mrflame zei:Hallo!
Ik ben hier op een feest en er gaat iemand ongelofelijk hard!
Zijn er tips om de desbetreffende persoon tijdelijk te helpen?
Water, suiker, vitamines?
Thank you!
willemvaag zei:Waar gaat die hard op, ik zou zeggen geef een lage dosis valium of een bepaalde benzodiazepinen. Maar bij mdma raad ik het weer ten zeerste af omdat je dan in een soort benzodiazepinen xtc psychose komt. Wat je eigenlijk moet doen is gewoon naar huisartsenpost crisis dienst gaan en eerlijk zijn. Ging zelf toen ik nog aan de pep en coke zat heel vaak bij een huisarts langs en meestal kreeg ik valium om te stabiliseren. Suikerwater zal niet gaan helpen bij iemand die hart gaat en vitaminen kunnen meestal geen kwaad maar denk dat het wederom niet veel verschil gaat maken. Dus ik zou gewoon even eerst langs een huisarts gaan uitleggen en dan 5mg tot max. 20mg valium en rustig aan doen. Alcohol werkt averechts daar gaat het alles nog sneller door en is de kans om iets te krijgen groter.
Gewoon genoeg drinken en het uitzitten de drugs werkt vanzelf een keer uit. En gewoon naar een dokter gaan deze heeft ook zwijgplicht en zal het hoogstens tegen zijn eigen huisarts zeggen. Dat stukje van valium weet ik zeker dat het geen kwaad kan als je teveel hebt gesnoven(het kan wel negatieve bijwerkingen geven bij mdma). Ken meerdere mensen buiten mezelf die bij te hoge dosissen speed 10mg of 20mg valium kregen om te kalmeren en het lichaam af te laten remmen. Speed of coke pompt je op je bloeddruk hartslag alles gaat veel sneller. Een benzodiazepinen heeft precies de tegenovergestelde werking en bij elkaar stabiliseert het in zijn geheel. Maar wat ik zegt raadpleeg eerst een dokter misschien is het wel niet nodig volgens hem want kreeg zelf de valium pas als ik buiten veel speed ook nog hartklachten had. Was dat niet het geval dan was het antwoord meestal wacht maar het werkt wel uit.
Gelukkig met pauzesHendroit zei:4 pillen in een keer ingenomen of met pauze's ertussen?
SomsGebruiken zei:@ Hendroit, iemand die mdma /xtc niet gewend is kan of zal geen vier pillen in 1 keer slikken, zelfs ik die al 2,5 jaar gewend ben met mdma doe dat niet, max 2,5 of gewoon beginnen met 1 is voldoende.