijn neus jaag is het wel oké (geen pijn , geen tranende ogen , het gevoel is gewoon Coke!)

Iemand een verklaring waarom de coke zo verschrikkelijk stinkt?

Dit zou kunnen komen door de wijze waarop het geproduceerd is. Verder zou het ook kunnen liggen aan de manier waarop het gesmokkeld is. Doe een klein beetje in een glas met water, de hele fijn hoort direct op te lossen en de iets grote stukken moeten eerst op de bodem gaan vallen en vervolgens moet er een soort rook/tornado gaan ontstaan bij de wat grotere stukken die op de bodem liggen in het bekertje glas en moeten deze ook geheel verdwijnen/oplossen.

Er zijn echter ook versnijdingsmiddelen die oplossen in water, dus biedt geen 100% garantie.

2e mogelijkheid koop een hotbox(kost 150/185 euro) en test elke keer als je coke koopt het smeltpunt.

Groeten
Ligt het rond de 185/195 graden, dan heb je topkwaliteit!

Bovenaan