Stack 2

Hey mensen.

Ik heb een probleem met Stack 2. Ik heb me wijs laten maken dat Stack 2 een drugs was om 'strak van te staan' zoals met speed. Dus ik heb 2 week lekker van die dingen lopen eten omdat ik anders nooit strak stond en het de eerste keer goed beviel. Maar nu ben ik die 2 week verder en ben ik tot de ontdekking gekomen dat ik fatburner heb lopen eten en ik ben al aan de slanke kant. Het echte probleem is nu dat ik na die 2 week haast nix meer hoef te eten terwijl ik toch giga veel honger heb, en als ik dan al 1 plakje brood op heb dan hoef ik al niet meer :cry: . Komt dit door Stack 2? Als je nog iets willen weten over Stack 2 kun je het vragen want ik heb alle informatie bij de hand.

caatje

Badass junkie
die info zal er dan toch ook op staan?

Mijn eigen ervaring met stackers is dat ik juist geen honger had en periodes hyper was. (meestal een uur na inname.)

Lana

Wijs gebruiker
Maakt toch niet uit. Dat effect ebt wel weer weg hoor.
Binnenkort eet je wel weer lekker. En van nog een kilotje minder ga je ook niet dood.

Ik verlies ook altijd mijn eetlust maar krijg wel veel honger van stackers (stack 1, 2 etc). Maar het lijkt me niet echt verstandig om als je al niet de dikste bent ook nog eens heel weinig te eten door die stackers. En zo leuk zijn ze nou ook weer niet... Als je strak wilt staan kun je ook ritalin proberen ofzo, dit bevat een amfitamine verwante stof(Methylphenidate) maar ook dit is niet echt de moeite waard... En speed of xtc pillen zijn wel leuk maar wel weer slecht voor je... Ben je bekend met ephedra? Dit kon je altijd gewoon bij de smart shop kopen(nu nog steeds denk ik) en van 3 ephedra's met wat bier en wiet erbij kreeg ik toch bijna altijd wel strakke kaken enzo... Maar misschien kwam dat wel door de drugs die ik een paar dagen daarvoor op had... :grin:

Bovenaan