Hmm, ik probeer deze vraag ook te beantwoorden door middel van google alleen nu kom ik hier uit...
Ik heb deze vraag al eens gesteld hier, nog geen week ofzo geleden.. om precies te zijn was mijn vraag toen is coke nuttig tijdens het fitnessen bijvoorbeeld door het uithoudingsvermogen wat je erdoor krijgt.
Natuurlijk moet je hier wel heeeeel voorzichtig mee zijn want door de coke kan je langer doorgaan dan je lichaam aan andere energy stofjes kan verzamelen als je je niet goed genoeg voorbereid (maag goed vullen met spul wat lang te verteren heeft...). Afgezien van de spierpijn die je de volgende dag of nog een dag later krijgt. Spierpijn komt door afval stoffen in je spieren door de intensieve inspanning die ze gemaakt hebben. Ik weet niet wat voor afvalstoffen coke oplevert, en ze in die zin maybe de spierpijn erger maakt misschien?
De vraag voor mij is nog steeds is coke bij juist gebruikt nuttig om spieren te kweken, ookal neem je misschien een dosis die je geestelijk niet voelt maar lichamelijk wel merkt... Ik heb het nog niet getest.. Maar bij zo'n lage dosis zou het toch wel een 10% boost moeten geven ofzo...? Soort natural steroids.